Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou vind et best hoor, zet dr maar een slotje op!
     
  2. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ik heb bewust een hele tijd niet gepost, aangezien ik helemaal geen zin had en heb in al dat gezeik. Heb wel andere dingen om me druk over te maken..
    Maar goed ik kan het enigszins begrijpen dat het voor sommige lullig was om buitengesloten te worden doordat een aantal op een ander forum zaten.
    Maar ook logisch toch dat er een aantal niet uitgenodigd waren door dat gezeur? Ze had speciaal een forum geopend om te blijven kletsen. En aangezien ze er hier geen zin meer in had (en haar goed recht), dan zal ze ook niet degene uitnodigen waarmee ze onenigheid had. :rolleyes: Anders had ze net zo goed hier kunnen blijven kletsen.

    Maar goed ik heb geen zin in verder gezeik, maar lees dat ik hier niet meer welkom ben, omdat ik nog steeds bevriend ben met Son en op haar forum zit. Nou ja jammer voor jullie dan.

    Ik wens het beste voor jullie en je kids en het was leuk jullie te leren kennen.

    En Annemarie, had het op jullie site ook al gezet, maar nogmaals superveel sterkte!
     
  3. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    IK sluit me geheel bij Miranda aan!

    Sommige geven aan gekwetst te zijn door buiten te worden gesloten! Terwijl wij dat geen van allen bewust hebben gedaan. Zoals de meeste ook hebben aangegeven.

    Maar nu gebeurd hetzelfde met ons. Wij worden gedwongen door jullie een keuze te maken tussen de 2 forums! En aangezien het andere forum mij niet dwingt kies ik er voor om met de meiden die met mij willen kletsen te blijven kletsen.

    Anders heb ik het gevoel dat het allemaal niet meer echt is.

    Sorry

    Het beste meiden en kids

    Groetjes,
    Tamara en Gijs.
     
  4. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    O, ja wat mij betreft mag er een slotje op maar dat had ik al gezegd!
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Dames,

    We krijgen nu diverse mailtjes van meiden omdat ze zich niet meer welkom voelen hier, omdat ze zich genegeerd voelen, omdat ze achterbaks genoemd worden en nog meer minder prettige dingen.
    Ik weet niet wat er gebeurd is maar dit kan niet de bedoeling zijn.
    Wat er buiten dit forum gebeurd, op de msn, tijdens ontmoetingen of op andere forums, hou dat alsjeblieft daar en gebruik dit forum onderdeel waar het voor bedoeld is.
    Berichten die betrekking hebben op bovenstaand voorval zullen worden verwijderd.

    Jan.
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik zal er een slot op zetten zoals verzocht, en volgens mij is ieder nu verder gegaan in haar "eigen'' maand.
     

Deel Deze Pagina