Valentino heeft het speelhuis van FP ook... had hij voor Sinterklaas gekregen... En hij kan zich er echt goed mee vermaken... Het is ook heel leuk en leerzaam... @ Linda.. ik vond je al zo'n mooi groot terras hebben, maar dat is dus bij je schoonouders...
Moet natuurlijk zijn gekregen! Wie wil er nog een banner voor mij maken, dan kan ik eens afwisselen. Graag met code. hihi bvd
Hanan, ik herken het hoor. Ik moet Sarah echt uitputten wil ze op tijd naar bed gaan. Ik moet haar bijvoorbeeld 's middags na 3 uur echt niet meer op bed liggen, maarja, soms is ze om 5 uur doodmoe... en dan is ze dus tot 22.00 uur wakker. t is echt lastig.
Lilith@ ik heb besloten om Yassir savonds in bad te doen ipv sochtends dit helpt misschien. Tip van Mamaantje
Hallo, Lin wat een leuke foto's zeg! ! En wat is je meissie lekker verwend zeg! Je schoonouders zitten daar ook mooi! Hanan hopelijk gaat het werken om Yassir s avonds in badje te doen, succes. Leuke Cyenna en Noa spam weer!
Ik hoop het! Bij mij werkt het iig niet, ik doe dat al vanaf haar geboorte. Ik weet de oplossing wel voor mij en dat is dus Sarah 's middags niet meer te laat in bed leggen... dus ik hoop dat het werkt!
Zijn vanmorgen even naar de meubelboulevard geweest en hebben 3 traphekjes gekocht, nieuwe parasol, nieuwe softtouch vuilnisemmer en een mooie hout/aluminium tuinset. En nog een mooi kasteeltje (tentdoek) voor Tijn. Dus dan kunnen we er weer tegenaan.
Hallo dames, Ik ben Miranda de vrouw van Annemarie's broer! Ik kom hier namens Jason en Annemarie even plaatsen dat hun kleine vechtertje Benthe helaas alweer opgenomen is in het ziekenhuis! ze wilde 's avond ineens niet meer drinken en spuugde 's nachts alles uit! ze is dus afgelopen nacht met een ambulance opgehaald! ze had weer koorts en ze moet worden beademd! Benthe krijgt nu een allergie test omdat mn schoonzusje op n boerderij woont en ze zijn dus bang dat Benthe allergisch is voor dieren! tot de uitslag moet ze zowieso blijven en dan kijken of het nodig is om evt te verhuizen! of kijken of er andere alleergische reacties zijn geweest Benthe heeft nu alleen een dopje in der neusje en weer een tijdelijke sonde om te kijken of dat beter gaat! Groetjes Miranda
Jeetje wens annemarie en de familie veel sterkte toe.. ik hoop dat alles snel weer goed is met benthe.. en dat ze toch weer snel naar huis mag...
Jeetje ik ben erg geschrokken van deze nieuws! Heel veel beterschap en maar duimen dat Benthe zsm weer gezond naar huis kan.
O wat erg zeg, konden ze nu eindelijk samen gaan genieten....echt klote. Wens ze maar heel veel sterkte namens ons allemaal en een dikke knuffel voor Benthe. Hopelijk slaat ze zich hier ook weer doorheen en hoeven ze niet te verhuizen, maar ja dat is maar afwachten dus....
Ik kreeg net een sms van Annemarie. Benthe ligt weer aan de volledige beademing en het gaat helemaal niet zoals het hoort. Ze zou me op de hoogte houden...
nee zeg, gaat het niet goed met benthe? heel veel sterkte.. knuffel Beetje laat , maar hier alsnog mijn hartelijke felicitaties voor Lois... van harte gefeliciteerd, hieperdepiep HOERA..
Wat een leuke foto´s weer... en leuke filmpjes. Zo die lois is lekker verwend zeg! Alyssa kan: kruipen staan optrekken 1 hand lopen klappen in de handjes nee schudden zwaaien brabbelen mama, soms papa zeggen wijzen naar dingen en dan zegt ze uh eh dat was het denk ik wel zo´n beetje.