Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Gelukkig dat alles weer goed is met je mannetje keejbie.

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd! Hij ligt nog steeds als een roosje te slapen. Vind ik opzich niet zo heel erg. Heeft mama even de tijd om dingen uit te wassen en in te pakken ;)

Het is nu eindelijk ook geregeld met het ziekenhuis. Hun hadden idd zijn verzekeringsnummer niet. Dus ik mag ze nu als onverzonden beschouwen.

Jeeujj :)

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    beterrr..

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd, wat is het toch koud he! Bah..

Hou echt niet van de kou en dan wonen we nog wel in nederland :(

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ha ha het is nu zelfs warm voor de tijd van het jaar, oktober en tis buiten 19 graden...

Raar weer en idd vooral in nederland..

6. Niet meer actief

Eliesja Dhani heeft sinds zaterdag rode wangetjes..best wel schattig om te zien..maar hij heeft het niet elk minuut van de dag hoor..Alyssa wel of niet?

Keejbie wat goed dat alles goed was met je mannetje ;)

Nou ik had net weer zoiets doms he..de honden moesten uitgelaten worden en ik moest boodschappen doen..dus ik dacht doe ik dat allemaal tegelijk..bij de supermarkt heb ik de honden aan paal gezet en ik mn boodschappies gedaan..klaar bij supermarkt en ik loop naar huis..thuis aangekomen denk ik huh wat is het rustig..jahoor was ik de honden vergeten :rolleyes: Ik neem ze nooit mee als ik boodschappen ga doen dus heb er nooit meer aangedacht..als je de winkel uitloopt loop je ook niet direct langs de paal..kom aan de ene kant binnen en ga aan de andere kant er weer uit..gelukkig woon ik maar 3 min. van de supermarkt..honden lagen keurig op me te wachten gelukkig..
    Af en toe he..als mn koppie niet vastzat vergat ik die ook nog.. :(

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :) Sonnie toch! :)

Alyssa heeft het s´morgens tot s´avonds..
    Hier een foto, waar je het wel beetje op ziet..

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Haha :) moest wel lachen om je verhaal hoor Sonnie, de honden vergeten hihi :)

Demiën wordt al een flink mannetje!
    Fijn dat hij het zo goed doet!

M'n meissie slaapt ook.. Net nog ff boven en beneden gestofzuigd en bedden verschoont.

Ik ben zo blij met m'n moeder en schoonmoeder, als ik werken ben, komen ze hier altijd oppassen en doen dan echt van alles in huis, heeeeeerlijk hihi.
    Dus als ik dan vrij ben, ben ik ook echt vrij :D

Morgen shoppen met m'n zusje :D Ik neem voor om geen kleertjes voor Cyenna te kopen hihi, ze heeft al zoveel nu :confused:
    Op welke maat zitten jullie beebjes?
    Cyenna zit nu op 62 (soms is het nog iets te groot, maar over het algemeen past ze het nu goed)

9. MirandaT

Heb je misschien de verwarming aan staan? Misschien dat daar die rode wangetjes doorkomen?
    Anders heb ik geen idee.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zal wel moeilijk worden miranda, om niets voor je meissie te kopen... ;)

Alyssa zit nu op 62/68. Zit nu net aan, ze is vrij lang dus..

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Waar is je super leuke banner miranda?

12. Niet meer actief

Eliesja zo ziet het er bij Dhani ook uit die wangetjes..hmm vreemd he..misschien is ze toch niet zo in dr hum of wat miranda al zegt misschien verwarming..bij ons kan dat het niet zijn want die heb ik pas sinds gisteren weer aan..

Owww lekker miranda zo'n moeder en schoonmoeder..dus jij hebt gewoon echt vrij als je vrij bent :)

Dhani heeft nu maat 62 en sommige broekjes maat 56 past ie nog..broekjes heeft hij ook in maat 62 aan..maar is nog wel ietsje te groot..truitjes en rompertjes maat 56 past hij helemaal niet meer..heb ik ook allemaal al opgeruimd uit zn kast..net zoals alle andere echte babykleertjes..

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs heeft nu maat 62

Sonnie de honden vergeten foei ;)

Fijn hoor z'on moeder en schoonmoeder miranda! :D

Keejbie fijn dat alles goed is met je mannetje!

14. MirandaT

Ja banner komt terug hoor hihi, wilde ff weten hoe oud Cyenna nu precies was :p

Ik heb ook al heel veel kleertjes opgeruimd.. Gaat dan hard he...

Nou ik ga nog ff verder in m'n boek.

Doeiii

15. Niet meer actief

ja gaat echt hard :(

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb de verwarming heel soms aan en dan alleen s´avonds.
    Ze voelt zich verder wel normaal, voor haar doen dan.

Een hele morgen wil ze niet slapen en lag ze eindelijk om 11 uur en nu is ze nog steeds niet wakker :confused: Ik moet nog van alles doen, boodschappen, foto´s afdrukken, plantjes halen en dan mijn zoontje weer halen van bso.

Yesss ik hoor wat.. :)

doei doei

17. Niet meer actief

owja lastig is dat he..moet je vanalles doen en dan liggen ze juist zolang te slapen :(

18. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    haha ja herkenbaar zeg..
    sonnie! :D gelukkig woon je dichtbij.

Luca heeft ook 62, maar ik koop op het moment alleen maar 68.. dan doet hij er wat langer mee :)

Hij ligt nu lekker tv te kijken in zn wipstoeltje.. hij was vandaag en gister echt hangerig.. dat vreet echt energie ...

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames,

Hahaha Sonnie! Wat moest ik lachen om je verhaal! Mn vriend vroeg al wat r was?!
    Maar dat tandartsverhaal is echt wel even minder...Bah! Zolang de zenuw maar niet ontstoken is, dan valt de pijn ook mee heb ik wel gemerkt. Maar het blijft vervelend! Heb je er nu ook last van?

Tijn heeft 1 wangetje rood. Kan wrs komen dat ze last hebben/krijgen vd kaak/tandjes. Dat zei mijn moeder ook al!

Linda, gaaf zeg zo'n mini! En helemaal een zwarte, had je er ook 2 witte strepen op? Vind t echt superwagentjes. Hebben zelf nu een degelijke opel astra station, haha en mijn vriend heeft 3 trabanten. Maar dat zijn ook knutselauto's.

Enzymen? Is dat erg of gaat dat vanzelf weer weg? Ken t niet eigenlijk...

Zo, nu lekker weer 2 dagen vrij! Kan ik mijn mannetje mooi verwennen. Morgen lekker met zn 2tjes in bad, spelen met de visjes!

Vervelend Eliesja dat je keel niet echt opknapt!

tot later.

20. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hallo meiden hier ben ik weer even snel.
    Heb vandaag wel gewerkt (of uhhhh aanwezig geweest) omdat we vandaag een sollicitante hadden die een dagje mee liep en we dienst hebben kon ik me onmogelijk ziek melden vond ik.
    Voel me nog steeds belabberd maar ik ga me steeds een beetje beter voelen, natuurlijk gaat dat beter als je thuis uitziekt maar ja ach, ben eigenwijs en zal het denk ik blijven ook.

@Sonnie, wat zonde van de Mini en wat een geweldig verhaal van de honden. Moest er echt heel hard om lachen en John ook.

@Miranda, mag ik jou schoonmoeder lenen (eigenlijk wil ik haar gewoon hebben). Vind de mijne namelijk BELABBERD!

Ook wij zijn op zoek naar een nieuwe tweedehands auto, wij hebben momenteel een Ford Fiesta, heerlijk autootje maar ook bij ons moet Ivan voorin want de gordels zijn niet lang genoeg en dat achterin zitten vind ik maar niks.

Ivan draagt nu al maatje 68, soms prop ik hem nog in matje 62 maar dan is het eigenlijk meer een worstje. hihihihihi

Dikke knufffffff

Deel Deze Pagina