Nja zeg, net als je denkt dat whatever er aan de hand was over gewaaid is, haakt iedereen ineens af... Wat gebeurd er toch tussen sommige mensen achter de schermen? Ik snap er ook geen bal meer van hoor, wat jammer dat het zo moet gaan
Inderdaad Hanan, veel plezier maar ook sterkte als het nodig is... Pluk, een DTP-er is iemand die folders, posters, flyers, enzovoort maakt. Leek me wel wat voor jou.
Nou ja zeg.. wat gebeurd hier..... Ik snap het ook niet meer.... Jammer hoor ..... @ Hanan... goede reis en sterkte...... en als je iets vergeet kan je dat daar toch kopen ?
Hoi hoi, allereerst jammer dat er mensen nu weggaan! En aangezien niemand er wat van snapt, zet ik het verhaal voor zover ik dat weet hierop. Want volgens mij is de helft berust op miscommunicatie etc! Iedereen mag nu kwaad op mij worden dat ik het verhaal erop zet, maar misschien dat diegene waarover het gaat er op reageerd, en het uit wordt gepraat (wat ik hoop) aangezien ik weet dat zowiezo 2 dames er snachts niet van slapen zo erg zitten ze ermee: In 2006 is dit topic aangemaakt, ongeveer een jaar geleden nu. Het begint heel gezellig, maar op een gegeven moment krijg je mensen die irl ook met elkaar gaan meeten het goed met elkaar kunnen vinden etc dat is normaal en niet meer als menselijk. Het begon met irritaties tussen een aantal mensen en het is dus hier geeindigd. Als jullie op blz 1338 lezen zien jullie waarom s is weggegaan. Daarna is zij zelf een forum begonnen. (ja waar ik ook ben gevraagt en mij ook heb aangemeld.) (dit wil overigens niet zeggen dat ik een kant kies , want ik heb verder niets met die ruzie te maken ) maar bijna iedereen zit nu op dat forum. Ik kan me goed voorstellen dat bijvoorbeeld linda nu weg gaat, ze heeft 2 keer met veel mensen van dit forum gemeet, weet niets van dat andere forum, en denkt hier mensen te kennen. Nu blijkt dat bijna iedereen op dat andere forum komt, en sommige mensen hier ook nog komen maar daar niets over zeggen, ja dan kan ik me het voorstellen dat je daar niet lekker bij voelt. En het gevoel krijgt dat daarover haar gelult wordt. Dames een verhaal heeft altijd 2 kanten! Ik vind het jammer dat mensen hier een jaar komen en niet ff linda pb'en naar haar kant van het verhaal. Dat betekend niet meteen dat je een kant kiest! Waarom dit zo belangrijk is ? omdat we hier al een jaar lief en leed delen met elkaar en het jammer is om dit op te geven doordat een aantal mensen irritaties met mekaar hebben. pb elkaar dan als je hoort dat een ander iets over je gezegt heeft etc! En praat het alstublieft met elkaar uit, want ik weet dat zowel s en l hier beide niet van slapen. tot zover mijn kant en nu niet allemaal boos worden he
Juist! En als we dan vragen of er misschien een ander forum is en er gezegd wordt... nee hoor, we hebben het alleen druk of whatever, dan moet ik zeggen dat het :^o gehalte wel erg hoog ligt... Tuurlijk had ik al het idee dat er een forum was, maar dat er zoveel van de mama's met wie we gezellig hebben gekletst daar zaten.... en de secret code: niet aan suus saar lin en lin vertellen ook echt zouden slikken had ik niet gedacht! En dan beweren dat wij over iedereen praten of nogal veel samen kletsen, terwijl er dus stiekem (EN JA DAT VIND IK STIEKEM AANGEZIEN NIET IEDEREEN EEN UITNODIGING HEEFT GEHAD) op een ander forum gekletst wordt... Ja nee dat is pas open kaart spelen... als die die die en die het maar niet weten, de rest is Welkom! hou toch op zeg! getsie.. en maar selectief mensen van dit forum daarheen halen. Heel oprecht allemaal!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lindaaa en Saraah kom terug.. Ik snap er helemaal geen bal meer van. Sweetangel heb jou een pb gestuurd. Mamaatje; Steven lukt het nog steeds niet om uit een tuitbeker te drinken.Heb ook al een antilekspeen met fles gekocht, maar hier lukt het hem ook niet mee.
Oh en daar kwam de aap uit de mouw.. leuke mensen hoor.. een eigen forum maken.. en dan iedereen weglokken... en de zogenaamde 4(en de meiden die ze niet leuk vinden) niet vragen..... maargoed daarom ben ik iig niet weggegaan ! maar om een heel andere reden... voor 't geval jullie een verkeerd beeld hebben dat ik weg zou gaan, om een stel mensen die naar een ander forum zijn verhuisd... I couldn't CARE less...
want hoe lang was het de bedoeling om dit alles geheim te houden? En nog 1 ding wat ik echt onvoorstelbaar vind, is dat zoveel dames, zich door 1 iemand op laten dragen het geheim te houden,.. dat vind ik werkelijk on-voor-stel-baar... dan denk je toch; hier klopt er iets niet.
Ik vraag me af wie opgedragen hebben gekregen het 'geheim' te houden... ik niet iig. Ik heb een uitnodiging gehad voor een nieuw forum en ben daar nadat ik daar een kijkje had genomen op in gegaan. Ik wist niet dat je als je op een ander forum over je kind gaat kletsen je dat ook hier moest verantwoorden. Ik ben aangemeld op wel 10 andere fora, daar hoor je me hier toch ook niet over? Ik heb een uitnodiging gehad voor een nieuw opgestart forum, ik ben daar gezellig mee gaan kletsen en that's it. Ik heb niet het gevoel dat ik dat hier hoef te melden, dit is dit forum, dat is dat forum. Er is op het nieuwe forum overigens geen enkel topic gewijd aan wat er hier gaande is, er wordt daar over niets anders dan onze kinderen gepraat, net zoals het hier een tijdje geleden ook was. IK heb in ieder geval geen spreekverbod over 'het nieuwe forum' opgedragen gekregen, door niemand, zou er nog eens bij moeten komen zeg. Ik acht mezelf vrij me aan te melden waar ik maar wil. En tot slot is er daar geen woord vuil gemaakt aan wat hier gaande is, daar is ook niemand van gediend. Als er mensen zijn die wel praten over wat er hier gaande is, dan gebeurd dat prive, want ik heb er niks van meegekregen, anders zou ik niet zo verbaasd zijn over wat er hier ineens allemaal gaande is. Voor zover ik weet is het andere forum alleen maar in het leven geroepen omdat er mensen zijn die hier niet meer mee willen kletsen, maar toch graag over hun kindjes met andere mama's praten, nou en?
Ik vind het wel jammer dat nu alle mei-juni-juli-augustusmama's geconfronteerd worden hiermee, terwijl het een kwestie is tussen maar een klein groepje mensen
Ik reageer hier even heel kort op: Ik zit ook op het andere forum maar er is mij niet gevraagd om hierover niet met jullie te praten! Ik wilde de situatie niet verder uit de hand laten lopen. Een ding kan ik wel vertellen en dat is dat er op dat forum met geen woord over jullie is of word gesproken. Er is nadrukkelijk afgesproken dat er niet over het zwangerschapspagina wordt gesproken omdat het 2 verschillende forum's zijn. Ik vind het jammer dat mensen hier weggaan, persoonlijk vind ik het jammer dat het niet uitgesproken kan worden tussen de personen waar het omgaat. Maar ik vind jullie allemaal lief en wil dat graag zo houden. Ik hoop ook dat jullie mij nu niet als :^o zien (zoals suus zo mooi omschrijft).
En wat dan nog? Blijkbaar hebben nu ook de mama's die het leuk vinden om op meerdere forums aangemeld te zijn het gedaan, omdat er oorlog is onder een paar mensen. Er zijn hier meer mama's die niets met het hele verhaal te maken hebben, en die zich er ook lang buiten hebben gehouden dan mama's die er wel wat mee te maken hebben. En nu worden de mensen die gewoon simpel ingegaan zijn op een uitnodiging voor een nieuw forum voor leugenaars uitgemaakt, of in ieder geval voor Pinokkio (leugenaars dus). Nou bedankt zeg. Ik kom hier (en op diverse andere fora) om te praten en ervaringen te wisselen over mijn kind, niet om me te verdedigen of ruzie te maken met mensen die ik via een forum op internet amper ken zeg...
Moet het hier met Mensi eens zijn. Ook ik ben dus uitgenodigd bij het "andere forum" en dus daar ook actief. Maar nu ik het zo bekijk is het inderdaad eng dat we gewoon allemaal netjes onze monden dicht houden omdat 1 iemand (die ik notabene nog nooit heb ontmoet) ons dat verteld. Eigenlijk wordt ik nu wel heel diep treurig van mijzelf. Maar ja ik ben ook een persoon die graag iedereen te vriend wil houden dus daar zal het ook wel aan liggen (heb ik geerft van mijn moeder ) Tot zover dus mijn aandeel/uitleg. Vanmorgen heb ik contact gehad met het cb over Kylian's melk weigering. (heb vanmorgen 20 cc naar binnen weten te krijgen en deed daar een uur over) Nu hebben we het volgende schema voor hem samengesteld. 8 uur boterham + Yoghurt/karnemelk 10 uur sap + koekje/fruit 12 uur boterham + Yoghurt/karnemelk 14.30 uur sap + koekje/fruit 17 uur warm eten + toetje tegen 19 uur flesje drinken (mag diksap maar ook karnemelk zijn) en elke dag vit D druppels. vanmiddag (voor het overleg met cb) heb ik hem een beker melk (gewone) gedaan en daar heeft hij 100 cc van gedronken. Het cb zei dat ze vaak karnemelk lekkerde vonden (ivm zurige smaak) en aangezien hij Yoghurt wel heel lekker vind vond ik dat een goede gok om een keer te proberen. Voor de rest had hij vanmorgen een stokje gevonden en voor het eerst stopte hij het ook in zijn mond Groetjes Anita