Linda gaaf joh die tatoo.. Ik heb ff foto erin gezet van de weekopdracht en heb ook maar ff fotootje erin staan van afgelopen zaterdag toen dhani uit logeren ging met zn eigen rugzak om..maar ff niet op mij letten he was nog onopgemaakt en mn haar moest nog gedaan worden haha.. Ff wat anders he.. Officieel mogen baby's toch vanaf het moment dat ze kunnen zitten in een buggy? Ik zit namelijk met een probleempje..Dhani vind wandelen in de maxi cosi en de kinderwagenbak helemaal niks..hij zet het giga op een krijzen..ik vertik het om hem er steeds uit te halen want zo verpest ik hem natuurlijk dat ik hem zn zin geef..maar op een gegeven moment is hij zo over zn toeren dat ik hem er toch maar uithaal.. Af en toe neem ik hem mee in de babybjorn..dat vind hij wel leuk..als hij maar kan kijken..maar daar doe je hem ook niet heel lang in als je gaat winkelen ofzo.. Nou gaan wij over anderhalve week op vakantie..en zal dhani vaak in zn kinderwagen of maxi cosi moeten, maar heb geen zin in constant een krijzend kind..hele dag meesjouwen in de bjorn lijkt me ook niet goed voor hem..nu dacht ik er dus aan om een buggy met meerdere standen aan te schaffen..zodat hij toch redelijk ligt..maar zal dat echt heel veel kwaad kunnen? Snappen jullie me nog? Of hebben jullie andere oplossingen voor me? thanx
Gave tatoo's! ik heb een grote op mn onderrug.. moet alleen binnenkort ff bij gekleurd worden! Linda die van jou is ook gaaf! maar wat staat eronder? 666 ? Wij hebben trouwens een baby foon van philips , geen idee zo welk type. Maar hij doet het wel goed.. gebruik hem eig op het moment niet eens meer.. denk straks van de zomer weer als we savonds in de tuin zitten. We hebben nml best een grote tuin keejbie gefelici met je huisje! super zeg! Wat een leuke weekfoto's weer! volgende week doe ik ook mee Wat is dan de opdracht? Sonja-> ik heb gister luca voor het eerst in de wandelwagen gehad.. (ook omdat hij aan 1 kant vast zit dus niet zo vaak in de maxi cosi kan/mag) even snel naar de supermarkt hier om de hoek en hij vondt het prachtig! keek zijn ogen uit! Heb hem zo ver mogelijk naar achteren gezet en dat wou heel erg goed! Ik weet alleen niet of ze er nu al zolang in mogen? In de kinderwagenbak stop ik luca niet meer, hij ligt daar gewoon niet fijn in.. hijs nu 65 cm en het past gewoon niet goed meer. Heb je niet zo'n 3 in 1 kinderwagen? Volgende week gaan we naar de fysio! Hij heeft 1 kant vast zitten, hij heeft nml een sterke voorkeurshouding naar links.. heb alles al geprobeerd maar hij probeert er elke keer onderuit te komen of komt er onderuit.. nu moeten we naar de kinderfysio.. hij kan ook nog niet als hij op zijn buik ligt goed omhoog met zijn hoofdje.. nou is hij theoretisch gezien 9 weken... dus de arts zei ook dat je dat wel moet beseffen en nog niet te veel van hem kan verlangen.. dat is natuurlijk ook wel zo.. maar vanaf hoe oud konden jullie kindjes dat?
Jeetje Senna hopelijk helpt de fysio dan voor hem..Dhani kon geloof ik pas drie weken geleden echt zn hoofd goed omhoog houden.. Hou ons op de hoogte he of het beter gaat mbv fysio Wij hebben een 2 in 1 wagen..zat net ook al te denken om de wandelwagen er op te doen..ff kijken of hij daar al beetje in kan..dat is dan misschien wat comfortabeler dan een buggy..
Wij hadden eerst eentje van Phillips en die is op een gegeven moment bijna in de fik gevlogen. Dat ding stond beneden bij de box, waar Alyssa toen lag en wij zaten dus buiten en weet niet meer waarom, maar moest binnen wat doen en ik pakte die babyfoon op en die was me daar toch gloeiend heet, gelijk open gemaakt, nou het was helemaal gesmolten bij de batterijen.. echt super geschrokken. Moesten dus een nieuwe, maar echt GEEN phillips meer, dus hadden we op internet beetje gekeken en daar kwamen we uit op de Alecto, 1-tje die als beste uit de bus kwam. Je heb er ook verschillende in, zonder of met venster en je heb er zelfs 1-tje met een bereik van 3 km. Prijzen beginnen bij 60, geloof ik, die van ons kost eingelijk 129, maar als je bij bcc zegt dat je m ergens anders voor 85 euro heb gezien dan (hopenlijk) krijg je m voor die prijs mee, zo hebben wij het tenminste wel gedaan.. Succes. Keejbie GEFELICITEERD met jullie huissie, echt super joh! Dubbel feest de 28ste! Eh mamaantje, een hele leuke vakantie, je ben alleen al vertrokken, dus beetje laat, maar zal de postduif een berichtje laten sturen. Verder allemaal super leuke foto´s weer, heb weekopdracht 3 erin en ook gelijk 4,is alleen een wat oudere foto, want Alyssa is helaas ook zo (de laatste tijd) als ik met de fotocamera boven dr hang dan zit ze me echt verbaast aan te kijken, van wat mot jij nou weer! Fijn weekend allemaal.
ja dat denk ik ook Zou dat gewoon eens proberen! Hou jullie op de hoogte hoor Ben nu al om de dag een beetje oefeningetjes met hem aan het doen.. doe de verwarming hoog, leg een lekker zacht kleed op de grond, en hij gaat helemaal naakt.. baby's vinden dat echt heerlijk, na de oefeningen krijgt ie een baby massage en dan lekker de kleertjes weer aan. hij geniet gewoon enorm van die aandacht
Alyssa heeft ook een voorkeurshouding, denk ook dat dat met haar heupje te maken heeft. Op het cb zeiden ze dat het al ietsje minder aan het worden was. Ze moet ook vaker op haar buik gelegd worden, maar vind dat helemaal niks om op haar buik te liggen, ze spuugt dan ook iedere keer de boel onder en kreunt alleen maar. Nu moet ik er een handdoek(opgerold) onder haar armpjes leggen. Haar hoofdje kan ze al heel goed en lang omhoog houden.
tja zijn heupjes zijn wel goed.. daar is niets mis mee.. hij heeft denk ik iets vast zitten rechts.. daar lijkt het op. op de buik leggen vind ik ook niets.. hier nog 1 die het niets aan vindt.. hij begint te huilen , heel zielig. ik leg dan ook altijd een kussentje onder zijn armpjes raar genoeg kan hij dan wel zijn hoofd optillen ? Volgens de dok heeft het allemaal te maken met 6 weken te vroeg geboren en komt het allemaal nog..en kan de fysio hem erbij helpen.. we zullen zien..
Senna, 6-6-6 is geboortedatum van Loïs maar ik heb de nullen weggelaten 8) Hoop dat de kinderfysio helpt bij je kleine. Loïs kon trouwens met een week of 12 haar hoofd goed omhoog houden en opdrukken met haar armpjes als ze op dr buikje lag. Sonnie, die foto met rugzak is lachen zeg Ik heb de weekopdrachten alweer af badje EN de big smile (groter dan deze smile lukt me niet want ze kijkt net als Alyssa alleen nog maar verbaasd als ik met de digi cam boven haar hang). EN : Ik heb ze zelf verkleind ! Goed he Suus Wat wordt de volgende opdracht ? Ik vind het steeds leuker worden Mijn vriend heeft alweer een idiote suggestie : een foto waarop ze zo hard mogelijk krijsen of waarop ze boos zijn
Leuke foto´s hoor! Hoop idd dat dat helpt Senna! Hey Keejbie jij gebruikt toch ook nutriton bij de voeding? Hoe gaat dat bij jou?Hoeveel schepjes doe jij erin? Mischien ook een leuke is je beeb met de telefoon in de handen zit en als et lukt bij zijn/haar oor!
Wat een mooie datum linda! ja ik hoop ook dat de fysio helpt! we shall see.. het zal vanzelf wel komen Ik vindt het wel een leuke suggestie van je vriend linda , heb er nog 1 van een maand geleden -> Kijk zo doet hij als hij zijn eten niet op tijd krijgt Met de telefoon krijg ik denk ik niet voor elkaar.. of wel maar dat kost me dan mn telefoon ben ik bang voor
Ha ha Senna wat aan gave foto ik bedenk me net dat ik eigenlijk nooit zulke foto's maak terwijl het ook best leuk is om straks terug te zien hoe boos ze soms konden zijn 8)
Haha leuke foto zeg, had er ook zat kunnen hebben hoor, met dit gezicht, maar deze wis ik altijd! Ja je wil toch altijd 1-tje waar ze leuk op kijkt, of lacht..
Hoi hoi! Over die babyfoon.. wij hebben ook die van Philips. Ik gebruikt hem echt altijd. Zooo m'n eerste werkweekje zit er weer op en het viel mee hihi. Was eigenlijk wel weer heel leuk. En ook natuurlijk omdat het met Cyenna en de oma's ook super gaat. Ze lacht bijna meer tegen de oma's dan naar mij Wat een geweldige foto's hebben jullie gemaakt! Haha en boze Luca Sorry heb geen foto van in bad Zal proberen morgen nog een foto te maken, dan moet ze weer hihi. (gister had oma het gedaan ) De verkoudheid had trouwens gelukkig niet doorgezet bij d'r. Alleen nu begin ik weer een zere keel te krijgen en een beetje verkouden , terwijl ik 2 of 3 weken geleden al verkouden ben geweest...
Komt allemaal door het rare weer, s´morgens is het superrrr koud en s´middags weet je gewoon niet wat je aan moet trekken! En s´avonds staat de kachel aan.. Maar gelukkig dat het niet heeft doorgezet bij je kleine meid, is echt vervelend als ze het hebben!
Hallo dames, Ik maak morgen ff foto van Tijn in bad. Senna, sterkte met Luca, hoop dat het gauw weer beter gaat. Sonnie, leuke foto van Dhani met zn rugtas! Waar gaan jullie strax heen op vakantie, lekker zeg! Linda, echt mooie tattoo! En wat heb je alweer een strak buikie zeg?! Morgen komen we samen met de meiden en de beebjes vd zwangerschapscursus. Erg leuk! Zal zo ff macaroni eten, eetze!