Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Leuke foto's Taat!

Ze slaapt ! JOEPIE!

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Miekie klopt ronde 1 komt deze week aan zijn einde ! Ik verwacht nog niet dat ik al meteen zwanger ben hoor

Maar spannend is het wel hihi

GO IMAN GO

Lin ik weet precies hoe je voelt als ze niet willen slapen bij gijs is het ook altijd maar afwachten of hij gaat slapen en hoe lang.

Alleen 's avonds en 's nachts zijn we gegarandeerd van slaap. Dus ja heel veel klagen mag ik niet hihi

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    IS HET NOG NIET OPGEVALLEN?

WE ZITTEN OP PAGINA 1500!

Prachtig getal dacht ik zo.

4. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    idd was nog niet opgevallen ;)

5. sweetangel100

Spannend Taat!

Lilith, idd! Mooi getal :D

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Taat, ik heb dat helemaal gemist dat je 'bezig' bent. Wat leuk! En wat een superleuke foto van Gijs.

Fijn dat Iman nu slaapt Linda, wel jammer dat je nu niet naar Prenatal kan gaan :)

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Dat is niet vreemd dat je het hebt gemist hihi het gaat hier af en toe zo snel hihi.

Ik moest die foto's echt even maken hij had er z'on zooitje van gemaakt hihi

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Sarah SPAM!

9. sweetangel100

Leuke foto's van Sarah achter de piano!

Ik ga toch naar Prenatal Lilith, alleen wat later :D

10. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wat een schatje

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam mama's

@benthe, kom maar snel weer naar huis, kleine sterke meid!

Tamer is weer lekker verkouden! Ik wilde morgen naar het zwembad gaan maar dat gaat helaas niet door. Ik ben de hele dag zijn neus aan het schoonmaken!

Ik ben gisteren naar het cb geweest tamer is weer goed aan gekomen in 2 weken. Hij is 100 gram aangekomen en dat was goed.

Ik ben nu gestopt met flesvoeding en krijgt nu halvollemelk en hij krijgt vitamine AD tabletten en dat gaat goed.

WE hebben eindelijk een laptop! MIjn oma had een gule bui en heeft ons een laptop gegeven. Helemaal nieuw bij mediamarkt. Met een luxe tas erbij. HIj is 17 inch, Een van de grote schermen en met windows vista. Na de vakantie nemen de internet en dan kan ik lekker elke dag meekletsen. Het is toch wel een beetje een verslaving.

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    aaah taat wat is gijs een liefieee :D
    succes met de 1e ronde

en sarah NU al musicaal :)

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai
    wat een leuke foto's van Gijs en sarah.

Whaaaa Layla, als je het nu al eenverslaving vindt moet je straks opletten als je internet thuis hebt...

Sterkte voor Benthe!

En ik heb het geslacht van de cavia's tijdens hun checkup laatst bij de kliniek nog eens extra laten checken en waren echt allebei dudes!
    Dus inderdaad mazzel dan...

verder zijn foto's van mij te zien op hyves. weet niet of je hyves hebt hanan? ben te vinden via lins hyves

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selam

dat was het al voor we gingen verhuizen. We hadden toen een pc maar hadden we verkocht.

Tamer kan dit:

zitten
    staan in bed, box en aan tafel
    kruipen
    Lopen met 2 handen
    lopen langs bed, box en tafel
    Tamer zegt, mama (betekend baby voeding in het turks, niet de bedoeling met mama in het nederlands, Baba (papa in het turks), Dede (opa in het turks) en Hadi, (betekend kom op in het turks)
    Tijgeren

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hihihihihi je praat nu echt abracadabra voor mij wat is in hemelsnaam DTP :-k :(:

Koffers in pakken gaat bij ons als volgt

Mijn karakter zal ik in normale letters weergeven en Jan cursief

Ik begin dus al lang van te voren een lijst te maken waar telkens weer wat bijgeschreven wordt.

Een week van te voren worden de kleren die mee moeten al een beetje achtergehouden zodat ik niet op de allerlaatste dag nog dingen moet gaan wassen.

Waar is mijn t-shirt ????

Die ligt al bij de koffer.

Ja maar ik wil hem nu aan!

Dan trek je hem aan maar dan kan het niet meer mee op vakantie want dan krijg ik het niet meer schoon en droog voor die tijd!

HMMMMM grom grom dan trek ik dit ding wel aan!

2 dagen voor vertrek leg ik alles klaar wat in de koffers moet en streep ik het van het lijstje af.

En dan is het zover de koffers moeten gepakt worden, helemaal als we naar mijn zus gaan want dan mogen ze niet zwaarder zijn dan 20 kg per persoon en alles moet er natuurlijk in.

Na een paar uur.

STAMP STAMP STOMMEL *(^&*&^)^&( dat past dus nooit he dat krijg ik niet in die koffers.

Laat eens even kijken dan

Kijken lost niets op het PAST gewoon NIET!

Jezus dat is toch geen inpakken moet je kijken wat je daar nog voor een ruimte hebt, en daar en daar.

Kijk nou uit je kreukt alles!

God allemachtig mens dat valt best mee en daarbij strijk ik toch altijd mijn eigen dingen want jij kunt niet strijken :rolleyes: (is waar hoor ik kan gewoon geen kragen strijken en boorden en dat soort valkuilen)

Zie zo alles zit er in :)

HIhihih ik wordt er helemaal blij van het PAST !

Nee ik ben nu eenmaal geen inpakwonder, heb volgens jan ook totaal geen ruimtelijk inzicht, kom meestal achter dat iets niet past wanneer het muurvast zit (b.v tussen de deurposten).

Maar goed nu het volgende
    Kylian wil zijn melk bijna niet meer drinken. Van elke fles laat hij ruimschoots meer dan de helft staan.
    De rest van het eten en drinken heeft hij geen problemen mee.
    Zal het komen van de verkoudheid, is hij er op uit gegeten.?

Groetjes Anita

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whahahahahahahahhaha

17. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hihi... leuk he met z'n 2en inpakken.

Ach mijn man bemoeit zich er HELEMAAL niet mee, dat is ook niet alles. Want als we op de plaats van bestemming zijn is het elke dag:

Heb je dit bij je? Heb je dat bij je? HEB JE DAT NIET BIJ JE? TJONGE DAT HEB JE WEER LEKKER GEDAAN.

Nou ja zeg... dan vraag ik je...

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Weet je wat pas erg is ik ben een keer een groot deel van jan's onderbroeken vergeten.
    Zat die arme ziel daar (wel samen met mij) in duitsland met de onderbroek die hij aan had en 1tje die toevallig tussen de mijne verdwaalt was :oops: :oops:

Groetjes Anita

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
  20. sweetangel100

HAHAHAHAHAHA ANITA!