Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gefeliciteerd dames met de slapende baby's!

Heel fijn dat je toch effe rust hebt 's middags het scheelt veel als je ze toch effe weg legt en niet direct gaat kijken.

Wij zijn daar ook op een gegeven moment achtergekomen bij gijs hoor! In het begin ga je toch snel kijken. Tot je een keer zoiets hebt van ja wacht maar even en ja hoor dan slapen ze door.

Hoop voor jullie dat het zo blijft.

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Bij mij is het nog extra lastig want ik woon in een 1 kamer woning van 50m2 ( oud pand op de gracht in het centrum van Amsterdam daar zijn bijna alle etages zo klein ) en dus ziet ze me steeds voorbij lopen. Toch ging het goed, ik ben uit het zicht gebleven en ze ging gewoon pitten en toen de postbode aanbelde sliep ze gewoon door :)

We hebben nu wel een slaapbank besteld zodat wij in de voorkamer kunnen gaan slapen en dan kunnen we in het achter gedeelte met gipsplaten een echt kamertje maken van Loïs haar 'slaaphoekje'. Dat zal een hoop schelen denk ik. Het is allemaal behelpen en erg klein maarrrr ik wil hier echt niet weg. Bovendien woonden ze vroeger met gezinnen met 4 kids op in deze woningen :rolleyes:

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

@ taatje: precies ja, zo ben ik er ook achter gekomen... haha... Iman was aan het huilen in bed en ik was de was op aan t ruimen, dus ik dacht inderdaad: ja je wacht maar even... Nou 10 minuten later sliep ze :)
    Och het is toch allemaal zoeken en proberen!

4. Niet meer actief

ja zo moet je dingen gaan ondervinden he en natuurlijk handige tips hier van elkaar :) ;)

Lindaaa kan me voorstellen dat je daar niet weg wil..leuk wonen hoor.. ;) dus als ik keer ga shoppen met dhani kan ik wel ff bakkie bij je doen hihi :p
    Apart he dat ze vroeger altijd zo leefde met veel mensen in een kleine ruimte..ik moet er niet aan denken hoor..maar nou woonde ik wel in een buurt waar ik mn kind niet wilde laten opgroeien hoor in Purmerend..maar zag het echt niet zitten om met twee honden, vriend, baby en mezelf in een 1 kamer app. te aan zitten 8)

Gaan jullie eten vanavond?
    Ik eet bloemkool met worteltjes..hadden ze in 1 verpakking bij AH, dacht ga i kmaar is proberen..champignonnetjes erbij(of hoe je dat ook schrijft haha), aardappeltjes en een lekker schnitzeltje :)

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb dat 1 keer geprobeerd, maar toen was Evi compleet overstuur...
    Ik heb haar toen uit bed gehaadl en toen was het goed maar ze had dikke tranen en zat helemaal na te snikken, zoooo zielig! Dus dat doe ik niet meer.
    Ik ga ook niet met de 1e kik haar kamer op, maar ik wacht niet tot ze echt gaat huilen. Net daarvoor ga ik dan naar haar kamertje, zorg dat ik uit het zicht blijf en geef haar dan haar speentje en dan is het goed.

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Oh meiden wat goed zeg! :thumup:
    Lekker even wat tijd voor jezelf!
    Echt super hoor! =D>

Heb net een foto in mijn album gezet van Tijn met pap eten! Lekker smeren hoor, heb t m nu 3 x gegeven. En hij vindt t wel erg leuk! Ik ook haha! :baby:

He Daan, leuk dat je er ook weer bent!
    Gaat alles goed met jou en de kleine Evi?!

Wij eten krieltjes met bietjes en schnitzel!

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik laat gijs ook niet overstuur raken! ik wacht gewoon even ipv te snel gaan en bij ons werkt het

maar ik kan me voorstellen dat je het bij Evi niet meer doet.

Linda@ ik kan me voorstellen dat het dan wat moeilijker is! veel succes!

Ik zie spreek jullie volgende week weer ik ga zo afsluiten en dan gaan we lekker een weekendje weg met z'n drietjes naar centerparcs. Kan niet wachten.

Heb alleen effe een lijstje gemaakt om te zorgen dat ik niets vergeet voor gijs.

groetjes
    tamara

8. Niet meer actief

Hey Taatje..heel veel plezier..welk park gaan jullie?

Haha schattig die foto Miekie..lekker kliederen :)

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    We gaan naar belgië vossemeren!

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Oh wat leuk Taatje!
    Heel veel plezier!
    Geniet ervan!

11. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Vossemeren! Daar zijn wij 2 jaar geleden geweest en we gaan 27 november weer. Heel mooi park! Veel plezier! :D

Miekie, ik kan niet elke dag komen kletsen, maar ga het weer wat vaker proberen, vind het ook gezellig!

Met Evi gaat alles goed, perfect zelfs, het enige is dat ze 's-nachts nog vaak wakker wordt voor haar speentje..Maar goed, dat is dan ook echt ALLES, want verder gaat het supergoed! Ze was de laatste keer al 60,5 cm. en 7 kilo! :confused: Haha :)

Hoe gaat het met jou?

12. Niet meer actief

Zo we zijn vanmorgen naar het cb geweest. Ze waren erg tevreden over haar. Ze woog 7440 gram en is nu 65 centimeter.

Het fruithapje zijn we al ff mee bezig. Maar we mogen nu ook s' avonds voor de fles van een uurtje of 6 ook beginnen met groente. Dus we zijn vanavond gelijk begonnen met wordteltjes en morgen krijgt ze sperzibonen. Maar de worteltjes gingen er zonder problemen in.

Zo dames moet me een beetje schuldig voelen want heb de pagina's nog niet gelezen. Dus sorry dat ik op niemand reageer. Maar zal het snel allemaal bij lezen.

13. Niet meer actief

Wat leuk Tinus groente..en flinke meid he..super dat alles weer goed was op het cb ;)

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Taatje, veel plezier in de Vossemeren ( ben zeker te laat nu al )

Sonnie, tuurlijk ben je welkom als je in de stad bent :) maar anders ook wel hoor 8) Lijkt me erg leuk.

Miekie, lekker bekkie weer die Tijn met zijn pap giechel, ik kan niet wachten tot 6 maanden om te voederen ;) maar het moet echt omdat ik zelf astma en eczeem heb :(
    Wanneer wil jij beginnen met de groente en fruit, Tijn mag al bijna geloof ik he ?

15. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Taatje veel plezier in Centerparcs

Hallo dames, heb me weer suf gelezen :rolleyes: , maar zal proberen me weer een beetje te mengen in jullie gesprekken.
    Marc & ik zijn op 06 mei 2005 getrouwd, we waren op die dag 4 jaar en een dag samen.
    We kende elkaar al een jaar of 14, maar hebben voordat we samen verder gingen eerst allebei een andere relatie gehad!

Charissa slaapt overdag ook niet veel meer, maar dat verschild per dag meestal zijn het kleine tukjes van een half uur waardoor ze de volgende dag erg moe is en dan weer meer slaapt.

Hebben jullie mijn banner gezien, mijn meisje is vandaag een 1/2 jaar oud. \:D/

Hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Veel liefs Vera

16. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hai meiden... ik heb nog een hoop terug te lezen...
    maar heb daar nog niet echt tijd voor gehad.

Gisteren zijn we weer veilig thuis gekomen, de vliegreis
    ging perfect.. hij is welgeteld 10 minuten wakker geweest
    en heeft daarna heerlijk geslapen. Een kwartier voordat we
    er waren weer wakker gemaakt en een fles gegeven.
    En hij vond het allemaal wel best.
    Heeft totaal niet gehuild of gejammerd.

Toen we thuis kwamen was hij wel helemaal verrot... en hebben
    we hem lekker in zijn eigen bedje gelegd. Alleen dat vond hij
    wel erg raar en ging helemaal over zijn toeren.
    Net of hij het niet herkende..hihih..
    Toen maar lekker in de kinderwagen in de huiskamer gelgd.. en dat vond hij prima. Vanacht wel gewoon weer lekker in zijn kamertje en toen vond hij het best.

Nou ik hoor mijn mannetjes weer.. ga gauw even kijken.. doei

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Veeertje wat gaat het snel! Gefeliciteerd! hihi half jaartje is toch ook in de babymaanden een mijlpaaltje he!

Mamaantje wat fijn dat jullie weer veilig zijn geland. En natuurlijk was het weer ff helemaal wennen!

Tinus, Yanouck al aan de groenten WOW! Echt leuk! Hihi

Ik ben ook al een heel tijdje bezig met de Regelmaat. Al kan ik hem dat hier niet al te goed bieden want ik denk nu zo, Ik ken hem wel aan zijn eigen bedje laten wennen nu, maar dan moet hij straks WEER ergens anders wennen. En hij is vanaf zijn geboorte al van de ene afdeling na de andere verhuisd en toen de grote verhuizing van het ene ziekenhuis na het andere.

Dus ik leg hem nu ook in een soort slaaphoekje te slapen in de woonkamer en dan in zijn eigen kinderwagen.

Ben al een paar weekjes ermee bezig, in het begin vond ik het nog wel moeilijk en wilde die nog wel eens huilen. Maar nu leg ik hem lekker terug in zijn bedje wanneer die moe lijkt te zijn en dan slaapt hij heerlijk. Nu ook!

Soms word hij ff wakker en dan geef ik hem zijn speentje weer en dan slaapt hij verder;)

Nouuu eindelijk krijgt mijn jongetje eindelijk wangetjes hihi IK vind het zo schattig! En ook zijn haar word donkerder!

Zal ff foto in me album zetten ;)

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey mamaantje...lekker genoten? Wel grappig hoor dat je ons vanaf je vakantieplek nog op de hoogte hield haha...fijn dat de reis ook goed is gelopen.

uhm voor diegene die visjes enzo zochten...ik zag ze bij de lidl ook liggen. Allerlei verschillende badfiguren, maar niet dezelfde als die van miekie, maar wel leuke (zaten in een netje)

Yannouck groeit fijn he tinus? wij waren maandag naar het cb. Quinten woog 7060 gram en was 60 cm
    uhmmm verder nog wat? ff denken
    nee geloof het niet
    oh ja: foto voor weekopdracht staat in mijn album en hieronder. Volgende was een huilfoto he?
    nou doei doei maar weer

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jeee Suusss waar was je ? We hadden al bjna contact opgenomen met opsporing verzocht ! Quinten groeit dus ook goed :) Thanx voor de tip van de Lidl.

Keejbie, inderdaad krijgt je ventje een boller koppie, staat hem goed hoor.

Mamaantje, fijn dta het zo goed is gegaan met de reis enzo, heb je het nu niet koud dan brrrrr ;)

Veertje gefeli met de 'halve jaardag' van je kleine !

Volgende week vrijdag heb ik een vrijgezellen feestje en ik hoorde net dat we erotisch gaan eten met stripper erbij enzo ... leukkkk !

20. Niet meer actief

haha gaaf Linda zo'n vrijgezellefeest..hmm spannend hoor met die stripper :)

Lekker mamaantje dat jullie weer veilig op nederlandse bodem zijn..en super dat het zo goed is gegaan met je kleine man ;)
    Heb je nog leuke foto's :(: :)

Staat hem leuk hoor keejbie die bolle wangetjes..

nou verder ff niks te melden eigenlijk..vanmorgen ff naar mn ouders in almere buiten gelopen..was wel ff lekker zo'n looppie..heb nu alleen een mega blaar :( maar ja gaat wel weer over..

Morgen lekker shoppen in de stad..hopelijk kan ik beetje slagen 8)
    Zondag heb ik een reuni van de basisschool..heb ik onwijs veel zin in..gaan bij een meisje..uhh naja is natuurlijk ook een vrouw nu haha..thuis..zij heeft een kleintje van zes maanden..dus Dhani gaat gezellig met zn mama mee :)

Jullie nog plannen voor het weekend?

Deel Deze Pagina