ja haha nog lekker genieten he ,, het gaat zo snel maarja k ga maar eens douchen en dan jason vergezellen
selam mama's daar ben ik weer! VALENTINO GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! hoop datje maar een leuke dag hebt! Heb vandaag gewerkt tot 21.00 uur. Heb maar weinig gedaan in het verpleeghuis. Moet morgen weer werken. Ik ga zo lekker naar huis en me bed in. Ben wel moe. Heb vandaag de grote schoonmaak gedaan. Ik begon om 10.00 uur en was pas om 14.00 uur klaar. Tamer was weer lekker ondeugend aan het doen. Hij zat geen moment stil bij zijn opa en oma. Slaap lekker en tot snel! Kus layla
Allemaal bedankt voor de felicitaties... En Linda/Lois bedankt voor je kaartje.. We hebben vandaag al een beetje zijn verjaardag voor gevierd met een klein clubje.. Mijn ouders en twee zusjes... en zwager. Nou hij is al superverwend zeg...hihih... Ook hadden we vandaag een slagroomtaart in de vorm van een 1... want ik was bang dat hij in de taart zou gaan slaan en ik niets voor de visite had..hihihi... Maar nee hoor.. hij durfde de taart niet aan te raken. Alleen als mama hem een lik slagroom gaf ging zijn mondje open...en hij vond het heerlijk maar hij zat niet aan de taart. Morgen hebben we de echte verjaardagstaart... dus proberen we het gewoon weer..hhihihihih... Hij heeft trouwens een loopwagen van fisherprice gehad van dezelfde serie spelenderwijs als dat huis en stoeltje. Echt heel leuk.. en hij loopt er als een speer mee weg..hihihhi... Verder heeft hij zijn spaarpot weer goed gevuld mooie kleding gehad, de boekjes en cds van Woezel en Pip dl 1 & 2 een zandbak, een goude ketting, en van ons een jeep... En wat meneertje nog het mooiste vond... de slingers en de balonnen..geweldig dat lachende koppie als je de woonkamer binnenloopt. Nou .. ga zo slapen want morgen begint het echte feest...
Goedemorgen! Die Valentino al verwend Veel plezier vandaag met nog een keer feest Mamaantje Hier nog niet Lilith Maar het ziet er wel goed uit buiten
Goedenmorgen dames Fijn dat valentino zon leuke dag heeft gehad! en wat netjes zeg wachten tot mama wat slagroom geeft (A) @lilith: jaaah lekker weer straks lekker in de tuin zitten
Iman zat net klem met haar armpje tussen het eetblad en de stoel (in de eetstoel)... Zielig hoor... Saar opletten dus
Ik zou het niet weten maar als ik een gokje mag wagen; Waarschijnlijk prijst ze allah omdat haar kind om de tafel loopt. Groetjes Anita
Gooood meuning.. Man de zon schijnt heeeelijk vandaag ik ga lekker wanderen in mn nieuwe buggy.. ff voelen hoe hij rijdt Wat fijn dat Valentino zo verwend iss... vandaag nog eens veel meer verwend dus ben benieuwd.. wil alle foto's zien that reminds me... Miran waar zijn cyenna's verjaardags foto's? Ohja en pluk je hebt gelijk hoor ... dat betekend 't inderdaad... goed inzicht heb je
haha weer wat bij geleerd @linda: hoe krijgt Iman dat dan weer voor elkaar Jason is nu in het Zh en belde net dat Benthe naar huis mag! ze krijgt dit weekeinde nog wat onderzoekjes enzo en dan mag ze maandag of dinsdag naar huis! Ik ben zooooo gelukkig!
Wauw wat een heerlijk nieuws Annemarie! Super! Sarah, paar pagina's terug staan Cyenna haar foto's Jaa heerlijk weer he! Vandaag komen nog 2 vriendinnen voor Cyenna haar verjaardag en vanmiddag met z'n 4-en bbq-en. Ik nu ga ook van het mooie weer genieten Doeii
dankjewel dames net naar de stad geweest had ineens het gevoel dat k veeel te weinig kleertje en spulletjes had haha ,, kom thuis, past bijna niet meer in de kast haha!