Wanneer krijg je eigenlijk h&m kortingscodes? heb er geen eentje en ben nu online aan het bestellen hoe zit dat ? wie o wie?
Ik heb eingelijk nooit online besteld. Ik ben wel aangemeld en krijg vaak mails van HM. Heel vaak zie ik dingen op de site en als ik naar de winkel ga dan kan ik het niet vinden. Iemand positieve ervaringen met online bestellen van HM? Hoe moet je betalen?
ik ga weer verder opruimen, hahaha kom elke keer tusendoor ff kijken op de site. Zo schiet het natuurlijk niet op! Doeg
ja maar had het al eerder hier gevraagd lin... maar er zijn dus geen recente kortingscodes in omloop? jammerrrrrrrrrrrr....maar ik bestel evengoed wel nu
@ hanan... ik heb besteld en kon daarna kiezen hoe ik wilde betalen... acceptgiro, maanfactuur of creditcard vervolgens 4,90 euro verzendkosten op het kledingbedrag erbij en kreeg via de mail een bevestiging. en nu afwachten wanneer het komt.
hey dames! Annemarie vandaag is de grote dag geniet er maar met volle teugen van je hele gezin weer compleet en thuis heerlijk! Wat een mooi kaartje trouwens. Ik ben gisteren helemaal vergeten de maten door te geven dus alsnog: Gijs weegt nu 10.2 kilo en is 74,5 cm Hij heeft echt een mega groei gehad Lin beterschap met Iman, voelt ze zich al wat beter?
Zo Gijs is flink gegroeid! Jaa vandaag de dag dat Benthe naar huis mag! Echt fijn! Hier is alles goed. Vanmorgen 3 kwartier gewandeld met Cyenna en nu ligt ze lekker te slapen. En zonnetje schijnt hier weer, dus zo lekker buiten zitten
Wilde het jullie toch nog even mede delen ons meisje is na 4 mnd eindelijk thuis ik ben zooo blij! Benthe slaapt nu lekker in haar eigen bedje!
SUPER ANNEMARIE! Wat zal het fijn zijn om eindelijk compleet te zijn! Nu willen we foto's zien Ik ben even Iman spam aan het uploaden hihi. Ze is op de kermis in de draaimolen geweest met haar tante. En we hebben bij de grijpkranen Bumba voor haar gewonnen haha... Daarna bij Intertoys de walker van Vtech gekocht. Haar verjaardagscadeautje
SUPER BENTHE lekker in je eigen bedje! Lin kom maar op met de iman spam! Ik zal morgen wat Gijs spam uploaden want hij is al weer enorm veranderd!
hahah de Benthe spam zal zeker deze week komen! dankjewel dames! k ga snel weer verder,, druk zeg met 3 kleintjes ben helemaal ontregelt, al die flesjes weer ,,
HAHAHAHA linnnnnnnnnnn dat filpmjeee ongeloooflijk grappig.. ik ga echt stukkk om die kleine iman ....