Haha... Ik ben verliefd op die foto van Valentino op de schommel, je hebt hem niet in je album staan, maar ik WEET dat je hem hebt!
Filmpje in Ballorig. Zo grappig hoe Yassir ineens heel snel kruipt. Meisje in het filmpje is me jongste zusje. http://video.tinypic.com/player.php?v=4t904e1
Ach wat schattigggggggg.....wat kruipt hij leuk en snellll hahaha eerst zat hij nog daar en ineens floep zit hij daar! Cool! @ pluk: huup huup Quinten in een bloem? ? ?
Goeiemorgen allemaal, Hihi ik ben de eerste. Hier ook nog 3 flessen, 2x papfles van 210cc, en 1x groeimelk van 180cc, maar hij drinkt nooit alles op hoor. Oh Sweetangel ik weet hoe het voelt, heb 2 jr geleden tetanus prik gehad, ik heb er echt dagen last van gehad, kon m'n arm niet eens goed omhoog doen. Wanneer krijgt Iman de prikken?, zou ze ruim laten geven voor de vakantie. Nou Steven was vannacht wakker om 23.30--1.00--02.30 moest hem steeds in slaap wiegen, wel vermoeiend 10 kilo schoon aan de haak. Ik dacht vannacht, hij zou dit maar elke nacht op vakantie doen, hopelijk zij die appartementen goed geisoleerd. Ga zo ff naar het dorp wandelen, moet vandaag stofzuigen en strijken. Steven ligt bij me in de kinderwagen, hij heeft z'n duim in z'n mond, ook kijkt hij een beetje suffig vind ik. Zal zo even een foto plaatsen. Tot straks groetjes Mensi.
Goede morgen... hahahaha "hij kijkt een beetje suffig"... hij oogt wel heel groot mensi... naja hijs ook groot 77.5 cm... daarbij is mijn meisje een minitje..
Goedemorgen! Leuk Hanan Mensi, leuke foto, volgens mij is hij nog n beetje moe haha... Iman krijgt de prikjes op 28 juni en we gaan pas 31 juli op vakantie, dus is ok Zo meteen naar de tandarts, n gaatje vullen GRRR
Aah ja helemaal vergeten.. LEUK filmpje van yassir... hahahaha echt opeens was ie weg.. zodirekt ga ik naar mn ma.. want ik moet om 13.00 uur lessen.... eigenlijk niet zoveel zin.. hij wilt dat ik op de borden ga letten... maar ik heb me nog niet echt ingelezen...(maja nu weet ik wat de meeste borden wel betekenen)
ja ik weet eigenlijk niet wanneer.. ik krijg zo'n 2 daagje cursus... met exame enzo.. zat bij 't pakket... maar ze nemen daarover nog contact op... dit wordt pas mn 5e les... nog genoeg tijd
Moge, Wat voor weer ist bij jullie? Hier ziet het er triest uit. Sarah heeft de hik en vind zichzelf heel zielig. Ze kijkt me heel zielig aan vanuit de box.
hahahahaha... arme sarah... wat noa nou heeft gedaan.. ik leg het aankleedkussen altijd op mn bed.. en dan noa erop.. ze kan er wel vanaf.. maar ze blijft altijd liggen als ik bezig ben... (ja heel goed afgetraind ) ik ging snel ff een rompertje uit de droger pakken... maar ik zat te graaien .. en er kwamen alleem maar sokken.. dus 't duurde ff wat langer... staat noa opeens naast me .. Ik dacht echt HUH?... ze is dus gewoon van het aankleedkussen gegaan, van het bed af geklommen.. en naar me toe gekropen.. ze is wel een eerder van 't bed afgegaan.. maar toen was 't heel hard gegil, omdat ze heel hard viel.. later ging ik dus verder met noa aankleden.. deed ze het dus weer, maar nu zag ik hoe ze 't deed.. ze kan vanaf nu dus gewoon rustig van 't bed afklimmen zonder dat ze valt... hahahah... slim kind 8)
NOUUUUUUUUUUUU ik had al gepost hoooooooor wehhhhhhhhhhhhh leuke foto van steven. Zit er lekker duimend bij zo en lilith: vien had altijd heel vaak de hik ... en dan hield ze het een poos vol en toen moest ze uit frustratie huilen en zo ging de hik meteen weg Saar; Die Noaaaa....whaaaaa....wat zal jij opgekeken hebben dat ze ineens naast je was. lin succes met je gat en ik ga Q maar even uit bed halen anders ligt hij vanmiddag nog te slapen.
Hahahaha die Noa! Dat zie ik Iman idd ook nog niet doen... Die ziet nog nergens het gevaar van in, kruipt zo van het bed af BOEM... Is Sarah's hik al over Lilith? Mijn gat is gevuld Suus
Goedesmorgens dames.... Jullie zijn al weer lekker actief... @ Saraah... zo das schrikken dat ze ineens naast je staat... Gelukkig is ze niet gevallen... succes met je autorijlessen... @ Lilith.. vervelend he die hikjes... @ Hanan.. leuk filmpje van Yassir @ Mensi...wat is die groot... hihihih.. @ Suusje..lekker toch dat slapen van Quinten,.. kan jij achter de pc... @ Lin... hee toevallig.. ik moet om 14 uur gaatjes vullen.. BAAAHHHHH Sterkte he...
Nee hoor ben er nog! Jij ook sterkte vanmiddag! Ik geef er gelukkig niets om haha... Ik moet vanmiddag bloed gaan prikken, das veel erger