O jee dus bij jullie ook van dat rare noodweer, bah! Hopelijk schijnt morgen weer het zonnetje bij iedereen! Nu ga ik echt, doeidoei.
Yep! Het was erg leuk en heel hygenisch dus Yassir mocht lekker rond kruipen. Het was ook niet zo heel groot dat het onoverzichtelijk was. Ik moet nog fotos uploaden.
Heee nee niet slapen wacht even! Wat is er aan de hand dames? Nou Miek ik ben niet blond maar snap er geen sikke pit van.
Er is een beetje gerommel op het forum... Er schijnt onderling veel geroddeld te worden, waardoor mensen niet meer posten.. en hier wegblijven... Jammer...
Hello, Cindy@ Jeetje zeg dat een apotheek een blunder maakt. Ik zou ze het duidelijk maken dat ik niet gediend ben van hun stomme fouten. Yassir kreeg ook ventoline en moest het ook sochtends en savonds doen en ook tot 20 tellen. Mad@ Meid een hele fijne vakantie en WIJ WILLEN EVI SPAM!(ook van jou natuurlijk en papa). Lin@ Iman wordt steeds echt een meisje he! Ze is al groot zeg! volgens mij heeft ze een groeispurt gehad of niet? Miijn dag kon vandaag niet stuk, ik heb ONWIJS veel geld uitgegeven. Heb mezlef weer eens lekker verwend. Yassir heeft van Papa een motor gekregen en die kan je opladen met accu. Ik zal eens foto plaatsen. Even over het gang van zaken hier...uhhmmm ff belangerijk doen hihihi. Ik kom hier om over mijn kindje te praten en ervaringen te delen. Of iemand mij leuk vind of niet daar heb ik echt SCHIJT aan(op z'n utregs).. Ik heb echt veel gemist begrijp ik. Maar waarom spelen jullie geen open kaart dames. Dan zijn alle misverstanden(als die erzijn) uit de wereld geholpen(denk ik). Het was maar een ideetje hoor. Lindaa@ ik vind het erg leuk als je actief bent hier op het forum en wil graag ervaringen delen. Dus meid ... er rest niets anders op dan gewoon lekker mee kletsen. Soo dat was het ppfff
Oh ja en nog iets. Voor de dames die hier de boel willen verzieken, wil ik zeggen doet dat lekker ergens anders[/b]
Goedemorgen! Wat een prachtige woorden voor de late avond Hanan! Oh ik had zo graag nog even blijven liggen vanmorgen... heeeerlijk. Maar helaas. Sarah vond het niet zo'n strak plan. Hanan, heeerlijk he soms om lekker veel geld uit te geven!
Lindaaa ik heb je een pb gestuurd, ik snap er ook helemaal niks meer van. Maar wil in ieder geval graag alles weten hoe het allemaal in elkaar steekt, want dan kan ik ook conclusies trekken. En idd een leuk forum om over de kids te praten, dit gelul heeft niemand wat aan
Hahahaha Lilith! Gekkerd! Hanan, Iman heeft geen groeispurt gehad, maar ik vind haar wel opeens een ander gezichtje hebben, meer dreumes, minder baby! Zo sorry het was kort maar krachtig, ik moet opschieten. Afscheid gaan nemen van mijn schoonmoeder, die vertrekt zo meteen voor 3 maanden naar Marokko! Tot straks!