Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Heeft iemand het adres van Annemarie?
    Zo ja, kan je die dan sturen in een pb... ik zou graag een kaartje
    willen sturen... Ik vind het zoooo verschrikkelijk.. ben er gewoon misselijk van ... :(
     
  2. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0

    dit dus. En verder zeg ik er niets over. Snap niet dat je hier NU over begint.

    Mamaantje ik hoop ook dat we gewoon weer verder kunnen kletsen.
    Maar ik snap ook heel goed dat bepaalde mensen zich voelen buitengesloten doordat zij niet op dat andere forum zijn gevraagt en er niets van af wisten.

    Eigenlijk wil ik ook wel een kaartje sturen, misschien een idee om dit met zijn allen te doen?

    Kan er btw niet van slapen, vindt het zo ontzettend erg voor ze.. :(
    Tis gewoon niet te bevatten :(
     
  3. patricia240477

    patricia240477 Fanatiek lid

    20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    :cry: hier ook een onrustige nacht gehad en dan nog dat gekibbel van ons :x

    zo oneerlijk dit allemaal :cry:

    Ja ik ga werken, bah.

    doei doei.

    :(
     
  4. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje Hoe kan die nu?

    Annemarie, Jason, Janelle & Julien heel veel sterkte met dit grote verlies!

    Mijn gedachten zijn bij jullie
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Zou diegene mij ook het adres kunnen pb-en.

    Groetjes anita
     
  6. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb geen adres en ik denk ook niet dat iemand hier dat wel heeft, want ik heb superveel contact met Annemarie, maar op dat gebied wilde ze altijd anoniem blijven.
     
  7. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    SORRY ik lees namelijk bericht voor bericht, en beantwoord meteen wat, ga nooit alles in een keer lezen want dan weet ik allemaal niet meer wat ik moet beantwoorden...SNAP JE?
    Ik kwam van m'n werk, heb snel gepost, en tot m'n grote schrik zag ik dat van Benthe ineens, anders had ik het vast niet geplaatst.
     
  8. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mogge, ik snap wel dat Annemarie liever geen adres geeft, je kunt toch via hier hun sterkte wensen.
    En idd dit van Benthe is echt wel 100.000x erger.
    Hanan ik hoop dat je me nu begrijpt, deed het niet expres.

    Zo de spullen zijn gepakt, zo nog een aantal boodschappen doen,
    vanavond bruiloft.
    Na de 1e behandeling van Steven door de osteopaat gister was hij wel meer ontspannen.
    M'n man geloofd er niet zo in, maar goed dat een ander verhaal.
    Ik geloof er wel in.
    Spreek jullie vandaag nog wel. Gr Mar en Steven.
     
  9. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb na wat Annemarie en haar gezin nu overkomt eigenlijk geen zin meer om hier nog woorden vuil aan te maken en mezelf weer te verdedigen terwijl dat niet nodig zou hoeven zijn. Ik heb nergens 'woest' mijn zegje gedaan, ik heb nergens gescholden en nergens iemand persoonlijk aangevallen. In tegenstelling tot wat jij wel doet. Mij beschuldigen van hypocriet zijn en dondersgoed weten wat er aan de hand zou zijn, blijkbaar alleen maar omdat mijn berichtjes je niet aanstaan :(

    Ik ben verbaal sterk, en dat is ook duidelijk in mijn reacties, dat realiseer ik me dat ook zeker. Maar dat geeft jou of wie dan ook niet het recht te verdraaien wat ik zeg, en zo dus te beweren dat ik goed op de hoogte zou zijn van het hele gezeik, alleen maar omdat mijn antwoorden je niet aanstaan. En het geeft je al helemaal niet het recht om iemand die je niks misdaan heeft met zo'n agressieve post aan te vallen, want dat slaat helemaal nergens op.

    Ik kan het gewoon niet geloven... ik heb er echt geen woorden voor. Als je dit leest kom je weer met beide benen op de grond en realiseer je dat wat hier allemaal aan de gang is, meer dan belachelijk is :(
    Wat een vreselijk verlies, wat een drama... ik was er echt van overtuigd dat ze het zou redden, helemaal omdat het de goede kant op ging...

    Een klein berichtje voor een groot verdriet.... van een jong leven dat jullie veel te vroeg verliet :(

    Annemarie, Jason en familie, ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe :(

    Amen...

    Ik ga mijn aandacht besteden aan mijn zoon. Dat lieve onschuldige mannetje lachend en gierend met zijn speelgoed in de box, dat geen weet heeft van hoe belachelijk volwassen mensen met elkaar omgaan, gelukkig.
     
  10. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Mensi je hoeft je niet zo te verontschuldigen hoor, er zijn er wel meer die bericht voor bericht lezen, iets posten en het dan later zien.

    Sommige mensen maken er alleen een enorm probleem van. En indd alle problemen en gekibbel etc valt in het niets bij het horen van zo'n bericht.

    En daarom is/was ons topic zo belangrijk, dat je elkaar steunt en van alles met ons meemaakt. En ook daarom is het zo belangrijk dat als er iets gebeurd (geroddel over elkaar) dat het uitgesproken wordt en niet iedereen wegvlucht.

    Magoed ik ben iig blij dat ik meiden heb van het forum waarmee ik het op msn (en hier ) nu over benthe en annemarie etc kan hebben, want het laat een hele diepe indruk achter op iedereen hier denk ik....
     
  11. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Mensi fijn dat Steven er al direct baat bij heeft. En mannen tja....

    Ik ga vanmiddag met gijs maar weer eens naar de dokter hij heeft namelijk een oorontsteking.
     
  12. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    absoluut senna het laat een hele diep indruk achter!

    Ik wil en kan me niet verplaatsen in die situatie maar het is het ergste wat je als moeder kan overkomen.
     
  13. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    doe 't dan ook niet
     
  14. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Goeiemorgen!

    Konden jullie de slaap ook zo moeilijk vatten na het bericht over Benthe. En dan ook nog Zonnestraal die haar vriend heeft verloren... wat een verdriet. Je kunt niks doen, dat is het ergste.

    Hanan, ja ik snap t, ik had het eigenlijk niet neer moeten zetten. Kwam gewoon doordat ik zo schrok van t berichtje van Benthe. Sorry!

    Taatje, wat zielig joh dat Gijs oorontsteking heeft. Doet zo'n pijn.

    Mensi, goed te horen dat Steven al meer ontspannen is.
     
  15. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ja hij is best zielig op het moment, hij weigert om te gaan slapen waarschijnlijk heeft hij er te veel last van.

    Hij heeft helemaal dikke ogen van het huilen en is rete moe.
     
  16. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :confused: sjezusss, wat een klote nieuws allemaal weer zeg...

    Heb er gewoon weinig woorden voor, vind het verschrikkelijk :cry: :cry:

    Kom vandaag ff neuzen en lees gewoon verschrikkelijk nieuws...

    Benthe* is niet meer.. :( :cry: :cry:
    Ble wordt echt helemaal naar.. :cry:
    Oh Annemarie, Jason, Janelle en Julien heel veel sterkte met dit onwijs verschrikkelijke nieuws... Knuffel van ons

    En dan dat nieuws van zonnestraal, gatver.. je mot er toch niet aan denken om je man te verliezen...

    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
     
  17. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nou prima toch! als het een openbaar forum is, kan de rest zich daar dus ook aanmelden. Gezellig! Oh nee, vergat ik even...ik sta op het lijstje met niet-uitgenodigden!

    En HIER zijn we wel goed genoeg om af en toe op te reageren, maar ik vraag me af hoe dat daar dan gaat. Als jullie van Sonja horen dat wij daar niet welkom zijn. Wat wordt er daar dan gezegd? Vast niet: Nou son wat oneerlijk! Nee durf te wedden dat er sommige die hier gewoon tegen ons kletsen daar dan bij sonja aankomen met: " we snappen je wel hoor, tuurlijk wil je ze hier niet hebben"

    En waarom niet? omdat wij de boel verzieken? en waarom? omdat we vroegen wie een hele poos geleden dat pb-tje had gestuurd over dhani wat wij een belachelijk pb-tje vonden. Tuurlijk hoefde ze dat niet prijs te geven, maar haar reactie was bot en daar heb ik daarna op gereageerd. Als iemand dan meteen wegloopt om vervolgens achter ons rug om met anderen op een ander forumpje te kletsen omdat WIJ daar NIET zitten. Dan denk ik nee dat is pas volwassen.

    Zelfs nu dat naar voren kwam dat er in veel van de mailtjes stond: we willen het alleen niet bekend maken aan aantal meiden op de zw pagina(denk dat je wel weet wie ik bedoel) dus alsjeblieft niks zeggen over dit"

    is er bijna niemand van de dubbelposters die zegt: Hm eigenlijk niet erg leuk voor de meiden die buitengesloten worden. Slechts een paar kunnen zich dat indenken en Hm misschien toch wel een raar uitgangspunt om een nieuw forum te starten. Nee het enige wat steeds gezegd wordt is, ik hoef me niet te verantwoorden. Grappig...daar vragen we niet om. We zeggen alleen dat wij het niet leuk vonden! En dubbelgrappig omdat dat precies de woorden waren waarmee sonja vertrok.

    En Saona nog even naar jou gericht. Jij vindt het niet volwassen als mensen een discussie hebben, omdat er belangrijkere dingen zijn, maar je doet wel eerst even je eigen zegje. Dus hoe zie je dat dan? Discussie zijn er om dingen op te helderen en dingen uit te spreken... liever dat dan je kop in het zand steken en opkroppen ...of weglopen en anderen buitensluiten. En als jij wat zegt, mogen wij toch ook reageren.of maakt dat ons minder volwassen dan jij bent.

    Ben benieuwd of jullie daar ook zo weinig vertellen als hier. Want kan nou niet zeggen dat jullie erg posterig hier zijn, maar goed vast "te druk op het andere forum" want ja, waarom de dingen dubbel posten...ook zo'n gedoe! Maar goed, dit wilde ik graag nog even zeggen.
     
  18. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Gaan we nou weer beginnen? :(
     
  19. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Eindelijk slaapt gijsje !

    Suusje ik ben ook een dubbelposter. Ik heb er geen erg gehad dat ik het hier niet mocht vertellen, maar ik vertel hier net zoveel over gijs als ik daar doe.

    Ik kan nou eenmaal niet hele dagen en avonden online komen.

    Verder probeer ik me buiten deze discussie te houden om dat ik jullie allemaal gezellige meiden vind en dat graag zo wil houden.

    Wellicht ben ik heel naief nu, maar zo zit ik in elkaar.
     
  20. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja suus..
    zo zie ik t dus ook.. !

    we kunnen wel door omstandigheden 't er niet over hebben..
    maar daar los je ook niet mee op.

    Ik vind dat als ze het hier niet de moeite waard vinden hun dingen neer te zetten, ze vooral bij t andere forum moeten posten, en t hier verder met rust laten..
     

Deel Deze Pagina