wij HADDEN hele leuke lieve schattige kleine conifeertjes in de tuin staan..idd HADDEN..want je laat twee ozo lieve schattige labjes twee tellen in de tuin zodat je ff kan dweilen..resultaat geen conifeertjes meer en op de plek waar ze gezeten hebben zitten nu hele diepe gaten..grrrrrrrr af en toe.. Iemand intresse in deze schattige labs?
haha, ja zonde sonnie maar eig moet je dr ook wel om lachen toch hoe oud zijn ze? Aah leuk linda een vrijgezellenfeestje! Dat wil ik ok wel weer! Is dat trouwens in amsterdam ? Keejbie hij krijgt nu echt bolle wangetjes! mooi hoor! welkom terug mamaaantje! het ging dus goed op vakantie met valentino ? Luca ligt heeeerlijk te slapen Doet hem goed ff naar bed tussen de middag! wou dat ik dat eerder had gedaan, vindt het zelf ook heerlijk die rust!
Lekker he senna dat ze slapen 's middags..super dat het goed gaat Ja en op dat moment moest ik ook wel lachen..maar het is het zoveelste wat ze weer gesloopt hebben..de jongste zit in de tweede puberteit..die is van aug. 2005 en die andere is van mei 2005 en die doet alles nu na wat de jongste weer doet..maar goed gaat wel weer over.. Je had ook die koppies moeten onder de aarde en de 1 had nog allemaal conifere takjes in dr bek.. Maar t is zo zonde Dacht ik net ga ik ff boodschappen doen..kan het niet want heb dhani zn jasje gewassen en zit nu in de droger..hmm misschien kan ik ff kijken voor dikke trui.. nou toedelssss
Hallo meiden! Zo, het werken zit er weer op...weekend! \/ Vanavond verjaardag van een vriend van ons, leuk iedereen weer even zien! Gezellig met n biertje! En morgen gaat Tijn logeren bij mijn schoonouders. Hebben we groot feest! We denken dat we een trouwerij hebben, omdat we er om half 2 worden verwacht...even afwachten dus. Maar wel weer gezellig! Leuk Sonnie een reunie! Veel plezier alvast! Keejbie, lekker bekkie krijgt hij nu! Staat hem goed hoor, wordt al een echte kerel zo! Tinus, leuk dat jullie la met groente mogen beginnen, foto! Met Tijn mogen we met 6 maanden beginnen met fruit. En mochten nu alvast oefenen met het op een lepeltje eten, dus krijgt hij sinds zondag af en toe wat nutrix bij de melk, leuk hoor! Welkom terug Mamaantje! Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! Fijn he Senna, zo'n middagslaapje! Hoe ging het met Lois vandaag? En Daan, hier gaat ook alles goed! Heb mn leventje nu aardig in balans en geniet elke dag! Vind t echt heerlijk zo! Charissa nog gefeliciteerd met je meissie! Gaat snel he?! Tijn is de volgende, 5 november! Nou, dat was het eerst wel weer! Doeidoei!
Jaa idd weer weekend hihi. Nog ff een verlaat antwoord op 1 van jullie vraagjes hihi: Wij zijn vorig jaar 10 juni getrouwd en we zijn nu ruim 8 jaar samen. En we wonen ook alweer 5 jaar samen. Wij hebben ook alles netjes volgens het boekje gedaan Keejbie, hij heeft idd van die lieve bolle wangetjes! Miekie en LInda veel plezier! Weet nu al niet meer wat er allemaal geschreven is Maar hier is niets te melden, alles gaat z'n gangetje...
Wij zijn 4 jaar samen, en 17 september 2004 getrouwd. Verder slaapt Valentino nog erg veel, meestal na een uur of 2 wordt hij moe en gaat tukken. Verder slaapt hij s nachts altijd door van ca. 9 tot ca. 9. @ Keejbee.. gefeliciteerd meis... en je boeffie wordt zeker wat voller. Leuk hoor... @ alle meiden gezellig weekend en geniet van de feestjes....
Cyenna slaapt meestal ook veel. Na haar eerste flesje meestal zo'n 2 uurtjes en na haar 2e flesje ook zoiets. En dan tussen het 3e en 4e flesje is ze meestal wakker en dan na haar 4e flesje weer naar bed voor de nacht. Slapen jullie beebjes ook goed door 's nachts? Cyenna gaat meestal rond 8 uur naar bed en komt dan de andere morgen rond 8 uur (meestal wat later) weer. Wat dat betreft allemaal hebben we echt een makkelijke baby. Van mij ook iedereen een goed weekend!
ja hier ook nog veel slaapjes... na elke fles zo;n 1,5 tot 2 uur wakker en dan 2 uur slapen ongeveer..en in totaal 3 slaapjes op een dag en snachts van 19.15 tot 08.00 slapen ja hoop dat je ze leuk vindt linda. goed trouwens dat het nu lukt om je foto's te verkleinen. nou ik ga ff lotte kijken op internet...doei doei
Dhani slaapt 's middags van half 12 tot drie uur a kwart over drie en verder doet ie 's ochtens en 's avonds voor zn laatste fles hazeslaapie..tussen zeven en acht naar bed en dan komt ie rond kwart over acht..laatste twee weken kwam ie weer om zes uur..maar met speen was het dan goed..afgelopen nacht ging het voor het eerst weer zoals vanouds..dus ben benieuwd of ie het weer vol gaat houden Allemaal een fijn weekend... xxxxsonnie
Sonnie gaat weer shoppen Ik wil ook! Hihi Maarja moeten nog zoveel doen he. Vandaag ff de schuur opgeruimd. Maare niet al te lang want vond het doodeng met al die spinnen. Gelukkig was Ivo er om me te helpen hihi
Mogge, Sonnie, veel plezier met shoppen! Heb ik ook weer s zo'n zin in! Keejbie succes met opruimen! Het schiet nou mooi op voor jullie he?! Ik zal mijn lieve jongentje strax naar mn schoonouders brengen. Vind dat altijd wel even moeilijk... maarja tis ook wel goed voor m weer even logeren! Nou, zal mij benieuwen of we vanmiddag nou ook echt een trouwerij hebben...ben zo nieuwsgierig! Jullie horen t morgen wel, haha! Lekker net weer saampjes in bad geweest, echt leuk! Verder weinig te melden! Jullie allemaal een fijn weekend toegewenst! Tinus kalm aan met de biertjes vanavond he?! Doegie!
Veel plezier Miekie ! Enne, net als Tinus jij ook kalm aan met de biertjes haha 8) Morgen willen we verslag natuurlijk. Gisteren heeft Loïs ook weer bijna 2 uur geslapen tussen de middag. Net als Luca dus, ben er zo blij mee ! Daarna zijn we de stad in geweest want papa was ook al vrij ( heeft nu weer lekker een week herfstvakantie ). We hebben eindelijk een leuk winterjasje met bijbehorende bontmuts gevonden bij H&M voor ons meiske. We gingen het passen daar in de winkel en ze lag in een deuk Vanmiddag gaan we weer naar baby massage en vandaag gaan de kindjes ook in de tummy tubs dus ik zal kijken om wat foto's te maken. Dan nog even bij de Lidl kijken voor de vissen en dan vanavond lekker Formule 1 ( kwalificatie ) en 24 natuurlijk ! Loïs slaapt ook door in de nacht, eigenlijk ook al heel lang, vanaf een week of 7 doet ze dat al. Suusje, mijn vriend heeft uitgelegd hoe dat allemaal werkte met foto's verkleinen ( heel gedoe met Fireworks pff ) en het ging 2x goed maar nu weet ik het alweer niet meer dus misschien doe ik toch weer een beroep op je hoor Vroeger op mijn oude compie kon ik dat gewoon allemaal zelf grrrrr
Hey wat goed at ze weer zo lang heeft geslapen! Veel plezier vanmiddag op babymassage! Yep morgenavond weer voor de buis voor de F1! Prettig weekend!
Heee Miekie wat leuk ben jij ook F1 fan ? En van wie dannn ? Ik ben echt heel erg ik mis al 7 jaar geen race en sta ook vroeg op voor Maleisie enzo
Nou, mijn vriend is echt F1 fan. Ik sta er niet perse voor op, maar kijk het verder wel.KimiRaikonen is toch wel favoriet, Alonso is ook oke. Maar zijn wel antiSchumacher haha. En meestal komen er vrienden langs om de race te zien, morgen ook weer. En dat is wel leuk want daar zitten weer Schumacherfans bij! Maar vind het wel leuk om te zien hoor! En is altijd gezellig met n paar vrienden erbij!
Ben ook benieuwd Miekie of ze nu gaan trouwen of niet! Spannend En sterkte zo zonder Tijn. Wat goed van Loïs zeg! En leuk een winterjasje gekocht, foto ! En veel plezier vanmiddag met baby massage! Hier kijken we ook meestal F1. Iig m'n man. Hij is ook voor Schumacher Ik ben niet voor 1 iemand, als Schumacher maar niet wint haha. Voor de rest niet veel te melden... Ze kwam vanmorgen pas rond 9 uur, dus lekker uitgeslapen en nu ligt ze ook te slapen..
Leuk, ik ben ook Kimi fan, was eerst altijd helemaal gek van Mika Hakkinen en Kimi was dan een goede opvolger. Ik ben ook zo anti Schumi als maar mogelijk is ! Ik ben zelfs zo erg dat ik ook naar races geweest , F1 Spa en Hockenheim. Kost een vermogen maar het is ZOOO gaaf om live te zien Alonso is inderdaad ook ok en Button vind ik ook een held Zoooo genoeg over Formule 1 zullen een paar mensen denken, we zijn net terug van babymassage en de kindjes gingen allemaal huilen in de emmers haha heb er wel wat foto's van gemaakt zal zo ff proberen en een paar in mijn album te zetten. Miranda ik zal zo even een foto maken van de nieuwe jas en muts, die plaats ik dan ook over een half uurtje NIEUWE FOTO'S STAAN IN DE MAP
Mijn vriend is ook een F1 fan...hij was altijd voor verstappen en ik voor Schumi. en nu Verstappen eruit is (gelukkig, vond m vreselijk) is hij voor zijn runner-up favo, namelijk ook Schumi... maar jah die kapt ermee, dus maar zien wat het volgend jaar wordt. Linda ik heb je ge-pb't en sonnie: ben je nog naar de braderie geweest? ben zelf vandaag even geweest en meteen even naar de bruna en kruidvat. hm lijkt of het elk moment kan gaan regenen, maar tot nu toe nog niks. Heb gisteren tijdens zwemles (je kunt de les zelf niet bekijken namelijk ,...dat doen ze 1 x in de 6 weken met een kijkles) even Alméér plant bezocht...Zit tegenover het zwembad en daar hadden ze leuke pompoentjes voor 29 ct per stuk...heb even een aantal gekocht voor buiten op het bankje voor de deur. Ik wil eigenlijk nog iets burgerlijks naast de voordeur hebben staan, maar weet nog niet wat. Moet dan wel een nepplant in, want planten gaan bij mij dood. dus! weet iemand trouwens waar je kunstconiferen kunt kopen?
wauw..staat haar echt gaaf die nieuwe jas en muts...mooi hoor...ik had zelf ook een mooie muts gezien bij de h&m voor quinten...zo'n bruine met van die flappen....coool hihi