Mijn vader is vanochtend hier geweest om het verduisterings rolgordijn bij Iman op de kamer op te hangen! Ben benieuwd vannacht... Vanmiddag heeft ze in elk geval lekker geslapen. Erna ben ik met haar en het nichtje van mijn man naar de kermis in Geleen geweest (heeeeeel groot). Iman vond alle lichtjes en geluiden heel leuk en keek haar ogen uit. Heeft ze weer lekker frites gegeten hihi.
Hallo mieden, Mad, heel veel sterkte meid in deze moeilijke en zware tijd! Erg lief dat je wat gaat voordragen, sterkte daarmee, zal vast niet makkelijk worden. VALENTINO HOERA 1 JAAR! Gefeliciteerd met je kleine grote man! WOW Annemarie, wat goed van Benthe! Eindelijk compleet en dan nu maar lekker gaan genieten! Fijn voor jullie. Pluk veel plezier vanavond!
Zo, ik hou het kort voor vandaag. Gisteravond flink op stap geweest en lekker aan de borrel gezeten en dus vandaag niet al te fit, haha. Morgen nog een bbq van voetbal. Fijn weekend meiden!
En dan wou ik even melden dat Iman al sinds 19 uur ligt te slapen, dankzij het gordijn! Ode aan mijn papa
Haha Miekie Veel plezier morgen Goed zeg van Iman! En je vader Vanmorgen was Cyenna trouwens ook al kwart voor 7 wakker En als je dan bij haar gaat kijken en weer weg gaat, begint ze keihard te brullen En was vanmorgen dus ook het geval... Dus was vroeg vandaag... Hier nog Cyenna spam, vind haar ineens zoooo groot .. Vooral op deze foto: http://i166.photobucket.com/albums/u110 ... cyenna.jpg Schommelen vindt ze trouwens helemaal geweldig
Wow geweldig nieuws Annemarie top van benthe OOOh leuke cyenna spam.. wat is ze toch een knapperd De buggy rijdt trouwens heerlijk.. heb gelijk op lin's request een foto gemaakt..zal m morgen ochtend uploaden.. tis nu een beetje laaat.. xxx
YEEEAAHHHH wat gaaf Annemarie.. eindelijk je gezinnetje compleet... Van harte gefeliciteerd... ben echt blij voor jullie... Leuke Cyenna spam.. ineens zijn ze groot he... @ Lin..hoopt dat het verduisteringsgordijn zijn werk doet....succes.. Hier een superdag gehad.. heerlijk weer dus lekker in de tuin gezeten... Valentino is superverwend..... morgen vertel ik wel meer...
Mamaantje@ verduisterings gordijn heeft zeker zijn werk gedaan. zie boven bericht van lin. Lin@ gelukkig kan je in Belgie eerder geholpen worden. Ik heb nog steeds slaap problemen met Yassir. Hij sliep vandaag om 22:00 . Zou hij in zijn sprongetje zitten?
Goedemorgen. even kort want ik ga zo familiezwemmen met Iman. Hanan: iman sliep de laatste tijd ook pas om 22 uur. Is Yassir lastig van te voren? Iman was namelijk supervrolijk, daardoor was het wel vervelend, maar geen last dat ze zolang op was. Tot straks!
hoera voor Benthe! jeeeeeee eindelijk mag je meisje naar huis! cyenna met staart is gaaf! mooie meid! lin 8 maanden, belachelijk! hopelijk kan t eerder! ik moet haasten, vanavond avondwake! hier ook een evi die vroeg wakker was, miran ik heb t zelfde probleem met kijken en weggaan dat ze gaat brullen, ik hoorde evi rond zessen, ben naar beneden gegaan heb een fles gemaakt geven aan haar in bed en ben zelf weer terug gegaan zodat ze m alleen kon opdrinken en daarna slaapt ze verder zonder brullen! hi hi trucje IK WIL OOK EEN DONKER GORDIJN! van mij hoeft het niet eens wit meer te zijn, als het maar donker is ha ha ha lin veel plezier bij baby zwemmen! ja saar foto`s! Annemarie waar blijven jou foto`s of heb ik ze gemist en staan ze er op? fijne dag allen, doeiiiiii
nog eentje... bij oma in de nieuwe tuin..( waar nog allemaal grint ligt, dat noa telkens wilde opeten... )
Goedemorgen, Ceynna hele mooie foto zeg! en die ogen he.. heb ik al tig keer gezegd volgens mij. Mooie buggy Saar en wat is Noa schattigggggg op de foto. Lin@ Yassir is ook super vrolijk ondanks dat het zo laat is(voor hem). Ik zie ook dat hij echt vecht tegen de slaap. Thanks voor je informatieve mail . Veel plezier vandaag! Ik ga vandaag shoppen in Amsterdam, als het goed is hoor . Moesieboy ligt nog te pitten en we zouden om 10 uur vertrekken . Thats it
Hoi hoi hier ben ik weer! Lekker gezwommen en Iman ligt nu lekker te slapen! Joris vond het ook leuk, voor hem was het de eerste keer! Iman vond het deze keer gelijk leuk, maar het water was ook een stuk warmer! Saar, leuke foto's! En wat een leuke buggy is het toch! Rijdt hij ook fijn? Mad, sterkte vanavond! Ik heb dat trouwens ook, Iman wordt bv wakker omdat ze klem ligt, maar als ik vervolgens bij haar ben geweest en haar goed gelegd heb gaat ze schreeuwen als ik wegga en gaat pas weer slapen als ze gedronken heeft. Zo had ze vanmorgen dus om 4 uur een fles Ze heeft dat nog een periode gehad, dus ik hoop dat het weer tijdelijk is! Mad, mijn rolgordijn is trouwens beige/zand kleurig, zelfde kleur als Iman's siergordijnen op haar kamertje. Ze hadden ook witte bij Leen bakker! Hanan, shop ze!
@Annemarie: Wat geweldig dat Benthe naar huis mag zeg! Zal een heel speciaal moment zijn voor jullie! @Mad: Sterkte meis @Saraah: Wat een leuke buggy! @the rest of you all: Sorry... ik ben niet zo goed op de hoogte (zoals altijd) ben er met mijn hoofd ook niet zo bij. Hoop dat het goed gaat met alle kleintjes, Joey maakt het iig super
dankje dames! ze mag dinsdag naar huis hebben we vanmorgen te horen gekregen! een super mooie datum ook (05-06-07) ben helemaal trots op haar ze lijkt ineens zoveeel groter ,, @lin: fijn zeg dat Iman nu zo lang slaapt bij Julien heeft dat ook erg geholpen! over de foto's sorry het is er helemaal bij ingeschoten k zal van de week nieuwe foto's plaatsen oa van haar thuiskomst.. we hebben een kaartje hij word morgen gedrukt! ik vind hem echt zo mooi! er staat een poppetje met een ballonetje op! we wilden eerst met een foto van Benthe doen,, maar vond dat nogal prijzig nu hebben we een kaartje incl envelop en niet al te duur,, ik heb zoiets van we hebben geboorte kaartje in feb laten drukken volgende maand worden de kaartjes voor julien's eerste verjaardag alweer gedrukt!