PROFICIAT LOïS!!!!!! Goedemorgen! Hier wilde Iman en ik gister gaan douchen, liep de douchebak niet meer af Zijn we savonds nog naar mijn ouders gereden en samen in het grote bad. Ik heb er gisteravond ontstopper ingegooid, maar helaas helpt het niet. Net de woningbouw gebeld en er komt morgen iemand. Iman weer (2e nacht op rij) goed geslapen. Van 21 uur tot half 9 vanmorgen en nu ligt ze te spelen in bed. Nouuuu Taat... Wat kan Iman Iman kan: - kruipen - gaan zitten - optrekken - veeeeeeeel verhalen brabbelen Hey als ik dat zo zie ligt ze eigenlijk niet meer zo ver achter
Nee hoor Lin, helemaal niet! Ze doet meer dan Sarah in ieder geval. - alle kanten op tijgeren behalve vooruit - handjes klappen - armpjes omhoog (hoera) - brabbelen (jajajaja en papapa) Ze trekt zich bijna op.
Gijs kan ook zitten idd En hiep hiep hoera zit er nu na weken van oefenen ook eindelijk in hihi leuk om te zien dat ze toch bijna allemaal het zelfde kunnen de een is gewoon iets sneller als de ander. Maar Iman doet goed mee hoor lin!
Loïs gefeliciteerd!! Cyenna kan nu dit: -Kruipen -Optrekken -Lopen aan tafel en in box -Brabbelen (mamma, aai, hai) -Nee schudden -Handjes klappen (als je zegt klap eens in je handjes, dan doet ze dat (meestal) gelijk) Dat was het geloof ik Ik ga aan het werk! Doeiii
Lois van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! Wat een leuke gijs spam Julien kan: zitten kruipen staan lopen je de oren van de kop kletsen(papa/bal/slapen/spelen) iets minder duidelijk mrja Janelle & Julien vinden het echt leuk dat benthe thuis is alleen Janelle snapt niet dat Benthe bij ons mag blijven en niet meer terug hoeft! we zijn hier de nacht redelijk doorgekomen! om 2 uur 4 uur 6 uur en 8 uur uit bed we zijn dus meteen goed wakker nu [/i][/list]
ja inderdaad,, k ben helemaal uit ritme nu al dood op,, alle spanning valt ineens weg! ons hele leven staat ineens op zn kop,, haha en dat alles door 1 heel klein mensje maar ben zeer blij dat ze eindelijk thuis is dus dan de slaaploze nachten er ook maar bij ,,
LIEF KLEIN LOISJE GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD Quinten kan: klap een in je handjes op commando staan zitten aan 1 hand lopen paar pasjes los lopen mama zeggen papa zeggen heeft 1 lievelingsdeuntje die hij meerdere keren per dag doet en ook nadoet. tijgeren van tijgeren soms naar zit (doet hij alleen in bed) Aaaaaai (als hij eens per ongeluk hardhandig doet zeg ik "nee zachtjes doen AAAI" en dan doet hij aai heel lief (was een handig iets om te leren) dansen op muziek dus ik denk dat de kindjes inderdaad aardig gelijk lopen he? al denk ik dat hier het kruipen ook overgeslagen wordt net als bij Vien.
Leuke foto's en filmpje van Gijs! Hier vanmorgen het bedje helemaal laag gezet en de box ook omlaag. Vanmorgen kwam ik bij Iman en stond ze in bed. Wennen he Annemarie Weer gebroken nachten
wat fijn dat die verduisteringsgordijntjes zo goed werken nu he? en stond je niet helemaal verbaasd toen ze vanmorgen in bed stond quinten kan niet opstaan want hij slaapt in een slaapzakje die zijn lengte heeft en hij dus niet kan gaan staan.
Goedemorgen Ladys, Leuke spam van Gijs! Hij kijkt zo liefffff! Gisteren was het weer een ramp met het slapen van Yassir. Hij sliep gisteren om 22:30 en werd weer wakker om 06:00 uur PFFFFFF! Ik ga maar eens overleggen met het CB. Yassir kan : Zwaaien kruipen staan(nog niet echt stabiel, kan wel paar sec los) om de bank en tafel lopen Hij kan al heel veel kletsen/brabbelen Dansen hahah vindt ie echt geweldig. Dat was het geloof ik. Ik heb vandaag geen plannen(zover nu bekend) blijf denk ik gewoon thuis. Ik ben al 3 dgn met Yassir elke keer weg ff shoppen voor de vakantie en heb het idee dat ik hem zo verwaarloos. Hij kan dan niet middag dutje doen(doet ie in de wagen). Ik voel me hier zo schuldig over, daarom blijf ik vandaag thuis. Wie herkent dit gevoel? of ben ik een aparteling.
Nee hoor Hanan je bent geen aparteling hihi! Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben als het heel druk heb gehad! lastig dat yassir niet zo veel slaapt succes. Gijs heeft ook een slaapzakje aan maar zat vanmorgen wel rechtop in bed, staan hebben we nog niet mee gemaakt. Wij willen ook een verduisterings gordijn ophangen want gijs is nu elke morgen om 6.30 uur wakker en wij zijn er van overtuigd dat hij makkelijk zou kunnen slapen tot 7.30 uur of later.