Nou ik snap er zoals de rest dus ook helemaal niks van, ik heb dat soort dingen ook nooit door. Ik zie altijd de goede dingen van mensen. Als daar door dadelijk iedereen weg blijft is er ook niks meer aan. En ga ik alles veel te veel missen. Ik heb er al veel aan gehad om hier met jullie over alle leuke maar ook de minder leuke dingen te kletsen. Dus kom op en laat je niet gek maken.
Goedemorgen, Yassir ligt lekker te pitten heeerlijk! Cindy@ Ja precies zoals Suus al vroeg, hoe gaat het met de medicijnen? Lin@ Veel succes bij de GG&GD. Even een andere vraag ik zit weer te tobben. Als ik naar Marokko ga dan wil ik Yassir gewoon melk kunnen geven. In Marokko heb je ook allerlei soorten melk, nu heb ik hem nog niet gewone melk gegeven en wil pas na de vakantie hiermee beginnen. Ik dacht zelf om gewoon Friso 3 mee te nemen. Wat ga jij doen Lin? Het was weer eens heeerlijk om veel geld aan mezelf uit te geven. Je streelt je eigen Ego he!
ach gos, wat is yassir toch ook echt een mannetje al he! hij is zo stoer! @ hanan, voor hoe lang ga je en wanneer? in principe mag hij vanaf 1 jaar gewone melk, dus misschien kun je het voor de vakantie al proberen of hij gewone melk wat vindt. dan hoef je niks mee te nemen. En anders maar wel meenemen, want misschien hebben ze jouw merkje daar niet.
Halloooo Hier ben ik ook weer ff Voor de mensen die zich afvroegen waar ik was, ik was dat geroddel/gezeik ff zat hier, waar het allemaal precies om gaat/ging weet ik nog steeds niet, maar ik had gehoopt dat t alweer voorbij zou zijn gewaait.. maar nog niet lees ik.. Magoed ik weet niet wie er pcies met elkaar in de clinche liggen, etc.. en dat maakt me ook niet uit, maar noem het beestje gewoon bij de naam. Dat geheimzinnige gedoe over dat er "iemand" meeleest achterbaks is enzo.. gooi het op het forum dan wordt het missch eindelijk uitgepraat? Maar goed ik bemoei me er verders niet mee 8) Vindt het alleen jammer.. maar goed waar vrouwen zijn is ruzie. Hier gaat verders alles goed! Luca loopt al langs de tafel van tafel naar bank, en begint ook los te staan Hij gilt de hele dag (vindt ie leuk ) en dan echt heel hoog ha ha . Verder merk je echt aan alles dat het zo'n grote jongen wordt. echt leuk! zit alleen nog thuis met de k*t armen/polsen/handen, afgelopen donderdag een emg gehad en echt 2 dagen pijn gehad (wat dus niet normaal is) dond weer naar neuroloog ben benieuwd@! K zag wat foto's voorbij komen van iman dacht ik, en yassir.. super leuk wat worden ze allmeaal toch groot he !
Wat een leuke foto's van Yassir... @ Hanan.. de melk in nederland is toch anders dan in marokko ? anders zou ik gewoon de Nutrilon meenemen hoor.. dalijk lust hij de melk daar niet en dan zit je... @ Senna... nee jammer genoeg speelt er hier nog van alles... maar de meeste weten niet echt waar het om draait... Volgens mij kunnen degene die het wel weten beter gewoon open kaart spelen... en zeggen om wie en wat het gaat... Balen van je polsen Senna.. volgens mij is het besmettelijk want ik heb de laatste weken ook erg veel last.. Heb nu een soort brace om mijn pols... wat de pijn een beetje verzacht... maar moet wel even langs de ha...
ja hanan.. ik zou ook nutrilon meenemen je kent de melk van marokko.. niet te drinken.. zou heeel vervelend zijn.. als hij niet drinkt.. xxxx en heeeel leuke foto's van yassir in balorig
Melk is idd anders dan hier, ze hebben daar wel nutricia maar een hele andere verpakking een roze. Het is verstandig denk ik dat ik gewoon friso geef tot dat ik terug ben van vakantie. Of hebben jullie andere tips.
Saar@ Marjan ken je toch wel? daar hebben ze allerlei soorten melk. Ze verkopen zelfs nl producten. Toch durf ik het niet aan. Gewoon melk meenemen.
ja ik denk dat dat wel slim is ze hebben ook melk van danone, netle enzo.. maar dat komt allemaal van marokkaanse koeien, en marokkaans"gras".. en is dus heel andere melk dan dat van nederland.. ook pasturiseren ze het niet.. maar koken ze 't.. en heeft 't ook een heel andere smaak.. dus ik denk dat je dan beter nog ff tot je terug komt van marokko ff friso kunt doen.. en dan in NL overgaat op melk... succes.. boesa