Goedemorgen, Gisteren zijn we naar Ballorig geweest, het was best klein invergeleken met Dippie doe in Best. Het was reuze gezellig. Yassir heb daar lekker rond gekruipt en was helemaal verbaasd van alle kleuren en kindjes. Ik zal vanavond even fotos uploaden. Ik moet weer gaan. Ik ga vandaag met manlief naar Brussel. We gaan shoppen voor de vakantie. Yassir gaat naar Me zus toe. Tot vanavond! taatje@ idd als je kindje hiervan beter wordt is het natuurlijk wel even doorbijten. Annemarie@ jeetje gelukkig hebben ze dit in iedere geval tijdig kunnen ontdekken bij Benthe. Ik wens jou, Jason en de kinderen heel veel sterkte. Heel veel beterschap!
Goedemorgen! Annemarie, nogmaals heeeel veel sterkte! Wij denken aan jullie! Spannend hoor Taat, maar ik hoop dat Gijs erna van die vervelende kortademigheid enz verlost is! Zal hartstikke fijn voor hem zijn! En hoe kleiner ze zijn hoe minder last van de amandelen weghalen! Dus beter nu dan over 4 jaar of zo! Hanan, fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben! En shop ze! Wij komen net thuis. Vanmorgen weer gaan zwemmen met Miranda (minimuisje) en Joris. Zal zo even foto's spammen! Daarna bij mijn schoonmoeder geweest, die vertrekt morgen voor 3 maanden naar Marokko. Straks naar mijn ouders, er is kermis in het dorp! Kan Iman weer op de draaimolen
leuke spam @hanan...leuk man winkelen in brussel! gezellig @mamaantje, hoe vindt Valentino zijn jeep nu? wij zijn vanmiddag naar de braderie geweest en straks bbq-en. verder weinig spannends te melden
Hai, O arme gijs moet onder t mes.... sneu hoor nog zo klein maar hopelijk is het resultaat goed! gave spam van Iman! mooie meid! Annemarie ook hier nogmaals heeel veel sterkte meid Hanan have fun in Brussels! zoooo gaaf winkelen daar, je hebt er wel 5 H&M`s zitten in 1 straat! en je kunt er zooooo lekker eten... en vergeet de Leonidas niet he>?! dan kom ik volgende week thee bij je drinken hier gaat ie wel..... druk druk met inpakken! morgen gaan we weg! heerlijk zal jullie flink spammen met foto`s als ik terug ben! ga nu evi wakker maken, anders slaapt ze strakt niet meer en ze ligt al bijna 2 uur! wij eten sla krieltjes en kipfilet! lekker. doeiiii
leuke baby doll Lin! echt Hema en Iman groeit goed he!? ze krijgt lekkere bolle wangetjes hoor! en Hanan was je in Houten bij Ballorig?! leuk he voor babies? x
Veel plezier Mad...en absoluut spammen hoor als je terug bent. Waar ga je ook alweer heen? ben een zeef wat dat betreft. en hanan...5 h&m's in 1 straat weet jij vast wel raad mee, maar of je man er ook zo blij mee is hihi, of houdt hij wel van kledingshoppen. hm, denk dat ik ook maar eens naar brussel moet!
Hallo, Linda Sam heeft ook de babydoll ik vindt het zo geweldig staan. echt een meisje. Taatje das idd behoorlijk heftig voor jullie en Gijs. Spannend allemaal. Wij zijn nu met Sam bij de longverpleegkundige geweest, en wat bleek dat ik al 6 maanden op de verkeerde manier haar medicijnen aan het geven ben. Dus zij heeft het nog eens goed uitgelegd, we zijn nu al bijna een week bezig met dag en NACHT medicijnen te geven moet vandaag afbouwen en dan dinsdag weer bellen. We zullen zien. Ben wel boos op de apotheek geworden ivm de medicijnen. Maar ze deden daar zo laconiek over, dat ik nu dus naar een andere apotheek ga.
Hoi hoi, Jeetje Cindy dat is ook wat! Gelukkig dat je nu haar medicijnen goed kan geven en hopelijk helpen ze dan ook! Mad, veel plezier met jullie weekje weg! Geniet ervan, jullie hebben het verdiend! Ben vanmiddag weer met Iman op de kermis geweest haha... Zal zo de foto's uploaden. Net samen gedouched en nu ligt ze in bed!
Ze kreeg te weinig binnen, omdat tegen ons was gezegd dat het niet erg is als ze even weg draaid met puffen, maar dat is het dus wel. Want dan moet het dus opnieuw. En het moest ook 20 tellen en ik deed maar 5. En nu hebben we een nacht kuur voor een paar dagen. Als dit niet helpt moet ik dus dinsdag terug komen. En dan moet ze een ander medicijn krijgen want de Ventolin is een tijdelijk medicijn en niet voor altijd zo intensief. Snappen jullie het nog een beetje?
ja snap wat je bedoelt.... wat een dom iemand die het jou heeft uitgelegd. nou ja, nu gauw goed doen en wie weet zie je dan snel verbetering
Jeetje Cindy, lekker handig van die apotheek Hopelijk gaat het nu helemaal goed! En Taatje, knuffel voor jullie. Eng hoor dat ie geopereerd moet worden, maar wel beter natuurlijk. Snel ook al! Leuke Iman-spam! En Mad, hele fijne vakantie! Vandaag bij op verjaardagsvisite bij Ivan geweest. Was gezelli