goedemorgeuh! Oh Keejbie, dat met het hoofdje en rugje dat doet Alyssa ook al! Ze gaat dan bijna al zelf zitten, meestal help ik haar een handje en dan zit ze rechtop met beide handjes in mijn handen en kijkt ze lekker rond. Als ik haar op schoot neem dan kan ze 2 sec. alleen zitten. Volgens mij slaat ze verder alles over en gaat gelijk zitten Leuke foto miekie!
Tijn is alweer opgeknapt! Hoest en proest nu niet meer en is verder ook niet ziek geworden, ondanks dat ik t wel was. Heb n paar x Luuf op zn borst gesmeerd, helpt dus wel denk ik dan! Ik hoop dat je kleintje gauw opknapt Keejbie!
Keejbie ik zal het straks als mn vriend thuis is ff vragen hoe of wat..ik pb je dan wel ff..is denk ik voor de overige dames niet zo intressant haha.. Nou foto viel in de goede smaak hoor..ze vonden hem helemaal geweldig..alleen nu is mijn babyfoto verbannen voor die van Dhani..hmmm naja heb ik wel voor hem over haha.. Leuke foto Miekie van alle beebs..was dus wel gezellig? Zal zo ff foto erop zetten van Dhani in zn wandelwagen.. NOu doeiii maar weer
Zo, ff alles gelezen weer Ik heb vandaag niet veel gedaan, papa ging voetbal kijken en ik ben thuis gebleven met Loïs omdat ik het veel te koud vond brrr heb zelfs alweer een paar dagen de verwarming aan. Gisteren hebben we 3 uur gelopen in het Vondelpark en toen heeft ze lekker geslapen in de Bugaboo. Heeft trouwens nog iemand van jullie ook een Bugaboo? Ze ligt nu nog in de wieg van dat ding maar ze past er bijna niet meer in. Ik wil hem dus nu graag ombouwen en dan de zitbak erop zetten. Die wil ik dan in de meest platte stand zetten dat lijkt mij wel ok. Maarrr mijn vriendin werkt bij Bugaboo en zegt dat ik dat zitbakkie nog niet mag gebruiken en dat ik moet wachten tot 6 maanden omdat ze dan pas goed kunnen zitten. Miranda, de foto's van Ceyenna zijn echt heel gaaf ! Eliesja, hoe is het nu met de keelpijn ? Hoop dat het alweer wat minder is. Miekie, die foto van Tijn in bad, daar liggen van die leuke vissen bij in, waar heb je die vandaan ? Je hebt vast weer een leuke tip voor me van 1 of andere website Ow enne mijn buik is niet zo plat hoor ik ben gewoon gaan liggen en heb hem erg ingehouden haha. Tinus, wat goed zeg dat je al 3 kilo kwijt bent, ik wil er ook nog zo graag 5 af pfff Sonnie wat ligt Dhani lekker in zijn wandelwagen zo ! Beterschap voor Demien ! Suus waar hang je uit vandaag
Bahhh morgen moet ik naar het CB, om 8.40 al en dan krijgt ze weer prikken pffff. Ik ga nu voor het eerst alleen met haar, ik zie er wel tegenop zeg. Kan er zoooo slechte tegen maar dat hebben jullie allemaal denk ik wel
Nou hier even een kort berichtje uit de zikenboeg. Ivan hoest nog steeds heel erg ondanks de Bisolvon op voorschrift van de huisarts. Ik zelf kom net bij de huisartsenpost vandaan omdat ik bijna mijn hoofd door de muur heen wil rammen. Heb giga hoofdpijn, oorpijn en kiespijn. Kom ik daar, blijkt dat mijn keel er het ergst aan toe is (heb ik helemaal geen last van). Nu een zware AB kuur gekregen van een week en ik mag geen paracethamol meer slikken want ik had er al meer dan 10 op en nog even en deze mama was er niet meer. (leververgiftiging). Gaat dus lekker hier. Meiden wat hebben jullie weer een mooie foto's geplaatst. Ik duik snel weer mijn bed in. Dikke knufffff
Ow bah, ja die prikken! Dat vind ik ook helemaal nix! Maarja zal wel moeten helaas. Kun je je meissie verder de hele dag lekker vertroetelen! Dan ben je er wel eerst weer vanaf of niet? Haha, moest wel lachen dat je liggend die foto hebt gemaakt! Vind m echt heel gaaf die tattoo! Tijn heb ik nu een paar weken in de buggy. Deze buggy kan in ligstand. En gister hebben wij ook gewandeld en deden de buggy iets meer in zitstand dat ie wat kon zien en dat vond hij veeeel leuker! Klein stukkie maar hoor, is anders niet vol te houden nog. Tis hier niet warmer geweest dan 11,9 graden....echt guur en veel wind. En ze hadden zo'n lekker weekend voorspeld, nou hier dus niet! Tis weer tijd voor de winterjas. Heb Tijn vanmiddag voor het eerst pap gegeven en opgelepeld. Was echt leuk en lekker gesmeerd. Hij vond het erg lekker! Is ook weer s wat anders he dan de fles. Hij is gewend om de fles beet te houden en wilde ook steeds de lepel pakken. Morgen weer werken en dan mag Tijn de hele dag bij mijn ouders zijn. Die kijken er altijd erg naar uit! Komt dus allemaal weer goed! Nou fijne avond allemaal nog!
Jeetje Roos! Beterschap en hopen dat jullie gauw weer opknappen! Misschien toch iets te lang mee doorgelopen? Doe maar kalm aan!
O ja, Linda die vissen hebben mijn ouders op vakantie gekocht in Belgie geloof ik. En dat was het weer voor nu!
Ja daar kom ik weer inbreken Die vissen heeft Iman ook, heeft mijn nichtje ook op vakantie gekocht, alleen in Spanje haha
Hoi meiden.. geweldige foto´s weer van jullie schatjes... Ik zal na de vakantie ook een paar nieuwe in mijn album zetten. Valentino en papa doen nog even een tukkie, dus mama gaat maar even internetten..hihihi.. Valentino vindt het echt geweldig hier. Vooral de aandacht, het eindeloos wandelen over de boulevard, en niet te vergeten een groot bad...hihihi.. Dat hebben we thuis niet, maar hij vindt het echt geweldig. Gelukkig heeft de verkoudheid van Valentino niet doorgezet, en kan hij hier heerlijk in zijn blote kont op een strandbedje slapen. Dat zal best wel weer wennen zijn, al die kleren aan als we weer thuis zijn. Hebben jullie trouwens ook zo´n moeite om schoentjes aan te krijgen. WIj hadden superleuke nikes gekocht. Maar hij doet zijn teentjes steeds naar beneden. En dan krijg je ze onmogelijk aan. Voor alle zieken beterschap.. en niet te veel typen.. want ik lees me gek. En Keejbie super meis... gefeliciteerd met je eigen huissie..
morguh mamaantje..je kan ook niet zonder ons he Lekker hoor dat je mannetje het zo naar zn zin heeft..ben benieuwd naar de foto's strakkies Ja suus hij ligt idd lekker in zn wandelwagen Het is nu tenminste weer leuk om te wandelen 8) Ieks moet vanmiddag naar de tandarts..is alleen maar controle..maar tijdens zwangerschap had ze ontdekt dat ik gaatjes heb in mn verstandskiezen..dus nu de vraag of eruit trekken of vullen..ben benieuwd haha.. Hier verder weinig nieuws eigenlijk..Dhani werd om zes uur ff wakker, speen erin en werd ie weer om tien over half 9 wakker..dussuh mag niet klagen Dhani pakt sinds een paar dagen echt gericht dingen..zo grappig om te zien..gaat niet zo ongecontroleerd meer.. Nou ga ff bakkie doen.. doeiii
Senna schreef: op de buik leggen vind ik ook niets.. hier nog 1 die het niets aan vindt.. hij begint te huilen , heel zielig. ik leg dan ook altijd een kussentje onder zijn armpjes raar genoeg kan hij dan wel zijn hoofd optillen ? Gijs gaat ook naar de kinderfysio (althans die komt thuis) hij kon ook zijn hoofd inbuikligging niet optillen. Maar wij hadden dat ook nooit geoefend want zodra gijs op zijn buik lag begon hij te huilen. We zijn het nu toch gaan doen op advies van de fysio en nu lacht hij zelfs. Hij kan nu al aardig zijn hoofd optillen alleen gebruikt hij zijn armpjes nog niet goed genoeg. Inderdaad met het kussentje werkt het wel. Dit is ook een oefening die wij hebben gekregen dus dat is goed dat je dat probeert. Op die manier traint hij ook zijn nekspieren en je zal zien dat hij het straks wel kan. Morgen moet gijs weer naar het CB voor een prikje dit keer gaat papa alleen dus ben benieuwd. Hij is volgens ons flink gegroeid en weegt nu waarschijnlijk 6 kilo . En er zijn dit weekend twee tandjes doorgekomen bij hem beide aan de bovenkant. Tja ons kereltje is er wel snel mee hoor. tamara
Jaaaaa dankjewel Mamaantje! Wat lekker zeg in de zon, kan me nog goed herinneren hoe lekker warm het hier was toen de kleine werd geboren. Helaas is het nu veeeel te koud! Dus ja mamaantje hou daar maar rekening mee. Want het is hier opeens brrrrrr. Sonnie ik hoor het wel Demiën-Sem moet morgen ook weer prikkies! Arm manneke! Hij is contstant nu aan het babbelen. Meestal op een schorre manier maarja hij is alles ff aan het ontdekken
Nou beter dan toch...quinten vindt het wandelen ook niets aan haha...lijkt mij juist heerlijk...beetje alles om je heen bekijken en voortgeduwd worden, maar ja... nog 2,5 mnd en dan kijken of hij het in de buggy wel geweldig vindt. (of is het nou een wandelwagen? hihi....) zo en nu op naar het CB ....tijd voor prikkiessssssss wat klinkt het trouwens fijn bij jou mamaantje? hier vriezen je vingers en neus eraf. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (niet dat het vriest nu hoor, maar het is wel koud) heb de cv aan. want vanmorgen toen ik beneden kwam was het 15 graden in huis.......zijn ze gek worden daar bij het regelen van het weer ofzo
Zoo we zijn weer terug van het CB, ging best goed eigenlijk, Loïs jengelde alleen even bij het 2e prikje. Nu is ze wel wat hangerig en huilerig maar ze ligt nu te slapen in de box. Hoop dat ze er weer goed doorheen komt zonder koorts enzo. Wat balen dat die vissen alleen in Spanje en Belgie te koop zijn ! Mamaantje, kun jij niet ff kijken ? haha 8) Leuk joh dat het zo goed gaat en dat Valentino zo geniet op het strand enzo. Hier is het zooo koud opeens je schirkt je rot als je terugkomt. Beterschap voor jou en Ivan, Roos ... pfff dat klinkt niet best dat alles je zo zeer doet Sterkte bij de tandarts Sonnie ... wat hebben al die mama's hier toch met de tandartsen de laatste tijd Taatje, dat is inderdaad snel van die tandjes, heeft Gijs er veel last van gehad ? Keejbie, sterkte alvast voor morgen met de prikjes Enne Sweetangel, leuke foto's heb je in je album en wat heeft Iman een geweldige bos haar, echt mooi joh ! Ik ben best beetje jaloers, ik heb een baby die is bijna zo kaal als een biljartal. Ze heeft alleen een rand langer haar rond dr achterhoofdje, ik noem haar dan ook Dick Advocaat VOOR zijn haartransplantatie
Linda, ik heb vannacht maar 2 uurtjes geslapen omdat gijs constant zijn speen kwijt was en opeens een extra voeding wilde. En de vorige twee nachten ook al. Overdag merk je niets aan gijs maar 's nachts is het een ramp. Vuurrode wangen we hebben dentinox geprobeerd en Gammodent van VSM maar merken nog niet echt resultaat wel overdag maar niet s'nachts. We wachten maar af wat hij doet