Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ah ok.. dit zit hier om de hoek... anders moet ik helemaal naar stad...

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Oh ja Lin, de teenslippers zijn van Prenatal!

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Zoo ben er ook weer..
    Gistermiddag naar Amsterdam geweest en 's avonds naar de Toppers. Was gezelli!

Ben alleen erg brak nu.. Waren vannacht om half 4 thuis en moest er om 8 uur weer uit, aangezien manlief een voetbaltoernooi had :rolleyes:

Leuke foto's en filmpjes heb ik weer gezien! En stoer zeg die teenslippers van Iman hihi.

Lekker Sarah, zo'n airco! Bij Cyenna op d'r kamer is het nu 25 graden, geeft de babyfoon aan... Moet ook nog eens wat verzinnen voor bij haar op d'r kamer.

Fijn weekend allemaal!

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hello,

Even snel een korte bericht van ons. Yassir is weer erg druk. Wat me opvalt is dat als hij protesteert dan echt met zijn lichaampje allerlei kanten draait, zijn hoofd ook schudden. Ik moet hem echt goed vast houden.

Vannochtend moes ik echt lachen. Ik zeg altijd als Yassir ergens niet bij mag pas op Yassir, dat mag niet. Ik schud dan ook met me hoofd en gebruik me wijsvinger. Yassir ging vanochtend naar de dvd en wilde zoals gewoonlijk op de dvd aan/uit knop drukken. Hij keek me aan en ging met zijn wijsvinger zwaaien en lachen dat ie deed. hahahha sooo grappig zeg!! Hij wordt ook el echt groot zeg.

Lin@ Senna is hier ook niet meer actief uuuh voor de rest heb jij ze al genoemd.

Ik moet weer gaan, zwemmen van vandaag gaat niet door. Het weer is niet echt warm om buiten te zwemmen. We gaan naar Ballorig in Houten.

Fijn weekend iedereen.

Doeg

5. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Haha... leuk zeg dat Yassir je nadoet! Die kleintjes hebben het heus al wel door hoor. Sarah kijkt heel schuldig als ze iets niet mag. :)

Wat een onwijs leuke foto's van jullie kids in het water zeg.

Ff een vraag: de filmpjes van mij fototoestel zijn te groot om te uploaden. Moet je ze eerst verkleinen ofzo? Hoe doen jullie dat?

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goedemiddag..

Zo vandaag haar kadootje opgehaald en de taart besteld!

Het schoolreisje van de oudste was geslaagd, weet alleen dat er een speeltuin is en een spookhuis en er waren vogels en een vogelshow, that´s it! :rolleyes: ;)

Alyssa ligt boven de boel te verbouwen, volgens mij geen zin om te slapen. :)

Nou hoorde van mijn schoonmoeder dat mijn schoonvader niet meer bovenaan de lijst stond voor een donor-lever. Snap het echt niet, dus de kans bestaat dat hij overlijd voordat ze een andere donor hebben. Vind het echt raar, ze konden ook niet eens vertellen waarom dat zo is. Grrr

Heel heel mischien gaan wij volgend jaar voor 3 jaar naar aruba...
    De beslissing is nog niet gemaakt, weet nog niet helemaal zeker of ik het kan... het is een enorme stap, maar wel 1-tje die niet altijd op je pad komt!

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Veel plezier in bal-lorig Hanan.

Alyssa weet ook al donders goed als ze iets niet mag, ze lacht me dan echt uit zeg maar, maar luistert wel aardig hoor! Bahalve bij de cd s nog niet!

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dat verkleinen kan ook via zwangerschapspagina, in het rijtje aan de linkerkant staat het bij..

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    erbij

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    jeeje 3 jaar naar aruba.. nee dat doe je niet elke dag.. ik zou 't wel leuk vinden.. maar lijkt me ook moeilijk voor je oudere kind.. want die gaat al naar school, en moet dan opeens in een heel nieuwe omgeving leven...

en jeetje.. hoe kan je nou zakken op de donor-lijst.. dat vind ik echt raar... alsof er opeens meer mensen bij zijn gekomen, die belangrijker zijn?..
    ik snap dat idd ook niet.. veel sterkte ermee iig, ik hoop dat er alsnog snel een donor komt.

hier wordt ook niet geluisterd hoor, en ze weet precies wat wel en niet mag... de prullebak bijvoorbeeld... ik zeg 100 x nee mag niet..
    en dan kijkt ze sneaky of ik niet zit te kijken.. en gaat dan alsnog... net zo in de badkamer.. met het waspoeder... ze weet heel goed dat 't niet mag.. altijd ff stiekem naar mama kijken, kijken of ik kijk.. en dan gaat ze ervoor.. maar ik zie 't wel... stout kind :)

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    oh en lilith, ik weet niet waar jij je filmpjes upload... maar dat kan niet overal hé...

www.tinypic.com kun je filpmjes uploaden van behoorlijke grootte..
    ook op www.youtube.com
    of op photobucket... succes.. :)

filpmjes kun je helaas niet verkleinen.. die zijn nu eenmaal zo groot als ze zijn...

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh filmpjes duh, niet goed gelezen!

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik denk dat mijn oudste het prima gaat redden. De scholen zijn daar heel goed en hij heeft hier op school nog niet echt een vriendje of vriendjes zeg maar.
    Het is een avontuurlijk typeje en denk dat hij het echt super vind. Ben meer bang voor mezelf... :rolleyes:

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    eliesjaaaaaa maak plaats in je koffer....wij gaaaaan meeeeeeeeee ! ! !

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    mamaantje zie ik ook niet meer vaak...onze kletskous in de late avonduurtjes...
    en mensi en pluk idd
    mad was er laatst nog en gaat er een weekje tussenuit...
    verder je ne sais pas... zal mensi eens pb-en anders vanavond. Nu eerst even het eten klaar maken.

Quinten is aan het poepen.

We waren vandaag naar amsterdam. Ook even met het pondje geweest. Op de terugweg een megavolle bus, wat denk je...ik met quinten op de arm...NIEMAND STOND OP! NIEMAND! en dan al die bochten door met 11 kilo op de arm ... rare rare rare mensen. Ik ben toch echt anders opgevoed, maar goed, mijn moeder heeft op een gegeven moment een vent die zijn tas belangrijker vond plek laten maken en is toen gaan zitten met quinten op schoot en toen ben ik met vina gaan staan

Q poept nog steeds.....

nou ik ga eten maken

doegieeee

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    JA achterlijk he.. die mensen.. maja das niet alleen in amsterdam.. maar overal hoor...
    echt ziek word ik ervan... allemaal zo egistisch..

ik hoop dat Q lekker gepoept heeft :)

noa is al de heledag jammerig.. ik weet niet wat er met haar aande hand is.. ze heeft al 2 dutjes gedaan... ze wilt niet eten...(want ik dacht misschien heeft ze gewoon honger) uit frustratie is ze net weet uit haar loopstoel geklommen.. en op de grond gekletterd...
    heeft mij telefoonlader gestolen, en wilde m niet terug geven... en heeft m daarna van de trap gegooid... dus nu ligt hij onderaan de trap.. ik ga m niet halen :)

ohja.. noa hangt steeds voor de airco... das niet goed voor haar.. maar ik kan haar moeilijk elke keer weg trekken.. dan blijf ik bezig... misschien is ze daarom wel zo jammerig... zou dat kunnen?
    of zit ik nu gewoon weer oorzaken te zoeken.... terwijl ze misschien ff niet in dr hum is....?

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Idd belachelijk somige mensen...

en is mr.Q inmiddels al uitgepoept?

als goed is gaat er dan een hele container mee, met alle spullen, meubels, etc. mischien kun je je daar nog tussen frommelen suus..;)

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Saraah, airco is niet echt goed nee, maar denk niet dat noa daar humeurig van is. Mischien ook wel last van dat plakkerige weer.. niet te hopen dat ze ziek gaat worden..

Ons buurjongetje kotste gister buiten alles onder en nu weer nergens last van, maar mischien zit er weer iets in de lucht!?

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heey Saraah, bedankt voor de tip, ik zal t nog eens gaan proberen met dat filmpje.

Misschien heeft Noa kou gevat door de airco?

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    WHAAAAAAA tuurlijk niet alleen in amsterdam... Amsterdam rulezzzz... ikke willll terugggggg :)

Deel Deze Pagina