Whaaa moet weer es lachen om Alyssa, ze trekt zich echt overal aan op en zo ook aan haar v-tech babywalker en we hebben een gladde vloer en dan zie ik dr echt door de kamer heen sjeezen en ze kan het maar net met die beentjes bijhouden speedy conzalis, ariba ariba
ik breek even in... wat voel ik me lullig... heb gisterochtend nog een pb-tje gestuurd naar annemarie... las gister dat Benthe weer thuis was... en nu dit... Heeeel erg veel sterkte de komende weken! En sorry voor het pb-tje! Liefs Meliske
Lin@ ik heb volgens mij perongeluk mail gestuurd via mijn zusje de mail. Maar goed ik zal het nog eens sturen. Mad@ een hele fijne vakantie.
Mamaantje bedankt voor je compliment. Vandaag was het echt snik heet hiero. Dus zijn we vandaag wezen zwemmen. Wat vond Yassir het leuk zeg! Ik zal straks eens foto plaatsen.
Leuke foto's Hanan! Ik heb nog geen foto van je op de mail, stuur je ze me nog? Dan kan ik een banner voor je maken! Ik heb zo'n leuke babydoll pyama voor Iman Ze ligt er nu mee in bed hihi... Een roze met janneke van jip en janneke. Ik zal morgen eens een foto maken! Iman heeft vanmiddag lekker in het badje op t balkon gespeeld. Het was zoooo warm, pffff... Heb leuke foto's, zal straks even spammen