Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ff snel...

Ivan van harte gefeliciteerd met je jaardag!

en dat je maar veel cadeautjes mag krijgen.

groetjes van ons

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Zoooooooooo hé, moest ik alweer 4 pagina's terug :confused: !

Nee dat heb je niet goed gelezen ;) Zoals ik al zei heb ik de ballen niet begrepen van WTF er allemaal aan de hand is hier, maar het enige wat ik er wél van begrepen heb, is dat er blijkbaar mensen uitgelachen zouden worden om foto's die ze in hun album hebben, en wie, wat, hoe en waarom is mij even ontgaan :( . Ik vind het erg jammer dat dat gebeurd, en als het echt zo is... dan vind ik het eigenlijk schandalig. Dat bedoelde ik dus met dat iedereen trots is op haar foto's (of daar nou een zwangere buik opstaat of een schattig kindje ;) )!

Gelukkig niet zeg, mij te vermoeiend... :confused:

Ik ben niet zo onder de indruk van roddel en achterklap, en al HELEMAAL niet van wat mensen wel niet van mij vinden.

Ik kom om diverse redenen zelf minder in dit topic... het is mooi weer, ik wil graag tijd met mijn zoon buiten doorbrengen. Verder kan ik het hier maar moeilijk volgen, er wordt heel erg veel gepost, en dat niet alleen... jullie zijn een klein clubje zulke vriendinnen geworden (hartstikke gezellig hoor), dat je het idee krijgt dat je er niet meer tussen past. Hele pagina's zijn gesprekjes tussen jullie met 4'en en er zullen vast anderen zijn die er geen bal meer van begrijpen (zoals ik). Nou vind ik het prima, als ik iets te melden heb doe ik het toch wel, maar dat zou ook een reden kunnen zijn dat mensen zich minder laten horen. Voor mij wel iig. En dat wil dus NIET zeggen dat wat ik zeg een aanval is, ik voel me er soms gewoon niet meer zo in thuis... :(

Ik doe mijn best alles bij te houden en te lezen, en ik baal ervan als ik iets over het hoofd gezien heb (iets wat er gebeurd is met een van de mama's, de kindjes of een verjaardag oid), maar ik kan het gewoon niet volgen. Ik vraag me wel eens af hoe jullie dat doen :confused:

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou, gesprekjes tussen ons 4 (zoals jij het noemt ;) ) is alleen als er niemand anders online is hoor... Want gesprekjes tussen 'ons 4' doen wij wel op msn... Ik heb niet het idee dat iemand zich hier minder thuis hoeft te voelen omdat er mensen echt bevriend zijn geworden.

4. sweetangel100

Ik ga zo uit eten :D
    En Iman wil niet slapen GRRRR

Heb haar nu weer in de houding gelegd...
    Ze MOET slapen voordat de oppas er is hihi

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Ik word echt tureluuurs van NOA..!
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....

ze is vervelenddd.. ze heeft net haar eten overal gesmeerd.. in haar haar op haar kleding.. op de grond OVERAL.. echt een DRAMA...
    ze wilde vanmiddag niet slapen... ik weet 't ff niet meer hoor .. GRRRRR

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja idd IVAN GEFELICITEEEEEERD ! ! grote man!

7. Niet meer actief

@saona: ik weet wat je voelt, ik heb ook het gevoel dat sinds het juli topic over is gegaan in mei-juni-juli ik er niet tussenpas! ten eerste was het al een groep en ten tweede heb ik het veel te druk met mn kindjes enzo om 10 pagina's per dag te lezen en op te reageren ,, ik heb somige dagen dan ben k er veel en is het leuk maar als ik weinig tijd heb vind ik het ook niet leuk meer! dan blijf k soms liever weg!

8. Niet meer actief

Ivan gefeliciteerd!

@saraah, breng Noa maar een dagje hier :p Janelle wist ook na 3 dagen klooien dat ze dat beter niet kon doen haha (nee ik schreeuw niet/ gebruik een geweld en word niet echt kwaad ,, alleen boos :p en dat maakt indruk)

haha

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha is goed annemarie..
    ik stuur haar ff per post :)

10. sweetangel100

Annemarie: er neit tussen passen? Vind ik een beetje vreemd dat juist jij dat zegt... Terwijl iedereen er altijd voor je was en je zo hard steunt... Het gaat hier wat sneller dan in t julitopic, maar dat topic was ook dood aan t bloeden, maar dat betekend toch niet dat je er niet tussen past?

Iedereen past er tussen, of je nu 100 x per dag post, of 1 keer in de week! :D

11. Niet meer actief

hahaha oke :) gezellig hoor Noa ;) janelle heeft mn muren al verpest en Julien mn servies meer kan er niet mis gaan toch? :p kom maar gezellig verder smeren hier .. :p

12. Niet meer actief

met er niet tussenpassen bedoel ik dat ik het hier niet gezellig heb! en ook zeker niet dat jullie me niet goed steunen want jij weet dat ik jullie allemaal ontzettend dankbaar ben dat jullie me er zo doorheen slepen!

maar ik heb het gevoel dat ik hier soms alleen maar kom om te zeuren over hoe het gaat met Benthe enzo ,, en voel me schuldig als ik zo als nu een dag thuis ben en over andere dingen mee praat ,, het ligt zeker niet aan jullie maar ik denk wel dat ik niet in het groepje zit dat dagelijks veel tijd heeft om te posten door alle sores hier ,,

laten we het erop houden dat het anders is! en dit was natuurlijk al een topic met een aantal vaste mensen!

13. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Het gaat nog steeds niet echt lekker met Sam, morgen moet ik de longarts bellen. En kan dan waarschijnlijk gelijk komen. Dan misschien andere medicijnen.
    Maar lief dat jullie er nog aan gedacht hadden. En wat is Yassir al een flink kereltje zeg het is nu geen baby meer.

14. sweetangel100

Maaaar Annemarie... het is toch heerlijk dat je eens over andere dingen mee kan kletsen!
    In bad and good times :)
    Je moet gewoon blijven posten hoor!

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dag allemaal, bedankt voor jullie duidelijke uitleg.
    Idd Sonnie heeft tegen mij gezegd, dat Lindaaa bij een meeting had gezegd, zodra ze m'n mails las kreeg ze de kriebels van mij, ze vond dat ik oma onderbroeken aan had, vandaar dat ik m'n foto's ook meteen heb weggehaald, en hier niet meer kwam.
    Ik dacht gewoon, wat heb ik fout gedaan.
    Maar van Sonnie is dit zekers niet netjes, en ik geloofde haar gewoon (misschien ook wel dom) ik heb van een aantal van jullie nu pb terug gehad, en toen ik niet meer postte vroegen een aantal ook waarom ik niet meer kwam, en als jullie mij niet zouden mogen zouden jullie toch ook niet vragen of ik terug kwam?
    En dat jullie wa somdat Sonnie zei, dat de 4 het op msn het heel vaak over mij hadden, en allemaal onder 1 hoede speelden.
    Maar goed ik ga Sonnie zo ff een bericht sturen.
    Ik vind het niet tof van haar, raar dat je zulke dingen over iemand zegt en er dan idd ook nog gezellig mee weg gaat.
    Het was ook nog eens haar idee.
    Is echt raar en vaag, maar goed wat ik haar heb aangedaan weet ik niet.
    Ik laat haar nu maar....
    Ik ben er weer in ieder geval :D

16. Niet meer actief

jeej mensi is back :D meid wat maakt het uit wat voor ondergoed je draagt? en als iemand problemen heeft dan komt die gene naar jou toe en legt neer wat zijn of haar probleem is! dat gaat echt niet via jou hoor!

ik ben blij dat je er weer bent :D

17. Niet meer actief

dubbel :|

balen van sam :( hoop dat het snel weer beter gaat!

Ons meisje word woensdag of evt morgen aan haar hartje geopereerd :|

18. sweetangel100

de 4... zo noemt ze ons dus whaaaaaa DE 4 om je te bescheuren :)

Ik ben blij dat je terug bent Mensi... Zeker zijn er mensen die andere beter kunnen hebben dan anderen, en niet iedereen hoeft elkaar even aardig te vinden, maar er wordt hier door NIEMAND onder 1 hoedje gespeeld hoor!

En zij is een schijnheilige hoor, want zij was op z'n zachts gezegd niet al te aardig over jou... En dan heeft ze op t forum 'niemand' meer en dan met jou aanpappen?
    Om misselijk van te worden!

En je kan er niets aan doen dat je alles gewoon klakkeloos aannam, want daar heeft Annemarie gelijk in, waarom zou je eraan twijfelen?

Lindaaa zou jou straks zelf ook nog PBen zei ze vanavond op msn, maar ze had het heel druk. Ze moest Lois wegbrengen. Je zal het wel horen!

En neit meer zomaar weggaan!

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Marjolein, ben blij dat je weer terug bent! ! !

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nee dat is hoe je het zelf noemt, je hebt het namelijk altijd over ONS (in geval van dit misverstand met sommige mensen dan he :))

Dat geeft ook helemaal niks, maar dat neemt niet weg dat er pagina na pagina alleen maar berichtjen tussen jullie opstaan die vaak erg weinig nog met de kindjes te maken hebben en daardoor voor sommige mensen moeilijk te volgen zijn.

Ik heb het gevoel dat je je wilt verdedigen, dat is helemaal niet nodig, ik vind het leuk dat er mensen zijn die dankzij een forum en hun kindjes zulke goede vriendinnen zijn geworden. Als ik zeg dat ik me minder thuis voel in een topic omdat ik het niet altijd even goed kan volgen o.a. dan zeg ik dat omdat ik dat zo voel (ookal zeg jij dat je dat niet nodig vind ;))... en ik ben niet de enige, want er zijn al eerder mensen geweest die iets dergelijks eens opgemerkt hebben.

Mij maakt het weinig uit, als ik het gevoel heb dat ik het niet kan volgen, dan ga ik lekker andere topics lezen en volg ik het vanzelf wel een keer weer wel... ik geef die uitleg omdat jullie je afvragen waarom hier minder mensen komen en ik denk dat dat ermee te maken zou kunnen hebben. Dat staat dus helemaal los van wat er allemaal met Sonnie aan de hand is ;)

Even in reactie op Mensi... dat bedoel ik dus, dat vind ik heel erg. Dat mensen hun foto's uit hun album verwijderen omdat er mogelijk mensen nogal lol om hebben... dat is toch super flauw?

Deel Deze Pagina