Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113
    Ik snap er geen jota van dus houd me maar even stil ;)

Groetjes Anita

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Waar was je al die tijd Anita?
    Ook weggebleven door alle roddels? hihi

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113
    Onderanderen, maar we hebben het hier ook druk druk druk met verjaardagen,feesten en een aan te leggen tuin.
    Daarnaast is de MS heerlijk actief :evil: :evil: :evil:
    En ja ik ben actief op een ander forum namelijk die ene die vol zit met MS patiënten :D :D :D
    Mag je gerust een keertje komen kijken hoor ;)

Groetjes anita

4. Niet meer actief

jeeej ik snap het nu! maar kan je het Mensi kwalijk nemen dat ze het gelooft? (weet natuurlijk niet wat er gezegt is) want ik denk als jij me dingen zegt (linda) dat ik je ook geloof, tenzij het hele vage dingen zullen zijn haha...

@anita: ik wilde me er ook buiten houden maar was te nieuwschierig,, maarja wat moet je ermee?

we kunnen nu weken blijven zeuren over het zelfde of denken laat sonnie (en Mensi?) zeggen en denken wat ze willen en wij gaan verder waar we waren want zoals eerder gezegt is dit een forum om over je kindjes te kletsen en niet om ruzie te maken of wie wat is/heeft/zegt/wil.. (of zie ik dit verkeerd?)

5. Niet meer actief

@anita: wist niet dat je ms had :| wat erg zeg :( lijkt me verchrikkelijk, sterkte!

6. sweetangel100

Jammer hoor Anita dat jij er ook al door wegbleef... Maar ja...

Sterkte met de MS!

Annemarie, ik neem haar niets kwalijk! Is logisch dat ze het geloofd... Maar even checken of het waar is kan geen kwaad ;)

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    tuurlijk wordt er altijd wel gesproken over anderen, omdat je nu eenmaal meningen hebt over anderen, maar dat zijn vaak vooroordelen. Zoals jou lin vond ik eerst ook maar zo zo, maar dat was een vooroordeel. Want nu spreek ik je vaak en heb je leren kennen en nu vind ik je lief, maar goed dat weet je allemaal al, want dat heb ik je al eens verteld!

8. sweetangel100

Niet iedereen kan elkaar even aardig vinden en meningen kunnen bijgesteld worden!

Maar geen schijnheilig gedoe, bah bah!

9. sweetangel100

Gelukkig dat je me nu lief vindt Suus :p

10. Niet meer actief

@linda: ja tuurlijk kan je het navragen maar ga jij bij alles wat iemand verteld het weer navragen? ik weet niet of ik dat zou doen want je gaat er toch vanuit dat iemand de waarheid spreekt!

@suus: ja ben het helemaal met je eens! en via een forum leer je heel veel over mensen kennen maar lang niet zoveel dus die oordelen komen snel

11. sweetangel100

Klopt Annemarie!
    Niemand neemt Mensi ook wat kwalijk :D

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee tuurlijk niet! ze hoorde maar 1 kant

13. Niet meer actief

Oke ;) maar heeft Sonnie dat allemaal zelf bedacht of weer van iemand anders deze bronnen (A)?

en van wie weten jullie dat er over lindaaa gepraat word?

14. sweetangel100

Sonnie heeft het niet zelf bedacht, en we weten het van Mensi zelf... Maar het gaat erom dat het SCHIJNHEILIG is, omdat Sonnie zelf zachtgezegd ook niet de aardigste dingen over Mensi zei.

15. Niet meer actief

Oke, ja maar wat is nu eigenlijk de bedoeling dan? en wat vind lindaaa ervan (ze lijkt me een vrij rustig typje) niet dat wij ons er heel druk om maken en dat lindaaa zoiets heeft van het is gebeurd en pas als het weer gebeurd dan,,,

16. sweetangel100

Nou dan heb je een verkeerd beeld van Lin hoor :) :D

Lin is pissed!

We willen alleen dat iedereen weet hoe het ECHT in elkaar steekt, verder niets.

17. Niet meer actief

ja tuurlijk is ze pissed! maar je kunt er weinig aan doen en nu weet iederen het geloof ik :p want tot vandaag had ik niets door (zelfs niet een eerder voorval en dat sonnie weg was)

maar nu moeten we het denk ik weer over baby's (voor zo lang het duurt) en dreumessen gaan praten! en andere zaken die je graag kwijt wilt natuurlijk!

en een afspraak maken dat als er problemen zijn dat je die persoon benaderd door een pm/mail/sms of msn?

moeilijk moeilijk

Lin probeer je erover heen te zetten (weet natuurlijk niet wat er gezegt is) en ga lekker genieten van je meisje en lekker meekletsen met ons :)

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    AAAAAAAAAAAAAAH
    wat is er met noaaa..
    ze is al de heletijd zo JAMMERIGGGG...
    en zeikerig... ze blijft maar eten.. fles, worst, danoontjes... 't houdt niet op..
    ze wilt niet slapen... ze iwlt niet spelen.. alleen maar huilen en/of stoute dingen doen zoals.. haar luiers kapot maken

19. Niet meer actief

@Saraah: een sprongetje? eten en ondeugend zijn lijkt op wat julien doet ,,

oja Julien wil ook springen ;)

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haar luiers kapot maken hihi wat een gekkie!

Deel Deze Pagina