Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hmm wat kan ik me nog meer herinneren...denk denk..kraak...

en oh ja..

Fijn dat je het naar je zin heb lindaa bij je nieuwe baan!

Ik ga zelf terug naar de 2 dagen werken, vind 3 toch wel teveel, ben iedere keer zoooooooo moe... en die nachten met Alyssa was echt zwaar erbij..

We hebben nu een schema gemaakt voor het slapen van Alyssa, ze kan best veel slapen en soms ook weinig hoor, maar dat komt weinig voor en nu gaan we haar s´morgens tot half 12 laten slapen (meestal gaat ze er half 10 weer in)en dan om 14.00uur er weer in en dan om 16.00uur wakker maken en dan er s´avonds rond half 8 weer in en de nachten gaan nu echt goed, had toch wel het idee dat ze overdag te veel sliep..

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en er was ook iets met lin haar hand...weet ff nie meer wat, maar hoe is het nu daarmee?

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb bijna weer een pagina vol in me uppie..!

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    waar zitten jullie?

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    het is weer tekentijd, had bij mijn poes een teek uit haar koppie gerukt, ble, vieze enge dingen hoor!

weet iemand trouwens of een dier ook die ziekte van Lyme kan krijgen, of althans er ziek van kan worden?!

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ga het trakteren van Alyssa op het kdv maar simpel houden, de kindjes zijn toch nog te klein om een heel knutsel iets te maken.

Er zijn ook maar 8 kindjes, dus ik heb 8 kindermokjes gekocht en die vul ik met een doosje rozijntjes en dit pak ik in dat doorzichtige inpakpapier, ballon er op en "Alyssa 1 jaar" erop en klaar.. hebben die ukkies meer aan dan dat creabea gedoe van mij...

In december ga ik weer creabea-en..

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Als het klaar is zal ik er een foto van maken..

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    al vol?

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    nee nog niet...hmmm

waar is iedereen?

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zoooooooooo was net regenen en onweren en hagelen hier..niet normaal meer, de schuur bij ons is gewoon helemaal ondergelopen...das wel minder..

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    morgen komt mijn hubbie weer... :)

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh was trouwens erg spannend afgelopen weekend, mijn schoonvader ligt weer in het ziekenhuis en hij komt dus in aanmerking voor een andere lever en staat ook helemaal boven aan de lijst. Nu was het dit weekend bijna zover, er was er 1, maar er moesten nog allerlei testen gedaan worden of het wel kon doorgaan die zware operatie, maar helaas het ging niet door... Het gaat steeds beetje bij beetje slechter met hem, hoop echt dat het allemaal goed komt, ook voor mijn man, vind het zo erg om hem zo te zien.. :(

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whahaha eliesja is back in town
    kletskoussssss

en hoop voor je schoonvader dat hij gauw aan de beurt komt voor een lever...

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en jouw ideetje om te trakteren zal er denk ik heel feestelijk uit gaan zien! poeheeee maar 8 kids zucht is wat anders dan 20 kids hahaha....

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heyyyyyyyyy

er is iemand, jawel, onze suusssss! Hoiiiiii

ja is te doen he die 8 koters, daar wil ik wel iets leuks voor kopen dan maken! hihi

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoop dat mijn schoonvader snel wat opknapt, want helaas in deze toestand krijgt hij er geen, teveel risico´s en normaal is het maar een kans van 60% op slagen en daar mag niks vanaf natuurlijk...

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    had je op zo'n moment maar een toverstokje.. :(

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja zou idd wel even lekker zijn en dan tover ik mijn mannetje ook weer thuis..;)

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en tover ik het water uit de schuur...

en een geldboompje...

en een nieuwe auto..

maar ff serieus...

het is gewoon een spannende tijd, vol onrust en zenuwen...grrr kan daar slecht tegen, het is gewoon een kwestie van afwachten en iedere keer schrikken als die telefoon gaat..

Hij wordt nu ook slapend gehouden sinds maandag en ze zijn die medicijnen aan het afbouwen en hij komt steeds een beetje meer bij, dus dat is dan wel weer een goed teken..

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ok...nou we gaan hard duimennnnn.... knuf

Deel Deze Pagina