Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    goedenavond ladies,

Ik ben weer back in town.

We hebben een leuk weekend achter de rug, gijsje kwam geen aandacht te kort hihi. Alleen nu we terug zijn is het voor hem erg wennen dat hij niet meer constant aandacht krijgt.

Ik zal maandag wat uitgebreider vertellen. Ik heb nog een aantal vrije dagen en veel plannen dus ik zal niet echt veel online komen.

Weltrusten voor iedereen en tot maandag!

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    en gijsje dan :oops: of ben ik geen actieve mama ;)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

100 keer sorry Taat!
    Ik ben Tamer ook vergeten!
    Morgen knutsel ik een nieuwe!

Iman is nog wakker.
    Ze heeft wel al een uurtje geslapen.
    Toen zat ze rechtop in bed en had een stekker uit het stopcontact getrokken, zucht... Dus vanavond nog het bedje een stand omlaag gezet...
    Nu wil ze niet slapen. Gelukkig is ze niet lastig.

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    haai..

toffe collage lin :D

jeetje... ik heb vandaag weer poging bedslapen geprobeerd.. ze is in slaap gevallen maar elke keer wakker geworden..
    net weer ebij gelegen..
    ik weet 't gewoon niet hoor.. ze is echt een ramp(qua in haar eigen bed slapen, en ik ben in 't verleden te laks geweest..grr)

maja... ik hoor alweer wat..
    daaag

5. sweetangel100

Toffe Banner Saar ;)

Bah die slaaptroubles van onze meiden... Ik denk toch echt een sprongetje... Echt rot voor ons GRRR

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoi meiden,

na een lang ziektebed is mijn lieve schoonmoeder overleden! veeeel te jong, 54 jaar! ze had kanker!

we hebben het nu razend druk, ik hoop jullie snel weer te spreken!

x Madelon.

7. sweetangel100

Ohhh lieverd :cry: Gecondoleerd...

Heel erg veel sterkte!

Knuff

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wow.. jeetje madelon..Gecondoleerd.
    wat vreselijk om te horen, en zeker veel te jong.
    Ik hoop dat jij en je vooral je vriend je er doorheen kunnen slaan...
    succes
    xxx sarah & noa

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Gecondoleerd Mad :(

10. sweetangel100

Leuke banner Saona :)

Ik heb net weer verse foto's verzameld en maak morgen de collage compleet ;)

Ik ga nu slapen voordat de duivel weer wakker wordt GRRRR

Trusten!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Dankje... dat is fijn om te horen, heb er een uur aan zitten klungelen, heb er helemaal een RSI arm van :(

12. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Madelon.. gecondoleerd met je schoonmoeder...

Leuke banners weer.. en die collage is ook heel gaaf...
    Nog twee nachtjes slapen en dan wordt mijn boef 1 jaar....
    heb vandaag slingers en balonnen gekocht.. zijn kado ingepakt...
    Valentino zijn haren laten knippen... dus het feest kan bijna beginnen.

Hij is op vrijdag jarig, maar we vieren het op zaterdag.
    Helaas kunnen mijn zusje en mijn vader zaterdag niet.
    Dus er komt vrijdag middag ook vast een klein familieploegje..
    Heb voor vrijdag een slagroomtaartje besteld in de vorm van een 1.. en daar wil ik een filmpje van maken... en zaterdag een grote marsepeinen taart met zijn foto, voor de visite...

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Valentino ook al bijna 1 jaar... ssssssssspannend! Wat gaat het hard hé, lijkt wel of ik in een sneltrein gezeten heb het afgelopen jaar :confused:

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Madelon@ Gecondoleerd :cry: en idd ze is veel te jong overleden. WAT EEN ROT ZIEKTE ZEG!

Lin@ onwijs leuke vaderdag kado! Je hebt echt een mooie foto uitgekozen.

Dames met een nieuwe banner: Heel creatief allemaal en resultaat mag er wezen.

Mamaantje@ je kindje is klaar voor de start! :D

Mooie collage Lin. Als ie is aangepast ga ik hem opslaan.

Ben vandaag met Yassir naar Rotterdam geweest en heeft zich heel goed gedragen. Het slapen is een probleem en dit is al 3 wkn aan de gang. Vandaag ging hij pas om 22:30 slapen zucht. Het is zo vermoeiend als hij niet wil slapen. Saar en Lin hier het zelfde probleem.

15. sweetangel100

Goodmurning...

Hier zit ik voor de verandering helemaal FIT.
    Iman heeft doorgeslapen vannacht en dat ben ik niet meer gewend haha... Dus nu zit ik te wachten tot ze voor de 1e fles komt.

Ik ga maar wat aan de banner klungelen ;)

16. sweetangel100

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Lin wat leuk gedaan !

Ik kan duidelijk niet meer gaan werken hoor want ik moet zoveel bijlezen !

Vandaag ga ik een poging doen, hoop dat alles goed gaat hier met iedereen :D

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Haai
    Noa is vandaag 10 Maanden :D jeeeeh

hé hé nou is ie goed lin, En-de-lijk :) hihi

Ja LindAAAA... je houd 't zo niet bij, maar we forgive you.. ;)

hier was de nacht of course weer klote..
    geen doen hoor.. maja ff doorbijten...
    straks heb ik hopelijk geen last meer van.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuk leuk leuk! ! !

en lindaaa : werken gaat helaas niet meer nee, dus zeg je baan maar op! Heb je het wel naar je zin?

@mensi... taartpuntjes heb ik van het net geplukt, maar er mijn eigen versie van gemaakt omdat ik die van internet te saai-ig vond.
    Die ieniemienies met bellenblaasjes en rozijnentasje zijn wel helemaal zelf bedacht, want toen zat ze op een peuterspeelzaal met die naam, dus toen wilde ik persé iets met ieniemienies maken. Dus heb op internet allerlei kleurplaten af lopen zoeken tot ik een goede vond. en daar dan mee aan de slag gegaan. Hanan...hoe oud zijn de kindjes waarvoor je iets wilt maken? Want in principe kun je éen traktatie met bellenblaas natuurlijk met allerlei figuren maken. en als je dat dan op dik papier uitprint of op gewoon papier met een kartonnetje erachter en dan de bellenblaas erachter plakt op een hoogte dat het figuur door de bellenblaas de steun krijgt om rechtop te blijven staan, dan ben je al een eind op weg.
    Van lollies kun je trouwens hele leuke bloemen maken.
    En ik zag vandaag op school een meisje lopen met een zelfgemaakt hoedje gewoon om te spelen, maar die was toch super geschikt om een traktatie in te doen. Wil ik ooit eens voor Q maken op de peuterspeelzaal.... ik ga het uit proberen te leggen haha
    je hebt een kartonnen bordje, en zo'n plastic wegwerp soepbeker (zo'n kom met 2 uitsteeksels bij de rand) het bordje en het bakje versier je mooi. tekenen schilderen plakken (kunnen de kinderen ook zelf doen.
    Het kommetje vul je met je traktatie en met de lipjes aan de zijkant kun je hem vastnieten aan het bordje... touwtje aan 2 kanten van het bordje voor houvast onder de kin en je hebt een COWBOYHOED
    Ja ja heb het meisje even tot stilstand gehouden in de gang en het hoedje eens geprezen en meteen goed bestudeerd.

Traktaties kun je ook in ballonnen stoppen en dan opblazen. Of als gewone ballonnen te groot zijn dan in een waterballon.

Op vina dr verjaardag hebben we trouwens naast allemaal spelletjes doen ook wuppies gemaakt. Vonden ze erg leuk.. had wol en karton en van die wiebeloogjes. En ze namen het heel serieus om het af te krijgen. Leuke leeftijd :D

Deel Deze Pagina