ja uitgepoept, gebadderd, gevoederd en sinds 18.40 uur in bed. niks spannends en vernieuwends dus ik wil wat kopen!...
oh das prima eliesja, doe mij maar in de container met een lekkere feautuil, laptopje, kussentje enzo de chill-container... dan kom ik de vlucht wel door weet je...onze buren van verderop zijn ook met het gezin naar aruba voor een paar jaar. zijn al meer dan een jaar weg. de vader is militair, dus wel toevallig. zal ook gek zijn als ze terugkomen, dan is Q al een peuter
heh wat dan?... poepie gedaan.. en ikmag 't niet ruiken?.... waar is de rest dan?... moet ik een half uur lopen om ff de deur open te breken.. en wie doet de voordeur voor me open?.. moet ik binnensluipen ofzo?.. ben wel een marokkaan... maar doe mn achtergrond qua dat betreft geen eer aan
Alex slaapt en die wil ze niet wakker maken, want dan kan hij weer niet meer slapen van de lucht, snap je en ja... jij bent toch nog wakker
oh... nou ik ging NET naar bed... en ik mag zeker WEL doodvallen van de lucht.. NOU aardig hooooor ! =;
Whahahahaa Suus is repelsteeltje hihi... Daar heb je wat aan, dan zitten jullie samen op de wc opgesloten