Lin als je nog iemand vergeten bent en een nieuwe gaat maken wil je dan weer die foto van Loïs doen die je eerst had ? Die vind ik leuker Maar je collage is nu ook al mooi hoor
ja wij hebben zaterdagavond Feest, dus we kunnen zo lang blijven als we willen en we kunnen zondagmorgen UITSLAPEN \/ Groetjes Anita
dank u dank u uhm cb cijfers ...ik ga ze er even bij pakken ....................................... ja was ik weer: 11.430 gram en 75 cm verder twee prikken gehad zieligggggggggggg maar eenmaal uit het kamertje was hij weer in zijn hum! Ze hadden er ook zo'n FP deur...Vien was daar errug blij mee haha Schijnt dat ze die hoor het hele land bij veel Cb's gekregen hadden als kado als ze een "folderbak" hadden. Maar die hadden ze hier niet, maar een ander CB wilde die deur niet hebben. Was te groot! dus Paulien helemaal happy Saar hahaha, mocht zij hem hebben nou daarna boodschappen gedaan en nu weer thuisssssssssssssss
Goede cijfers van Q Suus! En fijn dat hij de prikken weer achter de rug heeft! Iman krijgt zo'n 'deur' van mijn ouders voor haar verjaardag Hier op het CB staat ie ook.
Mad, gecondoleerd met je schoonmoeder.. Gave filmpjes van Q. Echt goed doet ie het zeg! Cyenna kan met 2 handjes vast lopen, met 1 handje valt ze gelijk om En gelukkig weer van de prikjes af!
Hoi meiden, hartstikke bedankt voor jullie medeleven, heel lief allemaal en kunnen we zeker goed gebruiken, zijn kapot van verdriet! en jeetje mina wat een geregel allemaal, ik dacht dat ze alles zelf had geregeld omdat ze een lang ziek bed had, maar we hebben zelf de kaart bloemen muziek etc etc. moeten uitzoeken! vanmorgen heel gaaf een mooie foto gemaakt tegen de lucht in van een bloem en toen naar de drukker om hem transparant op de kaart te zetten, t is prachtig geworden maar we zijn helemaal op gewoon. zaterdag is het 2x condoleren s`middags en s` avonds. zondag brengen we haar naar de kerk en hebben we avond wake en maandag om 14:30 begint de uitvaart en zal ze begraven worden. en dan zal je denken dat alle mensen zaterdag komen, nou nee hoor die komen nu al! ben de hele dag in touw geweest en handjes geschud terwijl je zelf alleen maar wilt huilen, en gelukkig doen we dat ook wel heel veel met elkaar en we kunnen zelf naar de kist lopen als we daar behoefte aan hebben. nu ben ik thuis, vanavond komt de bloemist maar we hebben het stuk al uitgekozen. moeilijk hoor om dat te doen omdat we haar niet kwijt willen! ook is gevraagd wie van de kinderen etc. een stukje voor willen dragen, hans kan het niet en zn zus ook niet en nu wil ik een stukje maken en voorlezen, zal we heel moeilijk zijn maar ik wil het ook kwijt. we gaan nu ook denken wat we mee willen geven van evi in de kist, misschien een knuffeltje ofzo... maandag tijdens de uitvaart begeleiden ik en hans en zus en partner de kist naar de kerk en lopen mee. de klein kinderen steken een kaarsje aan voor oma. sorry voor m lange verhaal, als jullie erover heen lezen begrijp ik dat ook wel maar het voelt wel lekker om even te typen, heb ook nog geen vriendin gebelt om het te vertellen, ik kan het niet! heb t er heel zwaar mee, ik wacht wel tot ze mij bellen, en zoveel vriendinnen heb ik ook niet meer! dat scheelt een hoop dubbele verhalen! met evi alles oke, is 2 dagen naar het kdv geweest. heeft er niets aan om tussen huilende mensen te staan, ze voelen toch die spanning. vanavond na het eten bij m schoonvader hebben we afscheid genomen met ons gezin van oma, evi wou alleen maar op het glas van de kist tikken en bij oma komen x
SAM GEFELICITEERD! Hier gaat het eindelijk beter! ik voel me nu een stuk rustiger en heb nu pas een goed gevoel over hoe het gaat .. gek eigenlijk, moeder instinct ofso ? haha @layla: Leuk dat Tamer langs de tafel loopt! dan gaat het ineens snel he Ik zal eens even terug lezen ,, Groetjes Annemarie Oja heb stiekem de site gevonden waar mn zusje over de namen voor haar kleintjes prikt (A)(ze had gezegt dat k mocht kijken hoor) http://namen.prikpagina.nl/
Arme mad... wat moet je veel regelen dan ineens he. En wat lief van je dat je toch een stukje gaat schrijven en zeggen. Nogmaals sterkte deze week!
Wat is Cyenna verwend zeg en wat een leuke foto van de taart erg mooi! Zonde om aan te snijden... Wat een leuke collage van de beebjes zeg... Morgen Valentino alweer een jaar... Alvast van harte gefeliciteerd!
Mooie cijfertjes van Mr.Q.. wel een verschil met lengte en gewicht, Alyssa is al 77 cm en weegt nog geen 9 kilo.. heeft hij nog steeds geen last van de prikkies?