Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Oh trouwens Hanan: het duurde toch wel een week of 2, maar je moet ook erbij zetten voor welke datum je ze nodig hebt. Ik had haar ook gemaild dat het geen haast had.

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dooorfietsuuuuhhhhhhh de stenen komen eraaaaaaaaaaaan

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113

4. sweetangel100

HUUP HUUP QUINTEN IS EEN BLOEM :)
    Cooooool

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ahhhhhh wat een lief bloempje heb je gehuupt! liefffffffffff je bent er goed in zeg!

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113
    huup huup huup i'm on a rolllllllll

Groetjes Anita

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113
    Jaa haa dat was de planning, kon niet eerder weg dan dat de stenen er waren hihihihi,
    maar ondertussen is het hier zo donker dat ik het risico op een nat pak en een natte Kylian maar niet ga nemen.
    Ga morgenvroeg wel met de auto.

Groetjes Anita

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    die is ook heel leuk! whoehoe Q = gehuupt! ! !

9. sweetangel100

Ohh nu snap ik m hahaha... Ik dacht al dat je ging vluchten voor de stenen :)

Mooi gehuupt weer Anita! Je bent er goed in!

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hmmm mijn cavia blaft ... zou dat normaal zijn?

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113
    Nee ik vlucht niet voor een paar pakken met stenen hoor, tenzij ik eronder dreig te komen.
    Kan niet wachten totdat ze liggen, maar jan kennende zal het wel even duren. Ach tot die tijd heeft Kylian gewoon een mega grote zandbak.

Groetjes Anita

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Pff het is echt heel druk vandaag vandaar dat ik niet veel post morgen ben ik vrij dan zal ik weer op jullie reageren.

Wel wil ik alle zieke kindjes en mama's veel beterschap toe wensen!

Annemarie speciaal voor jou en Benthe nog een extra knuffel! en leuk dat juliën al springt. Gijs loop nog geen eens.

Met gijs gaat het een stuk beter vandaag hij is niet meer ziek geweest gelukkig. Hij is alleen gisteren gebeten op het kdv in zijn wang (maar ja hij heeft ook van die heerlijke wangetjes hihi). gelukkig is er alleen een afdruk te zien en valt het van de rest mee.

verder weet ik niet zo goed meer wat er geschreven is

Anita leuke foto's van kylian!

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113
    Nou ja zeg, toch maar de gok gewaagd dus op de fiets naar de hema waren daar de sandalen die ik wilde hebben helemaal niet binnen gekomen, grrrrrrrr.
    Toen naar de schoenenwinkel om even de voeten op te laten meten, blijkt hij al maat 20 te hebben :confused: , maar ook daar geen sandalen in die maat :rolleyes:
    Kom je terug bij je fiets staat het hele fietsstoeltje en scherm er scheef op :evil: :evil:

Groetjes Anita

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    lekker aso pluk... of was het door de wind?

taatje, wat zielig dat Gijs gebeten is.

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    1 week.

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Lijkt me niet goed, zou het ff aanzien en over een paar dagen de dierenarts bellen.
    Staat hij buiten of binnen, en op de tocht?
    Cavia's kunnen niet veel hebben, die krijgen zo een longontsteking. :cry:
    Ga Steven zo even uit de auto plukken, die was onderweg in slaap gevallen...
    Pluk weinig viszaken in R of niet ? 1tje maar, weinig voor z'n grote stad.
    Ben maar naar G gereden. lekker nieuwe hollandse haring met uitjes :D

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113
    Lijkt me sterk dat dit door de wind gekomen is aangezien die er bijna niet is/staat.

Nee Mensi hier moet je het niet hebben van de viszaken daarvoor moet je toch echt op marktdagen hier zijn.

Ik heb Kylian net maar weer in bed gelegd die zat zo te jammeren en in de ogen te wrijven, in eerste instantie natuurlijk brullen maar nu is het stil, kan die straks na het slaapje lekker zijn warme prak eten (chicken tonight met kroepoek)

Groetjes anita

18. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Wij zijn vandaag dus weer naar de longarts geweest en hij kon gelukkig horen dat ze nog behoorlijk piept. Dus medicijnen weer verhoogd en ventolin nog steeds iedere 4 uur dag en nacht geven. ongeveer een week en dan weer contact opnemen.

19. sweetangel100

Nou Taat, je hebt een boel gemist, dus je moet een boel teruglezen :)

Suus, lijkt me niet gezond als Cavia's blaffen!

Anita, GRRRR heeft misschien iemand aan je stoeltje gezeten... Gelukkig zat ie er nog op, voor het zelfde geldt had iemand m gepikt!

Voor Kylian zal het wel leuk zijn als het terras nog LANG niet ligt haha!

Mensi, ben jij nog aan je strijk toegekomen? Ik dus niet :)

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.277
    4.509
    113
    Ja zulke dingen overkomen mij nu eenmaal vaak, zet altijd mijn fiets in het rek, kan het een keer niet zul je zien dat hij om ligt.
    Toen ik nog een sparta met had kwam ik terug van de winkel en was mijn tankdop verdwenen en de inhoud van mij tank ook grrrrr.
    Heel vervelend want ik ben niet in staat om zonder hulp te fietsen, daarom nu ook voor een meetraphulp gekozen, die accu kunnen ze er zonder sleutel echt niet af krijgen.
    Maar het zou toch heel wat worden als ze je fietsstoeltje er ook nog af jatten (eigenlijk heel simpel want ze zitten er met een pennetje op), sta je daar met je kind :x

Nee voorlopig maar niet meer zo de stad in, maar weer lekker met de auto en de wandelwagen.

Groetjes anita

Deel Deze Pagina