Jeetje madelon ik leef ontzettend met je mee.. ik wens je heel veel sterkte.. en ik hoop dat jullie je er een beetje doorheen weten te slaan... kusjes van mij en noa. hihih ja die tazepam lin, die gebruikt mn moeder ook.. ze neemt er elke dag voor ze gaat slapen wel 4 ( ze begon 15 jaar geleden eens met 1 pil, maar dat werkt niet meer) anders kan ze dus niet slapen... mijn moede rgebruikt ze omdat ze nachtdiensten werkt.. onregelmatig.. en ze 's ochtends hoe moet ze ook is, niet in slaap valt, maar echt verschrikkelijk hoor... 4(some wel meer) pillen.. die zooi is echt verslavend...( grappig is dat mn moeder in een verslavingsclinic werkt )
hier zijn de juli mama's! hahaha ik kon jullie maar niet vinden! Ik zat steeds ergens anders en ik dacht al dat niemand meer actief was.. Wat zijn jullie kindjes groot geworden masaAllah!
Valentino van harte gefeliciteerd fijne dag en dat je maar heel veel cadeautjes mag krijgen en papa en mama ook gefeliciteerd! ben een keer op tijd met feliciteren hihi
Heb ook eens een keer een stuk of 7 slaappillen gekregen(al tijdje geleden inmiddels) en had er nog een aantal van over en had toen ook een keertje er 1 in genomen, nou nou nooit meer, lag helemaal te flippen in me nest, was echt dood eng, was ook helemaal alleen, me oudste lag wel te slapen vlakbij...dacht echt dat k dood ging...had echt erge hartkloppingen en kreeg het bijna niet meer normaal, wat een angstaanval zeg...
ja was echt eng toen, kan het moment me nog zo goed herinneren. Maar moet er wel bij zeggen dat ik dat gevoel van slaap een beetje tegen had gewerkt en me ging focussen op mijn hartslag en heb mezelf denk ik toen een angstaanval aangelult, zeg maar..hoe stom ken je zijn, maar goed...
Valentino, gefeliciteerd!!! En Eliesja... jeetje wat klets jij veel zeg. Vind je het gek dat we al zoveel pagina's hebben
Ben terug van de Orthopeed. Mijn hand moet geopereerd worden. Goh. De wachttijd kon hij niets over zeggen, dus ik naar het opname-bureau. Zegt die vrouw: "KON hij je niets zeggen of DURFDE hij je niets te zeggen? De wachttijd is namelijk 8 maanden". Ik heb dus net naar de HA gebeld of hij me een verwijzing voor Belgie kan geven, want ik kan hier dus echt NEVER nog 8 maanden mee lopen. Hij was in consult, maar belt me strakjes terug.
JAAA hooooor lin... 8 maanden zijn ze GEK! doe normaaal... idioten.. hoezo zo lang dan?.. achterlijke hoor daar in LIMBURG.. kun je toch beter in "holland" wonen hoor... ( ) ... maar jeetje.. ik hoop dat je een verwijzing krijgt en dat er snel wat aan gedaan wordt.. POEH he ! ik heb net mn nieuwe mobiel thuis gekregen...( niet zo'n bijzonder ding samsumg E420), had m besteld voor een nieuw abonement.. want kreeg er een leuk presentje bij... iig.. gaat 't abonement pas 5 juni in.. Pfff ...! maar toen ze aanbelden dacht ik dat 't H&M was, want ik had ook kleertjes voor mij en noa besteld.. maar werd verrast door iets anders Ook heb ik een buggy gekocht online.. en die staat nu volgens mij bij de buren.. maar ze zijn niet thuis... dus i'm all set Oh jee, noa maakt er een rommel van, ff achter haar aan hoor ( we hebben net eindelijk het traphekje geinstalleerd...dus die rent het hele huisdoor in haar loopstoel)
haai lilith! ja met Eslem alles prima! Ze wordt een grote meid hihi.. Ze kruipt, trekt zich op, zet stapjes aan de hand (ze kan echt al van de keuken naar de woonkamer enzo) en loopt langs de tafel masaAllah! hoe gaat het met de kindjes van hier? ik zal vanaf nu weer mee gaan lezen af en toe..want om nu 1450 pagina's te gaan lezen
Jeetje lin..8 maanden grrrrrr stommerds daar! hoop dat je eerder terecht kunt. wat voor tafel....masaallah? Wat betekent dat? Oehhh SAAAR leuk man zoveel leuke dingen op een dag hihi...wat was je presentje bij je tel? en even kijken of ik nog wat te vertellen heb. Vien was naar sprookjeswonderland geweest met schoolreis vandaag! leuk leuk en mr Q kan nu echt al meerdere stappen los zetten. Als ik een meter van mijn vriend afsta en hem losliet, liep hij zo naar hem toe.. Cool om weer mee te maken. Vond ik bij Vien ook al zo'n spektakel
AAAH wat goeddd suus echt toppertjeeeeeee snelle jongennnn En ja hoor.. bij de buren lag de buggy EN ook de kleertjes van H&M... dus helemaal goed.. de buggy is helemaal goed... morgen ga ik m uitproberen joepie jeeeh hahaha