Goedemorgen, hoe is het hier? Pluk heeft voor mij een nieuwe banner gemaakt, maar ik krijg hem er niet onder? HELP
Sam, Je moet gewoon de : invoegen in je profiel en dan staat je banner er als het goed is. succes en ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
Ik heb hem voor je in photobucket gezet en je de link gepbt hopelijk lukt het je nu wel. Kylian's logeerpartijtje is heel goed verlopen en zeker voor herhaling vatbaar, sterker nog mijn vader wilde hem wel houden Wij hebben ook een bezoekje gebracht aan H&M en Kylian is nu een broek en 2 tshirts rijker. Groetjes Anita
Hij doet het he he eindelijk met dank aan linn Hij is leuk geworden, pluk heeft hem gemaakt dank je hij is super
Hoe is het nu met gijs? wanneer moeten jullie weer terug naar de ka. Wij mogen morgen naar de longverpleegkundige.
Vanmiddag moeten we naar de KA en dan afwachten wat de volgende stap gaat zijn, want hij kan niet veel langer zo doorgaan. Gijs is altijd snotverkouden, piept heel erg maar blijft vrolijk. Is er bij Sam al iets meer bekend?
Dank je wel Lin we moeten er om 4 uur zijn dus ik moet nu nog 40 minuutjes werken en dan ga ik naar huis toe gijs op pikken.
En dan wou ik nog even snel zeggen dat Iman zich gister in het zwembad optrok toen ze op een traptrede zat en ging staan. Ik dacht dat het toeval was, maar ze deed het net weer aan haar loopstoel!
Sam is ook zo vaak verkouden, met de nieuwe medicijnen lijkt het iets beter te gaan met piepen. maar het is nog steeds niet wat het moet zijn. Ze heeft nu q-var en ventolin.
Sterkte met Sam en gijs en succes vanmiddag taatje.. Met Alyssa haar verkoudheid gaat het eindelijk de goede kant op, (wel ff afkloppen), zij was sinds december alleen maar verkouden.
Als ze eenmaal gaan optrekken dan gaat het snel hoor, Alyssa wil nu ook alleen maar lopen (ze kan het nog niet alleen hoor), aan de tafel, stoelen, aan de hand... Wil ook eens een keer met Alyssa zwemmen, ben nog nooit geweest met dr, vanwege die verkoudheid steeds... ben benieuwd hoe ze het vind.. Gebruiken jullie nou zwemluiers?
@ Eliesja.. leuk kadootje... Valentino had een armbandje met zijn naam als kraamkado gehad... @ Sam... Leuke banner... @ Taatje... succes bij de KA @ Lin.. HOERAAATJES voor Iman...
hallo dames Benthe mag morgen echt naar huis de uitslagen zijn binnen! 1 nacht ter observatie en dan lekker mee naar huis! helemaal happy heb de proefdruk op de mail gehad van het kaartje en die ga k natuurlijk met jullie delen