Lin@ en jij houdt ons op de hoogte toch? Jeetje . Ik ben weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte lieve Benthe en kom op he! Je hebt al zoveel doorstaan! Dikke knuf van mij en Yassir
Wat een ellende toch weer dat Benthe weer in het ziekenhuis ligt Vind het zo erg voor Annemarie en familie.
Zo we zijn net weer terug van verjaardag van kennissen van ons, hun zoontje werd vandaag 1. Er stond een badje water en Loïs ging er met kleren en al in En ze heeft nog een baby pop gekregen !
Wat erg! Alleen dat van die allergietest begrijp ik niet. Dat ze daaraan denken bedoel ik. STERKTE BENTHE EN FAMILIE!
Jezus wat oneerlijk zeg... dat arme kleine poppetje weer naar het ziekenhuis.. Annemarie en de rest van de fam.. HEEL VEEL STERKTE... Ik zit echt met tranen in mijn ogen... @ Hanan.. wat een leuk mannetje jouw Yassir... echt een lekker ding... en hoe ging het vanavond met slapen?
Sms van Annemarie: Benthe wordt nog licht beademd. Het is geen allergie, nu krijgt ze nieuwe hart-onderzoeken. Ze moet minstens 3 weken blijven.
.. bah.. ik hoop dat ze iig over 3 weken weer helemaal top is.. en dan ze dan gewoon heerlijk thuis kan blijven...
pFF ik zit hier werkelijk met kippevel en tranen in mijn ogen. Kleine Benthe weer in het ziekenhuis Annemarie & Jason heel veel sterkte met deze terugslag. Maar kleine Benthe is een vechtertje dus ik weet zeker dat ze over 3 weken mee naar huis mag en dan voorgoed thuis blijft
He gatsie weer 3 weken, hopen dat het snel weer toppie gaat en dat ze dan weer lekker naar huis mag.. sterkte en knuffel voor jullie allemaal.
Annemarie, heeeel veel sterkte meid! hopelijk gaat t snel weer beter met jullie kleine meisje! Loisje ik ben laat maar alsnog van harte gefeliciteerd poppie! en mammie en pappie natuurlijk ook 8) wat heeft ze allemaal gekregen en hebben jullie een leuke dag gehad?! hier gaat ie wel! de klap zit er goed in zeg maar....... we gaan er maandag ff een weekje tussenuit! heerlijk hopelijk wordt het mooi weer! ik ga snel douchen kom vanavond ff alles bij lezen 8) ciaooooo bella`s
Mad, fijn om weer wat van je te horen! Hopelijk hebben jullie n lekker weekje weg samen! Mijn vader heeft hier gister grastapijt op t balkon gelegd (tip van Saraah hihi). Nu kan Iman lekker buiten spelen
Mijn zoontje is vandaag op schoolreisje, ze gaan een dagje naar avi-fauna. Hij had er echt zin in! Vanmorgen uitgezwaait... was zomaar een berichtje hihi ga mijn prinsesje es wakker maken.. doeiii
Oh leuk Eliesja, als je hem dan weer vanmiddag ophaalt komt er toch altijd een lege bus aan hihi en dan ineens komen alle kindjes tevoorschijn Mad, leuk dat je er weer bent en het wordt vast mooi weer als jullie weekje weg gaan ! Lin wat cool grastapijt ! Kan ze lekker buiten in een badje
Gijs heeft zijn prikjes weer achter de rug nu alleen die met 14 maanden nog die schijnt echt verschrikkelijk te zijn, althans volgens de verpleegkundige hier. Verder zijn zijn cijfertjes iets gewijzigd ten opzichte van het ziekenhuis: 10250 gram 72,6cm dus hij is toch niet zoveel gegroeid Vanmiddag nog naar de KNO arts en dan heeft gijs wel weer even genoeg gehad denk ik
Ach zijn prikkie..hopen dat hij er niet zoveel last van heeft. Mooie cijfertjes! Ja lin, een lege bus haha.. het is idd een mooie dag ervoor, had gedacht dat het mega zou gaan regenen!
arme annemarie, familie en benthe... hoop dat het gauw weer beter gaat en benthe voorgoed naar huis mag. Gelukkig geen diertjesallergie! zeker lekker weer voor een schoolreisje. Wat zullen die leerkrachten gaar zijn vanavond hihi En idd dat met die lege bus hadden we vorige week ook.... huh waar zijn ze nou BOEEEEEEEE ohhhhhh daaaaaaaaaaaaaaaaaar!