Hahaha Roos, je haalt de Mini en de honden doorelkaar, de vergeten honden zijn van Sonnie en de Mini van mij Sonnie, wij hebben er hier ook erg om moeten lachen, ik had graag je hoofd gezien toen je dacht 'waar zijn mijn honden nou toch'. Miekie, trabanten zijn cool ! Knapt ie ze helemaal zelf op ? En verkoopt ie ze daarna ? Of rij jij er straks ook met eentje als Tijn groter is ? Of krijgt Tijn er zelf 1 als ie 18 is De vissen hadden ze niet bij Zeeman hier baal ervan maar ik geef nog niet op ! IK heb wel voor 28 euro kleertjes en pyama's en andere leuke dingen gekocht, ik had een tas vol voor weinig dus. Zeeman heeft echt wel leuke dingen, ik let er gewoon op dat er maar een klein poppetje ofzo opstaat en dan zie je echt niet dat het 2 euro per romper kost 8) Heb vandaag ook weer op Internet wat Lamaze speelgoed besteld voor Loïs. Jullie boffen juist met de slapende beebjes ! Loïs slaapt maar een half uurtje per dag ik zou het zooo fijn vinden als ze een paar uur slaapt. Ik snap het wel hoor, het is best lastig als je ff de deur uit wil en ze liggen net te pitten, maar toch ... ik zou het fijn vinden als mijn meisje ook wat meer zou slapen. Op het CB zeiden ze dat het niet gek is en dat ze alleen maar minder gaan slapen haha nou dan kan ik mijn lol op. Dan heb ik alleen nog de 20 minuten Teletubbies ff rust om te msn-nen en hier bij te lezen Wat voor boek lees je Miranda ? Ik ben helemaal fan van de boeken van Kluun en Heleen van Royen.
Uhh Roos volgens mij was het Linda van de Mini..je bedoelt toch de auto..Ik heb geen auto hihi..komt door je griepje Maar je bent wel een die hard zeg dat je gaat werken..wel op je zelf passen hoor gekkie.. Sterkte.. Oww lekker Miekie twee daagjes vrij..lekker met je mannetje Heb af en toe giga kiespijn maar dat is het eigenlijk..volgens mij is het niet ontstoken..maar de tandarts kon weinig zien..ze kan pas meer zeggen als de vulling eruit is..ahhhh..maar goed het is gelukkig nog geen 13 november.. Knufff aan alle zieken ennuhh ook aan de rest hoor Trouwens Suus waar hang jij uit
Jaaaaaa SUUHUUS waar hang je uit en hoe ging het op het CB ? Miekie, ik heb geen strepen op de Mini (vind het wel gaaf trouwens en dan ook witte spiegels en wit dak) maar de mijne is gewoon helemaal zwart, nog een maandje en dan is ie wegg boehoehoeeee
Zo dames hier ben ik weer ff. Donderdag moeten we weer naar het cb. Lees dat hier weer volop gekletst is. Heb nog geen tijd gehad om het allemaal te lezen. Maar dat doe ik nog wel ff Groetjes
Zo dames.. laatste dagje vakantie voor ons... Morgenochtend vertrekken we weer naar Nederland. Ook wel weer lekker hoor.. in je eigen huissie. Gisteren was het de hele dag bewolkt, en zijn we wezen shoppen en naar de markt geweest. Hele leuke pakkies gekocht voor Valentino... en voor mijn neefje of nichtje op komst. De mannen liggen weer even te tukken... en dan hopen dat het weer zo wel goed is.. dan kunnen we nog even genieten van het strand. Ik heb weer een hoop terug te lezen als ik zo even snel kijk..hihih. Valentino heeft broekmaat 68 en truitjes 68 a 74... 8) 8) 8) 8)
Hey vakantieganger Geniet nog ff lekker van jullie laatste daggie.. 8) Tinus..hoe is het met jou? Druk? Spannend weer naar het cb donderdag hmm hier weinig te melden eigenlijk..voel me al 2 1/2 week niet toppie..heb elke keer idee dat ik ziek ga worden maar zet maar niet door..vannacht werd ik wakker met pijn in mn keel..nu nog een beetje..zo vaag..naja niks aan te doen..gaat wel weer over.. Meiden fijne dag allemaal..
Haai! Zo, net lekker gepoedeld met Tijn in bad! Dat is echt veel leuker als dat kleine badje! En als het weer hier een beetje goed blijft, gaan we nog even een flinke wandeling maken. Echt jammer dat de mini weg gaat! Mijn vriend rijdt al 2 jaar in een cremekleurige trabant en die wil hij nu opknappen voor de keuring en dan verkopen. Hij heeft m zelf met een oom uit Duitsland opgehaald. Zijn echt hele gave autootjes! En nu wil hij een volgende gaan opnkappen voor eigen gebruik. Zijn oom en vader hebben er ook 1 en 2 vrienden van ons ook. En wie weet strax ook 1 voor Tijn, haha! Hmmm wat raar dat ze die vissen niet bij jullie hebben. Ze hingen hier in een netje bij de kleding. Ik zal nog ns op internet voor je zoeken en anders kan ik altijd wat voor je opsturen ja. Roos, wat doe je nou weer aan het werk?! Vergeet jezelf niet he?! En Sonnie ook beterschap he?! Mamaantje, geniet er nog van vandaag! Lekker hoor! Nou, tot strakkies!
zoooo lekker sportief miekie haha... zo aktief ben ik nog niet vandaag hoor..heb ff snel honden uitgelaten en ze ook weer mee naar huis genomen en verder lekker op de bank hangen in mn joggingpak..heerlijk zo'n daggie..eten heb ik toch al lekker in huis.. kreeg net mail dat h&m 10% korting heeft op gehele assortiment, maar moet je wel online shoppen..nou vind ik niet er hoor..dus ga zo ff kijken of ze nog wat leuks hebben.. Trouwens lijkt me ook veel leuker als ze in een groot bad kunnen..wij hebben dat helaas niet, maar zijn wel ff aan het kijken of we het een en ander kunnen verbouwen in de badkamer zodat er wel een bad in kan.. nou ga ff online shoppen hihi
Het is 14.00 dus tijd voor Teletubbies, tijd voor Teletubbies ! Kan dus even bijlezen en bericht typen. Ik ga nog wel kijken bij een andere Zeeman Miekie maar als ze ze daar ook niet hebben zou ik het wel leuk vinden als je dat wilt doen. Maar daar hebben we het dan later nog wel over De verkoopster van Zeeman waar ik gisteren was keek of ze water zag branden toen ik vroeg of ze ook vissen voor in bad hadden 8) Wat loop jij veel Miekie, lekker hoor. Jij hebt helemaal gaan Trabant nodig Ik heb nog veel last van mijn rug en bekken als ik ver loop, had ik voordat ik mama was nooit eigenlijk. Heb ook weer last van eczeem, volgende week heb ik allergie testen in het ziekenhuis, moet ik dan 4 dagen achter elkaar naartoe pfff. Maar zoals het er nu uitziet gaat dat dus niet door want je moet dan min of meer eczeem vrij zijn en dat ben ik dus niet Mamaantje geniet nog ff van je laatste dag he ! Tinus suc6 alvast bij het CB donderdag. Sonnie, al wat gevonden op de H&M site ? Ik ga zo ook maar eens kijken maar dan moet ik opschieten want de Tubbies zijn al bijna weer afgelopen Waar is SUUS toch ?
Ja suus is wel errug rustig Haha ja teletubbies..dhani ligt nog lekker te slapen..hij kijkt altijd om tien over vijf van die tekenfilmpjes en dan aansluitend sesamstraat Nou had lekker geshopt..mn mandje zat aardig gevuld..wil ik afrekenen, wordt het pas eind okt bezord..nou is dat wel snel..maar niet snel genoeg haha..dus nu gaan we zaterdag maar gewoon ff de stad in Jeetje linda balen nu weer van je eczeem..sterkte ermee en hopelijk is het wel over zodat je wel die testen kunt ondergaan.. Ik hoor geluid boven..ga mn mannetje maar is uit zn bedje halen.. doeiii
Hey hey, hier ben ik ook weer ff snel. Cyenna zit op schoot, dus typt niet echt handig hihi. Ze wil niet slapen, niet in de box, niet in de wipstoel, alleen maar op schoot zitten... En anders is het krijsen Dus dan maar zo hihi. Linda, ik ben nu Tirza van Arnon Grunberg aan het lezen. Maar ik vind er nog niet zo heel veel aan eerlijk gezegd. Meestal lees ik thrillers (Karin Slaughter, Joy Fielding), chicklit vind ik ook leuk en die van Kluun staan nog steeds op m'n lijstje, maar bij de bieb zijn ze altijd uitgeleend, dus moet ze toch maar eens gaan reserveren Vanmorgen ff geshopt met m'n zusje en nog 2 jurkjes gekocht. (voor over een broek, in mijn geval ) En ook nog een blender, die moest ik ook nog steeds voor straks met het baby eten hihi. Volgens mij zit er iemand op m'n schoot te poepen Dus die gaan we maar weer ff verschonen hihi. Sterkte voor jullie die zich niet lekker voelen
Hallo, Heb net ook ff geshopt bij de h&m online. Alleen voor Tijn wat besteld; 2 rompertjes met lange mouw, een shirt met de text; Milk built this body en een mooie warme fleece overall. Wordt volgende week bezorgd. Linda wat vervelend voor je die exceem. Ik hoop dat het gauw over is! Sterkte! Wil Lois ook niet s middags in haar bedje slapen? Wel lastig dan hoor. Tijn hoest en proest ook nog/weer, dus maar weer Luuf gesmeerd. Ligt nu mooi te spelen op zijn speelkleed! Vrienden van ons geven zaterdag een feest, omdat hij 12 en een half jaar zijn bedrijf heeft. Hebben een enorme tent achter huis gezet. Wij zelf denken dat ze gaan trouwen zaterdag! Op de uitnodiging zat nl een briefje dat we om 13.30 uur bij hun thuis verwacht worden. Terwijl het feest om 21.00 uur begint. En een tijd terug zei ze dat ze 21 oktober gaan trouwen, maar zeiden gauw dat dit een grapje was....hmmmm denk t dus nu echt. Waarom moeten we er anders s middags al zijn? Maar wel leuk hoor, weer ff n feessie. Als kado hebben we allemaal kleingeld laten inblikken met een leuk etiket erop. Dus jullie horen het dan wel. Nou, weer n heel verhaal....tot laters.
oww dat truitje is leuk Miekie..dhani heeft hem ook staat onwijs stoer.. Jeetje wat gaaf dan als ze zaterdag gaan trouwen..ben benieuwd hoor..
Dat truitje van 'Milk built this body' heb ik ook kado gekregen van mijn halfzus toen Loïs nog heel klein was omdat ze anders teveel roze zou krijgen zei ze Ik ben inderdaad wel roze verslaafd maar ach dan slaapt ze maar in deze grijze Of ik doe er gewoon een roze broek onder Miranda, dat boek van Kluun zou ik zeker reserveren bij de bieb, het is echt een topper ! Ik heb nog nooit gejankt bij een boek en nu ... pfff tranen met tuiten, echt niet normaal en iedereen die ik het heb uitgeleend heeft hetzelfde. Je moet dan eerst 'Komt een vrouw bij de dokter' lezen en dan is er later nog een deel 2. Leuk, Miekie weer een feestje. En leuk, gelijk een trouwerij ! Zijn de mama's hier eigenlijk allemaal getrouwd ? Ik niet, ik woonde pas 3 maanden samen en toen was ik zwanger Daarvoor had ik een relatie van 9 jaar, die heb ik juni 2005 beeindigd. En inderdaad, oktober 2005 kwam ik erachter dat er een kleine Loïs op komst was. Best snel allemaal maar ik heb er geen seconde spijt van. Ik vond mezelf al te oud voor kids en wilde ze nooit, kun je nagaan. Ik zag een leuk winterjasje op de H&M site maar maat 68 was alweer uitverkocht In bed slapen? Ehh nee, Loïs is gewoon klaarwakker en lekker actief overdag en als ik dr in bed leg gaat ze alleen maar lopen draaien en aan de klamboe trekken haha. Ze is alleen moe rond het middaguur en dan slaapt ze echt op de klok een half uurtje. Het maakt dan niet uit of ik haar in de box of in bed laat slapen, na precies 30 minuten is mevrouw weer klaarwakker. Ze huilt de hele dag vrijwel niet maar ze wil wel continu spelen en dingen zien. Goed idee Sonnie, Sesamstraat en shop ze zaterdag 8)
Haha en dat truitje hebben ook wij! Heb hem gekregen van ivo zijn zus. Met nog vele andere leuke stoere kleertjes. Elke keer heeft ze wel weer iets. Sonnie hoe ken je toch je honden vergeten haha. Ik mag ff niet teveel shoppen ook al heb ik al wel weer heeeeel veel gezien natuurlijk! Maarja ik blijf even bij de prenetal uit de buurt want moet nog zoveel dingetjes voor ons huisje kopen. Maar 1 ding scheelt. Dan mag ik dus alsnog gaan shoppen alleen voor iets anders hihi Joehoeeww LOL
HIHI sorry van het honden en mini foutje dames. Zal inderdaad wel mijn watte koppie zijn geweest. Vandaag weer wezen werken en het ging weer redelijk. Morgen is mijn zusje jarig en ben ik weer lekker een dagje vrij. Jeetje Lin das nog is nieuws, hihihi maar als je er maar goed bij voelt en dat straal je zeker wel uit. Keejbie, dingetje kopen voor je huisje is inderdaad ook heel erg lekker. Geniet er maar lekker van. Dikke knuffel voor jullie allemaal.......
Helleu, Dat heb je dan ff snel geregeld Linda! Maar gelukkig is alles goed en zijn jullie nu een mooi gezinnetje! Wij zijn nu 6 en half jaar samen en niet getrouwd. En alles gaat hier prima! Misschien helpt t toch om Lois na de 2e voeding gewoon standaard op bed te leggen. Slaapzakje aan, muziekje aan. Klamboe zou ik dan weg halen. Misschien went ze daar wel aan, een rustmoment in de dag voor haar en voor jezelf. En wie weet gaat ze dan ook langer slapen? Als ze het eenmaal is gewend. Is misschien te proberen. Veel plezier morgen Roos, lekker genieten van je vrije dagje!
Hey Linda hier nog zo'n snelle zwangere en relatie haha.. Eind juli leerde ik mn mannetje kennen..maand erop zwanger..helaas miskraam..maar meteen huissie gekocht, want toen wisten we nog niet dat het miskraam zou worden..na miskraam gelijk weer zwanger Dus toen Dhani geboren werd konden wij elkaar nog niet eens een jaar haha.. Trouwen willen we wel..maar voorlopig eerst nog ff rustig aan..is zoveel gebeurd afgelopen jaar en als we het doen doen we het goed..trouwen dan he
Wat leuk Sonnie dat jij een soortgelijk iets hebt meegemaakt met je vriend allemaal erg snel gegaan net als hier Dus voor jullie is het ook een erg hectisch jaar geweest maarrrr ik denk dan als het goed zit dan maakt het niet uit of je iemand lang kent of niet 8) Het is wel een idee Miekie, van dat middagdutje. Moet ik dan de gordijnen dicht doen of haar gewoon bij daglicht in bed leggen ? Anders is ze misschien het dag-nacht ritme kwijt en ze slaapt zo lekker door s'nachts vanaf een week of 6 deed ze dat eigenlijk al en dat wil ik graag zo houden Roos, veel plezier morgen op je vrije dag en de verjaardag.