Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ahhh wat zielig en vervelend voor Gijs (en voor jou natuurlijk want je zult ook wel moe zijn na die gebroken nachten)

Misschien is dit iets ? Deze website kwam ik laatst toevallig tegen,

http://www.gengigel.nl/consument/index.htm

Sterkte ermee !

2. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Bedankt ik zal er eens gaan kijken

3. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Middag.

Eindelijk slaapt mevrouwtje en wat denk je, moet ik zo om 15.00 uur mijn zoontje ophalen van school, mot ze er weer uit. Dat vind ik welus een nadeel hoor! :(

Lekker mamaantje dat jullie het lekker naar de zin hebben, hoe lang ging jullie?

Mijn keelpijn blijft een beetje hangen, niet minder en niet erger! :rolleyes:

Alyssa heeft dat ook vaak dat ze s´nachts haar speen kwijt is, is wel een nadeel met een speen, kan er wel uit om 4.30, maar hoef haar geen fv te geven. En dan slaapt ze wel weer door tot 7.15.

4. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Minder weer hoor die prikkies, hoop dat jullie beebjes er niet al teveel last van hebben!

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje taatje!

Lekker lastig! Opeens uit het niets doen ze dat. Zo kun je snachts nog lekker doorslapen en opeens blijven ze doorhuilen en te jammeren om de speen :(

Maar helaas is er niet veel aan te doen he!

6. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Nee, maar ik verwacht dat het weer iets tijdelijks is!

Hij is overdag zo lief ! dat maakt een hoop goed

En vannacht mag mijn man er uit hij kan morgen wat langer blijven liggen.

Ben erg benieuwd hoe hij deze keer op zijn prikje reageert. vorige keer ging het goed.

Ik hoop niet dat hij te ziek ervan wordt want we gaan vrijdag een weekendje weg!

We hebben zaterdag trouwens een nieuwe auto gekocht zodat we alle spullen mee kunnen nemen die z'on kleintje nodig heeft. Wij hadden allebei een kleine auto (ik een ford Ka en hij een opel corsa beide 3 deurs) niet handig.

Nu hebben we 1 grote auto voor de vakanties en als we wat meer willen meenemen dan alleen de wagen!

7. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    ja wat veel zooi heb je ineens mee he met een kleintje erbij :) wij hebben beiden een andere auto aangeschaft :)
    We hebben nu ook al twee autostoeltjes (opvolger van de maxi cosi waar ze nu inzitten) dus in elke auto 1, handig voor straks :)

Dus fysio helpt wel? super! ja ik oefende het dus ook eig niet veel omdat hij ging huilen.

en wat is gijs snel met tandjes!

iedereen suc6 met de prikjes, zielig he..

ben net weer met de wandelwagen op stap geweest en meteen ook de voetenzak uitgeprobeerd! de bak staat nu officeel op zolder :D

Hier gaat het verder goed! ik kan al hele gesprekken met luca voeren :D , hij brabbelt, ik antwoord, hij verteld weer wat, en dan wacht hij ook echt op het moment dat ik reageer, en dan lacht ie en gaat verder met brabbelen, zo gaaf he!

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hoi hoi!

Ik hoop dat de prikjes bij jullie beebs zijn meegevallen...

Hier is alles goed.
    Gewerkt vandaag en met m'n meisje is ook alles goed gegaan, gezellig met opa en oma :D

Roos sterkte, ik hoop dat je gauw beter bent..
    En Eliesja, jij ook!

Ik heb vannacht ook superslecht geslapen,m'n neus zat helemaal verstopt :(. Zo irri... En als je dan eindelijk slaapt, gaat de wekker.. :rolleyes:
    Maar goed morgen en overmorgen weer vrij :D

En Gijs is zeker snel met z'n tandjes! Ik hoop ook dat hij vannacht beter slaapt..

Cyenna vindt het nog wel lekker in de kinderwagen gelukkig. Ze past er ook nog gewoon goed in. Ze gaat meestal slapen als we gaan wandelen. ;)

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Hier ook weer hard gewerkt vandaag! Lekker veel gewandeld met de clienten! En stiekum even schoentjes en shirtjes voor Tijn gekocht, kon t weer niet laten...

Hey Linda, ik zag ook vissen en eendjes bij de Zeeman, 3 in een netje net als deze, alleen dan met ster en octopus enzo. Moet je maar s kijken, kost bijna nix!
    Hahaha lachen hoor Dick Advokaat!
    En fijn dat de prikjes meevielen!

Roos hoe issie? Alweer wat opgeknapt?

En Sonnie hoe was het bij de tandarts?

Taatje, wat voor auto hebben jullie nu gekocht?
    En heeft Gijs onder nog geen tandjes? Omdat ze meestal eerst 2 onder krijgen. Hij is er wel vroeg bij ja. Ik hoop dat ie nu wat beter slaapt!

Tijn speelt steeds kiekeboe! Dan doet ie zn spuugdoekje op zn hoofd en dan haal ik m eraf en zeg dan KIEKEBOE! Dan schatert hij het uit, wat n lol echt lachen!

Dames succes met de prikjes morgen!

10. Niet meer actief

Hoi meiden..

Waarom hebben wij in vredesnaam tanden en moet je naar zo'n enge tandarts met die enge instrumenten..het enige wat ze doen is poeren in je b*k en je slecht nieuws vertellen..
    Moest dus vanmiddag naar de tandarts en er moesten weer eens foto's gemaakt worden..en wat zag ze..onder mn vulling in mn kies zit een heel groot gat..zo groot dat het mn zenuwen o.i.d. aangetast heeft van die kies..en nu moet ik dus 13 november een wortelkanaalbehandeling ondergaan :confused: :confused: Ahhhhhhhhh nou en Miekie jij weet er alles van he :(
    En het blijkt ook dat er in allebei mn verstandkiezen onder een gaatje zit..dus optie is om ze eruit te trekken :rolleyes: Nouhou wil ik niet..maar goed bij volgende bezoek aan tandarts gaan ze foto's maken van mn verstandkiezen om te kijken hoe ze staan en wat beter is vullen of verwijderen.. :(
    Dus was erg leuk bezoekje weer..gelukkig vond dhani al die geluidjes en apparaten wel intressant..hoop niet dat hij net zo bang wordt voor tandarts als ik..naja heb ik natuurlijk zelf in de hand..
    Zooo dit was ff mijn ego berichtje..

Maar aantal hebben hun prikjes weer gehad..alles goed gegaan?

Keejb mn mannetje is beetje druk en hij is nu weer hele avond pleitos..maar zodra hij ff tijd heeft voor zn vrouwtje vraag ik ff hoe of wat met compu ;)

Hey en Luca ook in de wandelwagen :)

Uhh weet niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven..maar in ieder geval alle zieken beterschap..hopelijk knappen jullie snel op..

Trusten voor strakkies...

knuf van ons

11. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Miekie wij hebben een hyudai elantra gekocht!

Senna lekker dat jullie beide een nieuwe auto hebben. Ik heb zelf een Ka maar daar zit gijs alleen met de maxicosi in dus dat gaat nog wel.

Gijs heeft echt alleen bovenin twee tandjes ipv onderin. Hij is graag eigenwijs. Vannacht hebben we lekker kunnen slapen. Mijn mannetje is er 3x uitgeweest om z'n speen terug te stoppen dus dat
    valt mee. Ben weer heerlijk bij geslapen.

Wij willen gijs ook binnenkort overzetten naar de wandelwagen de bak begint een beetje klein te worden.

Gijs is nu bij het CB met mijn ventje ik ben benieuwd hoe hij reageert op zijn prikjes en hoe zwaar hij nu is.

12. Niet meer actief

wat grappig dat gijs al tandjes heeft..ow taatje spannend weer dan bij het cb..ben benieuwd ;)

weinig te melden eigenlijk..wacht op bericht van vrienden van ons..ze was gisteren uitgerekend..maaruh nog niks :(

13. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Spannend Sonja! Maar je weet dat het nog 2 weken kan duren he?

Kijk maar naar mij!

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Spannend Sonnie! En wat de compu betreft ik wacht wel :D Heb geen haast:D

Taatje die van mij is vanacht ook weer begonne zo uit het niets continu roepen om zijn speentje :(

Zodadelijk krijgtie zijn prikkies het zal me benieuwen!

De tandjes hier willen maar niet doorkomen. Ik blijf alleen de bobbel voelen met een heel klein randje. Meer niet. Maarja komt vanzelf wel!

Ik ga ons maar ff aankleden dan kunnen we na het cb ;)

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Sterkte zodalijk met de prikjes Keejbie. Loïs heeft er niet veel last van gehad dus hopelijk gaat het ook goed bij jou mannetje.

Wat fijn dat Gijs weer wat beter heeft geslapen, ben ook benieuwd wat jullie kindjes trouwens weer wegen op dit moment. Loïs woog gisteren 6780 gram en is 65.5 cm groot.

Sonnie was ze vandaag uitgerekend ? Ben ook benieuwd en ik ken ze niet eens :D en wat een drama bij de tandarts pffffffff nou sterkte ermee joh.

Miekie, thanx voor de tip, ik ga vandaag gelijk bij Zeeman kijken :)

Wij hebben ook een andere auto moeten kopen, ik had al 3 jaar een Mini (zo'n gaaf ding, nieuw model in het zwart) en ik ben er helemaal verliefd op. Maarrrrr het is geen doen met Loïs, het is een 3 deurs en als ze erin zit in de Maxi Cosi moet ik of mijn vriend achterin zitten met onze benen in de nek. En dan de helft van de achterbank neergeklapt anders past het onderstel van de Bugaboo er niet in :cry:

We hebben dus nu een nieuwe zwarte Suzuki Swift (burgerlijke 5 deurs) gekocht en wat een ruimte zeg ! Alles past en we kunnen gewoon straks weer samen voorin zitten 8) En hij lijkt nog een beetje op de Mini ook :)
    In november wordt ie geleverd :p

16. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Net gebeld door mijn mannetje!

Gijs weegt nu 6235 gram en is 59,6 gram. (lengte was wat aan de kleine kant)

Het waren volgens het cb nog geen tandjes maar enzymen of zoiets? :oops: . En de extra voeding moesten we gewoon geven en liever nog geen fruithapje.

Het prikje was schijnbaar drama hij had er geen zin in. Arm kereltje! :cry:

We hebben het weer gehad! :D

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jee Sonnie, alvast sterkte next time met de wortelkanaalbehandeling :confused:
    Ben blij dat ik nog nooit zulke dingen heb gehad..

Gelukkig is Gijs weer ff van de prikjes af Taatje.
    En Keejbie sterkte en succes zo!

Jullie kleintjes groeien goed!
    Zeiden ze op het cb dat Gijs aan de kleine kant was? Cyenna was laatste keer ook 59 cm.
    Ik moet pas 14 november weer.

Net al ff weggeweest. Naar de bakker geweest, lekker vers brood gehaald. Moet het er nu nog maar ff van nemen met het mooie weer :)

Fijne dag nog allemaal!

18. Niet meer actief

Nee ze was gisteren uitgerekend..vind het best spannend hihi..we weten wel al dat het een jongetje wordt.. :)

Achossie arme Gijs..maar nu is hij er voorlopig ook vanaf toch?

Dhani moet 30 okt naar het cb..laatste prikkies voorlopig en ben benieuwd hoeveel hij weegt..misschien ga ik maandag wel ff langs inloopspreekuur om hem ff te wegen..je merkt gewoon dat hij zwaarder wordt met in bed leggen en lang op je arm hebben..

Dhani is wakker..ga hem ff aankleden..tot strakkies maar weer..

Oja miranda lekker vers brood..wij hebben hier helaas geen bakker in de buurt waar ik zo ff snel naar toe kan..wel jammer hoor..is altijd zo lekker vers brood..ruikt ook altijd zo lekker

nou nu ga ik echt..

doegggg

19. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    s´morgens

Taatje dus geen tandjes voor Gijs, hmm enzymen? Ziet dat eruit als tandjes dan?
    Alyssa is voor haar gewicht juist aan de lange kant, ze is al 65 cm en weegt nog maar 6150 gram. (zal nu wel weer meer zijn, want ze drinkt niet maar ZUIPT :confused: :) )

Met mijn keel gaat het nog steeds hetzelfde, vooral s´morgens voel ik het en lijk ik wel een ouwe vent die staat te roggelen, maar daarna voel ik er niet zo veel meer van! ;)

Alyssa heeft sinds gister van die rode wangetjes, ze heeft geen koorts ofzo en ook niet overdreven warm, kent iemand dit, heeft 1 van jullie kleintjes dat ook. Ziet er wel schattig uit, maar lijkt net of ze vreselijke koorts heeft! :(

Ben nu ff aan het oppassen op een neefje van 2, erg ondeugend en de poes heeft het maar zwaar. :)

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zo ons jongetje heeft zich keurig gedragen!

Hij ligt nu weer zoals gewoonlijk na zijn prikjes in een diepe slaap!

ons manneke is nu 61 cm en weegt 5260. Als opmerking kreeg ik dat het een klein en tenger mannetje is. Maar dat het voor de rest een gezond manneke is.

EN weer kreeg ik me complimentjes over het feit dat ze vinden dat ik het zo goed doe met ons jongetje.

De wijkverpleegkundige vertelde me vandaag dat ze dacht toen hij pas geboren was, ik nog wel hulp nodig had gehad. Maar nu ze me zo ziet met het mannetje dat het allemaal prima gaat!

Hihihi We doen het goed bij de cb:p

Weer een gedoe met die ziekenhuisrekeningen. Blijkt dat het ziekenhuis het zelf moet declareren bij me zorgverzekering.. Dus ik bel ze zo even op. Maar ze zijn nu weer is met pauze grrrr:p

Hoop dat het bij de rest ook goed gegaan is met de prikkies ;)

Share This Page