Oh jeetje zeg, wat een drama! Ik kan je alleen maar WEER alle sterkte van de wereld toewensen en duimen dat het helemaal goed gaat komen!
PPFFFFF! Lin@ bedankt voor je duidelijk taal. Aha nu volg ik het. Mensi welkom terug! en nu nog Lindaa. Sonnie@ blijf vooral lekker weg! Cindy@ Yassir is geen baby meer he, soms zie ik babys denk ik aaaahhh dat mis ik echt weer. Heel veel beterschap met Sam! Annemarie@ gelukkig dat het weer goed gaat met Benthe. Heel veel succes morgen mits de operatie morgen is natuurlijk. hahaha ik moest zo lachen om wat je zei over Julien en je servies hahahahah! Ik zou echt flippen. Soana@ Ik ben ook lekker actief hier en moet ik eerlijk zeggen dat ik echt heel veel dingen me niet zijn opgevallen. Ik ben niet blond dus daar kan het niet aan liggen hhihihihi. Me vrindin zegt weleens je bent net niet blond hihihi.
flippen om servies? nee ik was al lang blij dat Julien er niet onder lag en Janelle was zo hard aan het lachen dat k niets anders kon doen dan mee lachen (A) haha het duurdere servies staat in een hoge keukenkast
hahaha ja, maar nu is het servies uitgezocht en heb k weer plek in de kast voor nieuw servies hahaha het heeft ook zn voordelen
Bedankt voor de uitleg, het is fijn als iedereen weet waar het over gaat, anders kun je je buitengesloten voelen. Verder vind ik het gewoon gezellig en vaak volg ik het niet omdat ik minder vaak post (ik doe mijn best... haha) maar dat geeft niks toch? Je kunt in ieder geval niet zeggen dat dit een saai topic is Ik vind het fijn dat we elkaar hier kunnen adviseren en steunen en ook een hoop lol hebben. En of je nou 1 of 100 x post maakt niet uit. En Saona... het is toch logisch dat mensen die vaak posten elkaar beter kennen, wat maakt dat nou toch uit? Ik ben er soms een tijdje niet, maar ik ga me echt niet druk maken om wat anderen voor band met elkaar hebben.
Oohhhh wat spannend allemaal toch weer, zal morgen en woensdag heel veel aan jullie denken en heel veel positive energie naar jullie sturen Groetjes anita
Persoonlijk heb ik er ook moeite mee als ik een stuk of 8 pagina's moet terug lezen en de meesten staan vol met one liners omdat er mensen gezellig aan het ouwehoeren zijn. Dat ligt echter niet aan jullie maar meer aan mijn handfunctie, ik krijg dus letterlijk kramp van al het scrollen en klikken Ook het lezen van lange lappen die aan 1 stuk geschreven zijn zijn voor mij (op dit moment) moeizaam te volgens. Wanneer het opgebroken wordt door om de zoveel regels een witregel dan gaat het al een stuk beter. Ook het typen vergt meer tijd dan dat ik gewent ben omdat niet alle vingers even snel meer reageren, dan heb ik dus de letters wel goed maar de volgorde verkeerd. Kylian kan de slaap maar moelijk vatten en dat terwijl hij zo moe is/was. Eerst wordt hij weer wakker van zijn tandjes dus hub dat verdovingsspul er weer op en een zetpilletje. Ligt hij eindelijk weer lekker begint het hier weer te onweren, dus na elke donder huilt hij even Groetjes anita
jeej wat een mooie kylian spam! zag de foto's net op zn super stoere website! mooi hoor! k ga maar eens
Annemarie heel veel sterkte, en ik denk idd vaak ik moet niet zo zeuren er zijn ouders met kindjes die veel zieker zijn. En jij hebt ook al zoveel tegenslagen gehad. pff.
Hey girls... Nou fijn dat jullie blij zijn dat ik terug ben. Als jullie mij niet mochten hadden jullie dat zekers niet allemaal gepost TOCH? Als er nu iets is waar iemand zich aan stoort, zeg het gewoon, is wel zo fijn.We zijn allemaal volwassen mama's met lieve bijna of al 1 jarige kindjes, en dit forum is om gezellig met elkaar over de kindjes te kletsen. Pluk wat een scheetige foto van Kylian. Tjeemig de peemig het giet hier jullie willen het niet weten, Pluk woont in de buurt van mij, dus bij haar zal ook wel een wolk breuk zijn. Steven ligt in de kinderwagen hij slaapt bijna. Hij heeft woensdag 3 prikken gehad, ook de vervroegde BMR prik, want in het Sauerland heerst de mazelen, en daar gaan we zaterdag heen op vakantie.Hij is koortsig uit z'n hum, echt sneu. De evt verschijnselen kunnen na 1 a 2 weken optreden, hopelijk gaat het goed want dan zijn we net op vakantie. Heb hem net een zetpilletje gedaan, hij was zooo boos toen ik het erin stopte. Vrijdag avond nog een bruiloft van een vriendin, m'n moeder past op. We kunnen mooi op de fiets, is vlak bij.
Ywp hier hoost het ook met zo'n lekkere gelige onweerslucht. Kylian slaapt eindelijk, nu hopen dat hij er niet weer wakker van wordt. De foto van de bloem heeft Jan dit weekend gemaakt, hij stond ook zo mooi rechtop en het zijn ook nog eens hele grote klaprozen, dus toen ik de foto zag kon ik het niet laten (hihhihi) Morgen maar eens kijken of ik het ook in een nieuwe banner kan verwerken. Jan heeft gisteren heel veel mooie foto's van de kleine man weten te maken, alleen heel even balen omdat hij zijn slap nog om had maar ja aan de andere kant zo is hij nu eenmaal (op dit moment) tot dat zijn gekwijl weer minder is. Groetjes anita
ja dat moet je echt even in een banner verwerken... wordt vast mooi mijn glazenwasser ihihihi belde vanmiddag aan en zei...ik doe nog even het hui verderop van voren en doe dan bij jullie achter, zodat ik het hek vast kon openen... ik wachten wachten wachten... kwam hij niet komt ie vanavond geld ophalen..zegt mijn vriend, je was niet achter wezen doen...HIJ: jawel... denken denken SHIT heb het huis naast jullie gedaan hahaha heeft hij daar aangebeld (zij heeft geen glazenwasser) en zegt: wil je even achter kijken? je hoeft niet te betalen hoor, maar wel even kijken hoe mooi het is geworden hahaha nu komt ie morgen.
Suus dat is wel een hele aardige glazenwasser, als de glazenwasser het hier zou doen dan moest je gewoon betalen. Zo mijn komende weekend is weer eens vol gepland. Zaterdag ga ik het huisje van een vrindin bewonderen. Ze is verhuisd en is helemaal klaar. Zondag heb ik een kraamfeest in een zaal met band. Deze feest is van mijn schoonfamilie. Ik heb er zin in. Yassir is heel erg huilerig en hangerig. Als iemand hem op schoot neemt dan is het goed. De laatste tijd is het ook als ik hem naar zijn bedje breng en dan valt ie half in slaap, als ik weg loop en hij merkt het dan gaat ie huilen. Best moeilijk allemaal, ik ben echt de hele dag met hem bezig. Ik wil graag weer na de zomer weer aan het werk. Ik ga maar eens even surfen. Yassir gaat dan naar KDV en misschien een dag naar oma.
Jeej MEnsi je bent weer back... gezellie. @ annemarie... heeel veel succes met benthe morgen... ik zal voor jullie duimen... XXX @ suus.... hahahhaa das echt een blamage van de glazewasser HAHAHAHA.. domoor. @ pluk toffe kylian spam.. echt mooi die bewerkte foto op die bloem.. zoiets wil ik ooook ! Noa maft eindelijk... zucht... morgen moet ik weer lessen... en ik heb ANTM gemist... bummer.. maja zaterdag herhaling...