Wat een leuke fotoos van Yassir in het zwembad en Iman in het spetterbadje is ook sooo cute ! Lin waar heb je die slippers voor Iman vandaan ze zijn leuk ! Ik baal zo van de herrie hier, we hebben nu natuurlijk alle ramen open maar het is zo druk op de terrassen hier benenden en er rijden steeds Harleys voorbij, mijn god die maken echt een hels kabaal ! Loïs wordt steeds wakker ervan en van de hitte Dat is wel een klein nadeel van midden in de stad wonen.
Warm he....tis hier 30 graden in huis en nog 28 graden buiten. Hoe lijkt het weer bij jullie? Zit er al iemand in de regen en het onweer? En wat een mooi mannetje is Yassir, echt hele mooie foto's! Lekker spetteren! En Iman in haar badje, geweldig. Die slippertjes zijn ook zo lief! En hoera de tand op de foto! Ik zag dat Tijn al 4 kiezen heeft. Hier verder al kleintjes met kiezen? Tijn is vanmorgen en vanmiddag ook in zn blootje in zn zwembadje geweest, heerlijk! Hij zegt sinds gister nix anders dan auto en toetoet, zo liefff!
O Lin wat balen van al dat lawaai, zeker nu de ramen open staan. Hopelijk slaapt ze vannacht wel lekker.
he lin.. zwervers.. ik woon ook aan een fietspad.. en daar rijden de opgevoerde scooters ook om de 5 minuten voorbij.. en die deingen maken ook een hels lawaai.. ongelooflijk... maja idd wat een WEERR... echt te heet..( tis nu helemaal donker hier.. en tis aan 't flitsen.. 't regent nog niet).. heb vandaag een airco aangeschaft.. want noa kan niet slapen van de hitte.. ze is ook de heledag jengelig en vervelend... kvind 't zo sneu voor dr... maja de airco zal hopenlijk zn werk doen... en nee miekie hier nog geen kiezen .. noa heeft nu pas 4 tanden ( onder en boven) kga morgen een badje kopen, dan kan noa ook badderen.. ik heb er 1 bij mn moeder liggen, maar dies voor daar ...
Saar@ ja ik wil ook een airco maar ik vind die krengen zo duur. Wat voor 1 heb jij? Miekie@ hier is het ook erg warm pfffff! daarom ben ik vandaag me huis uitgevlucht en naar het zwembad. Lindaa en Saar@ wat een luxe heb ik zeg. Het is hier echt heel stil. Behalve smiddags dan hoor je kinderen spelen in het speeltuin hier tegenover. Gelukkig is Yassir de kamer aan de andere kant. Ik zou wel zo met je willen ruilen hoor Lindaa, hartje Amsterdam! Ik heb daar gewerkt op de herengracht en moet zeggen dat ik elke dag in de pauzes de stad in ging. Me portomonee werd wel steeds leger.
ja zeker duur.. maar deze viel (in verhouding ) nog mee... ik heb gewoon zo'n ding met een slang( best vervelend) maar wel goedkoper... hij doet zn werk iig goed.. want tis lekker koel hierbinnen
Saar@ kan je mij pb hoe duur en waar te koop. Ik lees dat je tevreden bent, dus wil er ook 1 aanschaffen. Ik heb vorig jaar ook 1 aangeschaft en dat was een miskoop.
WAKE UP CALLLLLL leuke fotoos weer hoor yassir wordt echt een stoere kerel en iman een poppetje nog steeds morgen naar amsterdam, maar eerst naar het zwembad.... LALALLLALLALLALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA annie hou jij mijn tassie ff vast {|= Eliesja hoe was het schoolreisje? Saar ben je daar? waar? daar? het zal wel weer benauwd zijn in bed zeg! pffffff Lin die hond op de foto is echt cool... zo'n jake en the fatman hond. Wel een dikkerd zeg!
Hi, Suus jij bent ook nog wakker. Ik ga morgen met me schoonzus en me nichtjes zwemmen. Ik heb echt geen zin om in dit weer thuis te zitten, het is hier bij ons echt heel warm. Dat was het trusten allemaal!
Goedemorgen! Suus, zweet ze in het zwembad Wij gaan morgenvroeg weer zwemmen! Nou ja, Iman en ik bedoel ik dan hihi samen met Miranda en Joris (minimuisje). Heb er echt zin in! Hanan, nu heb ik de foto's ontvangen! Ik mail je terug als ik m klaar heb Veel plezier met zwemmen vandaag! Trouwens Hanan, wil je mij je adres nog een keer PBen voor de kaart voor Yassirs verjaardag? Ik heb namelijk mijn inbox leeggegooid zonder eerst te kijken wat erin stond *slim*. Zo lief Miekie, toettoettttt haha Hij is nu echt een dreumes he! Vind je de tijd niet VLIEGEN? Lin, balen van het lawaai buiten GRRR Hier is dat ook zo rot, rijden veel scooters en wij wonen op een hoek en aan de ene kant is een drempel en aan de andere kant ook. Dan remmen ze voor de drempel en trekken erna zo heel overdreven weer op GRRR. Toen ik zwanger was werd ik woest van dat geluid haha... Dan zei ik tegen mijn man: ik ga een hogedrukspuit halen en dan spuit ik ze vanaf het balkon van hun scooter af Leuk Saar een badje kopen voor Noa Wij hebben nu een bootje wat we met water vullen, is nu groot zat voor Iman. Volgend jaar koop ik zo'n badje bij de action. Volgens mij 4 euro of zo hihi.
Weet je wat me opvalt? Waar is Pluk? Waar is Mensi? Waar is Tinus? Waar is Mad? Waaaaaaaaaaar is iedereeeeeeeeeeen?
nou van mad weet ik 't wel die is nu ff met haar hoofd in een andere wereld... de rest weetik eigenlijk niet...
Ja maar Mad heeft wel nog gepost in the lounge Saar, bij zeeman hebben ze badjes die hoef je niet op te pompen, door het water wat er in zit blijft de rand staan. Ze zijn echt superleuk, ik heb die bij mijn ouders voor Iman!