Ha meiden, @Mad, gecondoleerd! Wat erg... @Sweetangel; leuke collage! Alleen ik mis een heel leuk meisje @ Taatje, goed te horen dat je het leuk gehad hebt. Hier is de oven geen gevaar aangezien onze keuken een paar trapjes lager zit dan de woonkamer.
Madelon: gecondoleerd! heel veel sterkte voor jullie allemaal! oh idd sarah staat er niet bij. Linnnn werk aan de winkel!
ik zat net te kijken naar de minimonkey buikdragers stond er van 0-2 jaar (12 kilo) hihi uhmmmmm denk dat Q met 2 jaar wel meer weegt dan 12 kilo.. vanmiddag naar het cb ... prikkie
nou in z'n geheel stond het er... want je kan hem op verschillende manieren gebruiken... liggend babietje, zittend babietje er helemaal in en je kind op je heup met z'n bips in de draagzak en z'n voeten eruit bungelend.
ha iedereen Hier is alles goed Anne slaapt goed snachts gelukig. Als ik al jullie filmpjes zie ben ik wel een beetje jarloers zal ook graag willen dat Anne vooruitkomt ze doet nog staads niks ja sinds deze week draait ze beide kanten op zo zo en dat met 10 maand. Bij het cb vertelde ze dat het niks uitmaakte en dat geloof ik dan maar maar ik begin nu ondertussen me toch wel een beetje zorgen te maken. Ze is wel bewegelijk genoeg maar ze doet gewoon niks zebegint zich nu ook sneller te vervelen het wordt dus echt tijd dat ze zelf wat meer kan. We zijn druk bezig met de zolder te verbouwen om er een slaap kamer bij te bouwen dus hebben een groote bende in huis, ach goeie smoes om niet te hoefen poetsen je ziet het verschil dan toch niet. Madelief gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. linda Anne heeft dit probleem met slecht slapen ook gehad wij hebben een tikkende wekker op haar kamertje gezet en vanaf die tijd sliep ze perfect door. Het blijkt een rustgevend geluid te zijn )nou voor mij niet kan er echt niet tegen' maar hier hielp het heel goed. groetjes gerdien
ha iedereen Hier is alles goed Anne slaapt goed snachts gelukig. Als ik al jullie filmpjes zie ben ik wel een beetje jarloers zal ook graag willen dat Anne vooruitkomt ze doet nog staads niks ja sinds deze week draait ze beide kanten op zo zo en dat met 10 maand. Bij het cb vertelde ze dat het niks uitmaakte en dat geloof ik dan maar maar ik begin nu ondertussen me toch wel een beetje zorgen te maken. Ze is wel bewegelijk genoeg maar ze doet gewoon niks zebegint zich nu ook sneller te vervelen het wordt dus echt tijd dat ze zelf wat meer kan. We zijn druk bezig met de zolder te verbouwen om er een slaap kamer bij te bouwen dus hebben een groote bende in huis, ach goeie smoes om niet te hoefen poetsen je ziet het verschil dan toch niet. Madelief gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. linda Anne heeft dit probleem met slecht slapen ook gehad wij hebben een tikkende wekker op haar kamertje gezet en vanaf die tijd sliep ze perfect door. Het blijkt een rustgevend geluid te zijn )nou voor mij niet kan er echt niet tegen' maar hier hielp het heel goed. groetjes gerdien
De minimonkey babysling is te gebruiken voor kinderen van 0 tot 2 jaar (12 kilo): 0 - 3 mnd: foetushouding & als hangmatje in de box Vanaf 3 mnd: kangoeroezit & buikzit Peuters: heupzit Op de website www.minimonkey.nl kan je productdemo's en meer informatie vinden. De sling (100% katoen) is verkrijgbaar in meerdere kleuren en gebaseerd op het principe 'one size, fits all'.
Oh... ja dat is nu een beetje laat dan he Wel heel handig en leuk vind ik. Bij een volgende beeb wil ik ook zoiets aanschaffen.
Lin ik heb ook een veronicagids besteld. Erg leuk en origineel kado! Mad, wat vreselijk voor jullie, gecondoleerd! En ze was nog zo jong... Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies! Dikke knuffel!
Lin, ik wil niet zeuren hoor, maar ik mis Yanouck nog op de collage. Suus weet je nog op welke pagina ons mooie lijstje staat met de geboortedata van alle beebjes van hier?
Regent het bij jullie ook zo? Tis hier echt klote weer. Morgen is het hier avondmarkt met allemaal bandjes en terrasjes. Daar gaan we heen en hopelijk is het weer dan beter. Tijn gaat dan morgen logeren. Mooie banners trouwens weer!
Hoi hoi, Yanouck kon er niet op Miekie, Tinus heeft haar album leeg. Kon dus geen foto pikken! Sarah ja shit vergeten... Lilith, je moet actiever worden hier Lin fijn dat je er weer bent, zeg je baan maar op, want het is niets zonder jou Suus, wat een lap, dat ga ik ECHT niet allemaal lezen
Sam gefeliciteerd @miekie...uhm...blader blader...nee weet ik niet hier trouwens ook regen regen regen