Nee ik geef er ook weinig om hoor.. ben niet bang.. Bloedprikken vindt ik wel wat enger....baah jij hebt alles op een dag... DUBBEL STERKTE
Hahaha thanks! Maar van de andere kant is het fijn om alles op 1 dag te hebben... Nu heb ik een rotdag, anders misschien een rotweek
Goedemorgen, haaha Yassir kan nu echt heel boos worden zeg! ik stond net echt te kijken van soo. Hij is nu doodmoe en gaapt de hele tijd, maar meneertje kan niet in slaap vallen. Ik ga zo hier stadje in(zover je het stadje kan noemen). Oh ja bij de DA hebben ze fopspeentjes met 20% korting dus daar ga ik oon nog even langs. Ik koop voor Yassir die van Bibi. Ik was gisteren in de Action hadden ze echt onwijs veel leuke dingen voor kinderen en echt goedkoop. Ik heb daar muurstickers van Winnie de pooh gekocht voor nog geen 2 euro. Ook hadden ze raamstickers die heb ik ook gekocht maar nog niks mee gedaan en die waren volgens mij 1 euro . Tot straks Suus@ daarom had ik het filmpje geplaats vond dat ie wel erg snel ging kruipen hihiih. Saar@ ik zou ook schrikken als Yassir ineens naast me stond. Yassir ziet ook als Iman en Sara het gevaar nog niet. Hij is ook eenkeer van mijn bed gevallen. Wat was ik toen geschrokken zeg. Ik heb nl een boxspring en die is best hoog. Ik vind het nog eng om hem alleen op mijn bed te laten. Ik vind het wle heel knap van NOa hoor! Lin en mamaantje@ ik moet morgen naar de tandarts hihihi Mensi@ wel lief hoor zo Steven in de wagen. Hij is idd groot met zijn 77 cm, ik ben benieuwd hoe groot Yassir nu is. Ik moet op 21 juni naar het cb en dan weten we het.
@Suusje klopt jij was de 1e, dacht dat dat nog gisteravond was gepost. @Saraah leuk dat je met je rijbewijs bezig bent, spannend. Ik vond de rijlessen altijd erg leuk,ik had meestal een jonge instructeur, dus dat was altijd ouwehoeren en lol maken, en uhhh rijden natuurlijk. @Jeemig Sweetangel een gat vullen en een prik.Maar hier ook liever een prik, ik hou niet van de tandarts, daar lig ik altijd met zweethandje sin de stoel Maar goed vanavond heb je het weer gehad. Oja en gister had je ook al een prik gehad toch, jij bent wel aan de beurt.Goed dat Iman de prik krijgt ruim voor de vakantie, als ik het geweten had van die ander prik had ik hem ook eerder laten enten, maar goed. Steven heeft z'n beetje de hele morgen in z'n kinderwagen gehangen met z'n duim in z'n mond.De ouwe Steven is hij niet, verder niet ziek gelukkig.Heb hem voor het eerst een boterham met suikervrije jam gegeven, nou het enigste wat hij dee was BLEHHHHHHHHHHHHHH. Dus maar een boterham met smeerkaas gemaakt.Toen heeft hij z'n fles leeggedronken in de kinderwagen, en kon ik even z'n bed verschonen. Toen hij het op had, sliep hij dus kon ik hem in z'n bedje overleggen. Muisstil en ik haal dan bijna geen adem, bang dat hij wakker word.. Nou er wacht hier nog een bult strijkwerk op mij, dus ga zo maar eens aan de slag.Groetjes
Oh dat valt mee, zolang moeten wij zaterdag rijden naar Duitsland 8) Steven is al weer wakker, hij klinkt hees. Ga even aan de wandel, daarna echt strijken.
Ik vind ze echt heel mooi, ik ga maar eens bestellen. Ik bestel er 2 denk ik. Hoelang duurde het voordaT je ze in huis had? ik ga nu echt weg! doei!
wat een leuke slinger waar heb je die besteld? die wil ik oooook! Net terug van de tandarts en mijn mond is dik van de verdoving, hangt ook een beetje. zo ff shoppen met mn broer, die heeft nieuwe kleren nodig en ik ben zn personal styliste luca vondt het niet zoleuk bij de tandarts, ik dacht dat gaat wel goed, zet hem er gewoon bij in de buggy, maar dat was dus geen succes! Nu ga ik ff teruglezen
Aahhhh wat een stukkie is hij toch! En hij kruipt inderdaad in sneltreinvaart zeg ! Ik vind dat hij er schattig uitziet zo! Ik moet er niet aan denken om Joey in slaap te moeten wiegen, hij weegt inmiddels 12 kilo... @sweetangel, Senna en Mamaantje: Bah allemaal naar de tandarts! Good Luck... mijn hobby is het ook niet, jullie liever dan ik dus Jij ook Good Luck, ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt... ik had er ook HELEMAAL geen zin meer in na een tijdje (maar dat was niet al na 5 lessen )! Bij wie les je? Hier ook bewolkt en somber Wat een geweldige slinger voor Iman zeg! Ik wil er ook zo een! Waar heb je die laten maken? Heb ik natuurlijk weer gemist!
whahaha hier ook een die 12 kilo weegt, vorige keer op cb moest ie op de normale weegschaal Aan de ene kant vindt ik het wel jammer dat luca het kruipen heeft overgeslagen! vindt dat zo leuk om te zien he! de rest nog succes bij de tandarts! @ sweetangel wij hebben echt alles tegelijk he eerst internist, bloedprikken nu weer tandarts. @ saraah , slim poppetje is noah! ze is de laatste tijd echt hard vooruit gegaan he met alles!
whahaha hier ook een die 12 kilo weegt, vorige keer op cb moest ie op de normale weegschaal Aan de ene kant vindt ik het wel jammer dat luca het kruipen heeft overgeslagen! vindt dat zo leuk om te zien he! de rest nog succes bij de tandarts! @ sweetangel wij hebben echt alles tegelijk he eerst internist, bloedprikken nu weer tandarts. @ saraah , slim poppetje is noah! ze is de laatste tijd echt hard vooruit gegaan he met alles!
je slinger is mooi geworden lin... heel cool succes in het ziekenhuis 3,5 uur rijden is goed te doen marjolein. voor hoeveel dagen gaan jullie?
De foto's maken we allebei, maar dat is het gemak van een digi camera, je schiet er gewoon heeeeeel veeeeel en dan zitten er altijd wel een paar mooien/grappige of goede tussen. De rest wordt weer vrolijk gedelete. Het fotoshoppen is mijn werk De stenen voor ons nieuwe terras zijn geleverd dus ik denk dat ik zo even met Kylian naar de Hema fiets. Maar eerst moet ik eens even kijken of ik nog snel even kan huup huup huupen. Groetjes Anita
jaaaa huup huuupen oh en kijk eens? binnen 2 tellen een nieuwe foto in mijn album gehuupt om het huup hupen te vergemakkelijken
Hahahahaha Suus, je wil wel erg graag gehuupt worden he hihi... Die arme Anita Anita, ik snap niet, je gaat naar de Hema omdat de nieuwe stenen geleverd zijn? Bloed prikken ook weer overleefd... Iman is de kruimeldief aan het verkrachten. slinger: www.feestslinger.nl