O leuk Miran, die jongen is zeker alvast lekker verwend! Roos alvast gefeliciteerd met je mannetje en morgen nog maar eens veel plezier! Taat heel veel succes met Gijs. 5 juli is idd erg snel. Hopelijk heeft hij niet veel last van de ingreep en knapt hij daarna helemaal op! Annemarie heel veel sterkte! Hopelijk is en blijft Benthe strax lekker bij jullie thuis! Beterschap met je kleine meisje! Hanan, lekker shoppen meid! Leuk man naar Brussel. Veel plezier! Mad, heel veel plezier deze week, geniet er lekker van met je gezinnetje! Tis jullie idd gegund even lekker er tussen uit! !
Suus, ik moet zeggen dat het hier steeds holler gaat klinken, haha. Het ruimt zo mooi op! De vorige bewoner van ons nieuwe huis is vandaag over gegaan. Dus we kunnen wrs eerder beginnen. Ik denk toch dat ik op 1 muur in Tijn zn kamer een kleurtje wil, heeft hij hier ook en anders is het wel erg wit. Hij heeft ook al witte meubels. Ik denk dat ik beneden zo laat en mss mooie muursticker(s) erop doe. En boven moet er even laminaat gelegd worden. Dus dan hebben we even wat meer tijd tot aan 1 juli.
Mooie foto's weer van Iman! Lief zo'n babydoll! Ik ga ook nog even online shoppen....jullie steken me aan!
Miek...ik heb mijn muursticker van de ikea vandaan... dus misschien zit er daar ook wat naar jou smaak tussen. miran... wat leuk dat je bij ivan bent geweest. Gezellie!
waar is iedereen? zijn jullie naar een ander forum verhuisd ofzo?.. er komt hier bijna geen hond meer...
pfffffffffffff... leuk lin.. ohjsaaaaaa noa heeft vandaag haar eerste losse stapjes gezet.. ik ben zoooo trots op haar... t zag er ook zo lief uit..
Wat knap van Noa. Hey Suus, ben wel benieuwd naar je muursticker. FOTOOOOOOOOOOOOOO! Hahaha. Ik kan ze op de site van Ikea niet vinden.
@Taatje.. Hopelijk helpt de operatie wel voor kleine Gijs.. zo is het ook niets... @ Cindy..ik zou ook bij die apotheek weggegaan zijn.. Hopelijk helpt het nu wel... @Lin...Leuke Iman-spam! @Suusje... onbeschofte mensen hebbie toch... Ik zou wel even opstaan voor een moeder met kind... Valentino vindt zijn jeep helemaal geweldig... we zijn al buiten wezen rijden.. Nou helemaal uit zijn dak.. Alle buurkids kwamen kijken en hij vond het wel wat die aandacht... @Saraah... goed hoor van Noa.... Leuk he die eerste stapjes... Valentino heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast... Ik zag dat hij moest plassen, omdat zijn piepie dan helemaal dik wordt.. en hij was al uitgekleedt om onder de douche te gaan.. dus ik hem erop gezet.. en jawel hoor.. hij ging meteen plassen.. hij vond het prachtig... Dus ga het gewoon af en toe proberen...
Nee het is hier rustig omdat Lindaaa wordt zwartgemaakt door iemand en mensen nemen dingen die zij zegt klakkeloos van diegene aan. Erg jammer. En vervolgens krijg ik wel een kaart op de verjaardag van Loïs van die persoon Om die reden ben ik er eigenlijk klaar mee hier. Heb er een hekel aan als ik vals word beschuldigd.
Ja er is de laatste tijd aardig wat gerommel binnen dit forum... Jammer hoor... het was zo gezellig...
ja.. ik weet ook niet wat er allemaal wordt gelult.. ik zou net zo goed topic of the conversation kunnen zijn... maar dat kan me nog niet zozeer wat schelen wat ik erg vind.. is dat anderen het voor waar aannemen... zonder bij degene te polsen.. naar de waarheid... DAT vind ik jammer 't was hier idd altijd ZO gezellig.. waar is die gezelligheid gebleven.. misshcien is 't waar..: vrouwen onder elkaar.. is altijd ruzie en gedoe.