Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ja natuurlijk, volgens mij is het gewoon een openbaar forum :D
    Volgens mij mag je hier alleen geen links naar andere fora plaatsen toch? Of wel? Anders geef ik het je prive ;)

2. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Heyyyyyyyyyy is jullie wel het zwijgen opgelegd dan :confused: ? Nou mij niet hoor, ik had als het aan de orde was gekomen er dus zo over verteld...

Fijn, eindelijk een onderwerp waar het hier eigenlijk om zou moeten gaan! Ik hoop dat het nieuwe schema gaat werken bij Kylian, en dat hij karnemelk ook lekker vind. Heb je het al uitgeprobeerd?

3. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou dan sluit ik me ook maar aan bij Saona, pluk en taatje, ik ben ook uitgenodigd op die andere forum.

En zonder een weet wat hier af speelde hoor, voor ons is het geen geheim (ik kwam sowieso niet vaak)

Ook ik zit op meerdere site's en daar heb ik het ook niet overgehad, dan hoef toch ook niet?

Ik heb zoiets hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    dussssssss .... Ben niet helemaal achterlijk als ik iets beweer hoor Saona...maar jij dus geen doorvertel verbod gehad?

5. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Niemand snapt waar het precies om gaat, en als je terug leest zie je dat mensen om uitleg vragen.
    Als je er verder niet mee geconfronteerd wilt worden kun je beter niet verder lezen en volgende week een keer komen kijken of dit topic nog wel bestaat..

En verder ik heb dat stukje gepost omdat ik het net als veel andere mei/juni/juli mama's nu weleens zat ben en wil dat er gewoon eerlijk wordt gepraat. Die andere meiden wisten al van het andere forum, dus daarom heb ik dat stukje gepost. En er is mij wel degelijk gevraagt om dat andere forum niet te verklappen aan deze meiden.
    (wat ik dus niet heb gedaan want ze wisten het al)
    Sonja zal daar haar redenen wel voor hebben, en dat mag ook. Maar het is jammer dat er meiden zijnn die bijvoorbeeld linda al zo lang kennen en ook zolang met haar kletsen en dus niet vertellen dat ze met iedereen uit DIT topic op een ANDER forum zitten.

En volgens mij is dat omdat de helft niet weet hoe het verhaal in mekaar steekt en maar 1 kant van het verhaal weet.
    Lijkt me logisch dat o.a zij zich hier rot door voelt?
    Of kan niemand zich dat inbeelden?

6. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    [/quote]

dussssssss .... Ben niet helemaal achterlijk als ik iets beweer hoor Saona...maar jij dus geen doorvertel verbod gehad?[/quote]

Bij mij in elk geval niet! Alleen of ik het gezellig vond om met Sonnie en een paar andere meiden gezellig op het andere forum te komen kletsen.

7. patricia240477

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    :confused: Ik ook niet hoor en als dat wel zo zou zijn dan deed ik daar niet aan mee, nee mij niet gezien :D

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    GADVERDAMME
    wat zijn jullie achterbaks.!

jullie weten HEUS wel dat 't forum is aangemaakt om de ZOGENAAMDE 4 te ontlopen!
    en kom nu niet verkodigen dat 't ging om gezellig praten... BAH... misselijk word ik ervan !

WAT een stelletje viezrikken zijn jullie !

9. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Nee nog niet wil hem eigenlijk zo wat gaan geven, maar dan moeten eerst mijn darmkrampen even wat minder worden zodat ik niet steeds naar de wc hoef te sjeesen

Groetjes anita

10. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    SORRY HOOR:

Ik wist tot van de week niet eens WIE de 4 of WAT de 4 waren dus hoe kan ik dan achterbaks zijn

Of ik moet blond zijn.

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    taatje.. ik heb je net gepbt?//
    je weet dat dit niet over jou gaat !

12. patricia240477

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse

Ik ook niet hoor Saraah, echt niks van onenigheid of zoiets hier :eek:

13. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    tel ff tot 10 saar.. ik weet dat je kwaad bent maar ik geloof echt wel dat er een aantal mensen niet weten hoe het verhaal in elkaar steekt .

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ik heb 't tegen de mensen die mij wel begrijpen..
    en dus niet tegen taatje( die had ik al gepbt voor ik die text had neergezet)

en ik wel tot 100 geteld..
    geen één telling overkomt deze woede sorry !...

En als iedereen lekker loopt te lullen..
    MAG ik zeggen wat ik vind van die meiden !
    dat is mijn recht TOCH?...
    dat doen zij ook...
    so we're EVEN!

15. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Nee maar zo voelt het wel als het zo neerzet sorry dat ik zo reageer maar ik voel me zo boos

Omdat er ruzie wordt gemaakt om wat volgens mij (voorzover ik er iets van begrijp) helemaal om kleine dingen gaat

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    OK ff voor de duidelijkheid.. mijn reachtie was vooral voor SAONA.. want die weet precies wat er aan de hand is..
    en dan mooie verhaaltje over 10 andere fora..
    ja boeiend... maar je weet dondersGOED
    dat 't was om DE"fantastic"4 weg te houden

Ik weet niet wie je voor de gek probeerd te houden hoor?..

dus voor de mensen die er niets vanaf weten..
    voel je niet aangesprokenn...
    en taatje sorry als ik je beledigd heb...
    het gaat mij ook helemaal niet om een ruzie
    er was nooit een ruzie..
    het gaat om viezerigheid die bij sonnie's plan zit...

en dan kan saona wel zeggen, 't moet over babies gaan... maar ik heb geen zin om over mijn kind te praten tegen mensen die achter mijn rug leugens over mij verkondigen,.. of verhaaltjes vertellen...
    dus wanneer dit is uitgesproken.. kunnen we weer verder over kindjes !

17. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    IK WIST ER OOK NIKS VAN! en met mij waren er nog meer die er echt niks van snapten en dus ook niet waren uitgenodigd.

En Senna, ik ben blij dat je het opgehelderd hebt.

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Okee Saar ik snap t nu.

19. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Saraah je hebt me niet beledigd ik wilde alleen maar aangeven dat echt mensen zijn die van niets weten.

Ik begrijp jou reactie ook heel goed hoor, maar ik heb hier niets van meegekregen.

Wellicht omdat ik nog nooit naar een meeting ben geweest en als dit het gevolg is zal ik ook niet snel komen.

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahahahahaha ok taat...
    ik heb je niet geledigd :)

en ik wist niet dat de meeting het resultaat was van 't opstarten van een nieuw forum.. dat is ook nieuws voor mij..

Share This Page