Hier nog maar een bordje pap van 200cc met bambix... voor de rest af en toe een beker melk... maar ook diksap of ander drinken... @ Mensi.. welcome back en beterschap voor Steven. @ Pluk Mooie foto's van Kylian! Echt balen dat je zo last heb van je ms... heb je ook momenten dat je je wel beter voelt... Sammetje ook heel veel beterschap! Succes morgen bij de longarts Annemarie... heel veel sterkte morgen voor je kleine vechtertje. Lin.. lekker man wokken.. ik wil ook.... heb meteen honger @ Suus... slimme glazenwasser.... @ Saar.. fijn he.. als ze alles ondersmeren... Valentino heeft ook van die buien.. dan haalt hij alles nog even uit zijn mond voordat hij het doorslikt.. en dan lekker alles onder smeren..
Ja en lachen dat hij dan doet... de grootste lol heeft hij.. en als ik dan boos wordt.. gaat hij nog harder lachen... Pas was ik het zo zat dat ik zijn eten heb weggegooid. Later vertelde ik het tegen mijn moeder en die ging het toen proberen, bij haar eet hij altijd wel netjes.. en waagt hij het niet zijn eten uit zijn mond te halen.... alleen als hij mama ziet gaat hij klieren... WAT MOET JE DAAR NOU MEE>>> hijhihihii krengetjes zijn het
JAAAAAAAAaa nou hier dus OOOk..! bij mn moeder eet ze heel rustig.. en bij mij zooooo vervelend altijd.. en idd ze is altijd aan 't lachen erbij... heerlijk aan 't kliederen..
Ja.. .mama uitproberen he.. hoe ver kunnen ze gaan... Schijnt een goed teken te zijn... laten we het daar maar op houden.. We bekijken het gewoon positief... hoort bij de ontwikkeling... HIHIHIHI>. maar vaak wel frustrerend... Valentino krijgt hier ook altijd een kliederschort met lange mouwen aan... zodat hij zijn kleding niet kan ondersmeren... zo houden we het nog een beetje netjes...
Ik had ze bij H&M gekocht.. maar nu kan ik ze nergns meer vinden..... zoek nieuwe.. maar ze zijn er overal alleen zonder mouwen...
hmmm bummer.! ooh van die schilder dingen zeg maar?... ik had ze laatst ook ergens gezien(zou best de H&M kunnen zijn )
Ja ehm ik denk dat ik maar ontslag ga nemen want ik hou het ECHT niet bij hier met mijn 20 uur werken in de week. IInmiddels ben ik weer wat afgekoeld en gelukkig zijn er nu wel mensen die mij vroegen hoe het zit. Ik was echt zo pissed dat heb ik nooit zo erg en ZEKER niet op een Internet forum ! Ik moet nog op iedereen reageren en op de leuke foto's die ik weer heb gezien maar ga nu echt even lekker pitten en moet morgen weer werken en dan woensdag ga ik hier 30 pagina's bijlezen. Sterkte voor Benthe wil ik nog wel even zeggen ! WELTERUSTEN ALLEMAAL !
Ja Linda.. je moet keuzes maken..hihihih.... @ Saona.. elke keer als ik jouw banner zie... en die lieve dromerige oogjes van Joey kijken me aan.. dan smelt ik...hihihih...