Hahah.. ik zie nu ook dat ik een beetje dom geweest ben.... Mijn mannetje is natuurlijk van 50 cm naar 57 cm gegroeid, dus 7 cm. Maar hij gaat wel erg snel. En niet wassen met zeep? Dat heb ik helemaal niet meegekregen, en eigenlijk gewoon gedaan... Vandaag op nacontrole geweest en eigenlijk had ik geen klachten, dus na een kort gesprekje mochten we weer gaan. Mijn kleine mannetje heeft de laatste dagen echt huilbuien in de avonduren. Echt ontroostbaar. We zijn zelfs buiten gaan wandelen, want dan is hij wel tevreden. Maar toen we weer thuis waren was het weer precies hetzelfde. Nu ligt hij lekker te slapen, en zal hij hopelijk pas morgenochtend een uur of half zeven wakker worden.
@ tinus ik had het ook na een week of 2 a 3 toen dacht ik echt dat ik van het vloeien af was. Het werd steeds minder en bleef zelfs even weg. Maar daarna kwam het gewoon weer terug. En uiteindelijk heb ik ruim 5 weken gevloeid. Gelukkig is het nu gestopt.
Jeujjj alle junimama's weer bij elkaar!! Ojeej wat rot voor Chrisje. Precies dezelfde start als die wij hadden Hoop voor der dattie het snel goed gaat doen! Ik ben helemaal uitgeput. Ons manneke heeft niets anders gedaan dan huilen huilen huilen.. Zelfs ik moet er van huilen. Ik hoop ZO dattie vanacht doorslaapt ik kan namelijk echt niet meer!! Maarja je hebt niet veel keus he met zo'n kleintje. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik er aan moet doen. Ik ga um maar is ff halen want hij huilt weer
Ons jongetje heb vanacht dus niet doorgeslapen Helaas werd hij om 3 uur alweer wakker.. En tot nu toe issie nog wakker. Ik ga zo nog een poging doen om te slapen. Hij zit ook onder de rode vlekjes dus ik ga vandaag de dokter maar eens bezoeken! Ook ga ik het cb maar is ff bellen want ik heb gisteren eens ff gekeken naar hoeveel die spuugt. En hij spuugt al gigantisch veel vanaf het begin heb het gisteren eens geteld. Binnen 2 uur na de voeding had hij al 7 keer gespuugt. En daarbij komt hij word niet meer moe van een flesje.. Dus maar is ff bellen alleen het rotste is dat het een 0900 nummer is.. Een beetje vreemd voor cb vind ik maarja
Hmm Fijn heb ik gebeld naar het cb.. Krijg ik het advies om toch de dokter te bellen.. Maar daar Baal ik echt ontzettend van!! Ben zo bang dat ik um terug moet brengen naar het ziekenhuis En dat is echt iets wat ik gewoon niet wil Wat kan de dokter er nou aan doen dattie spuugt
@mamaantje .. vervelend zeg dat Valentino zo huilt, daar word je helemaal moedeloos van he. @Keejbie Bij jou zit het ook niet mee hé? Balen dat hij zo huilt en spuugt. Misschien heeft hij wel een koemelkallergie. Kan me voorstellen dat je hem niet terug naar het ziekenhuis wil brengen, maar ga nu niet gelijk van het ergste uit. Succes bij de huisarst. PS vinden jullie het vervelend dat ik soms meepost hier?
Nee hoor silvie is niet erg. Tenminste wind ik niet. Jeetje Keejbie wat erg voor je. Heb het met je te doen. Hopelijk hoeft hij niet treug naar het ziekenhuis. Voor jou ook mamaantje. Ons Yanouck huitl gelukkig amper. Maar kan me voorstellen dat je er af en toe helemaal moedeloos van wordt.
@Silvie:helemaal niet vervelend hoor, juist leuk! @Keejbie: heb je de huisarts al gesproken? K*t zeg dat ie telkens spuugt Ons meisje huilt ook nog steeds heel weinig. Alleen merk ik dat ze de laatste dagen wat meer krampjes heeft. Vanmorgen moest ik voor controle naar de gyn. Moest ik fijn een uitstrijkje laten maken en nog ff bloedprikken. Ook nog ff naar de kinderafdeling geweest om te wegen en ze woog (met kleertjes dan) 3760 gram en vorige week zonder kleertjes 3270, dus ze is weer flink gegroeid . Echt lekker.
Miranda..lekker joh dat ze zo goed groeit Lekker dan zo'n uitstrijkje, zit je ook echt op te wachten he Silvie..gezellig toch als je af en toe langswipt hierzo..ik vind het ook niet erg hoor Keejbie..vervelend dat hij zo huilt..heb je de dokter al gesproken? uhh verder weet ik ff niet meer wat jullie allemaal hadden geschreven..1 dag niet online en alweer zoveel bijgeschreven haha.. hier gaat alles weer goed..heb gisteren een heerlijk daggie gehad alleen met mn kleine man..lekker gewandeld en getut..heeft me echt goed gedaan ff een daggie geen visite.. Vanavond komen paar collega's van me langs..wel gezellie en dan is zo'n beetje iedereen geweest.. Dhani slaapt sinds twee dagen 8 a 9 uur 's nachts..ben ik zooo blij mee hopelijk houdt hij dat vol hihi..overdag komt hij nog wel rond de drie a vier uur.. Dhani heeft ook af en toe last van pukkeltjes..maar echt heel af en toe en met een dag is het alweer weg..doe er dan ook niks aan.. Ik was mezelf alweer vanaf een paar dagen na de bevalling..met zeep wastte ik nooit van onderen..schijnt niet goed te zijn..wel gebruik ik hetzelfde als suus, lactacyd.. Volgens de kraamhulp mocht ik me meteen al met zeep wassen..kon geen kwaad voor hechtingen..(bedoel dan mn lichaam en niet de onderkant) Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? wordt weer lekker weer..denk dat ik straks ff een lange wandeling ga maken met dhani en de honden.. Ga nu ff huis stofzuigen voordat het echt warmer wordt Fijne dag meiden
Ik ga straks ff de was ophangen en dan vanmiddag ook heerlijk een stuk lopen en gelijk ff langs de winkel. We wilden afgelopen zondag bbq-en, maar het weer zat toen niet echt mee, dus nu gaan we dat vanavond maar doen Lekker joh dat Dhani zo lang slaapt! Cyenna heeft ook pukkeltjes, maar is meestal de andere dag ook weer weg. Kan ook van de bv komen geloof ik. Idd een fijne dag voor iedereen!
lekker bbq..heb ik ook wel zin in oja kunnen die pukkeltjes ook van bv komen..volgens mij vroeg keejbie dat over die pukkeltjes..maar zij geeft geen bv..ikke trouwens ook niet..
Mja dan is het bij jullie iig niet daar van nee hihi. Maar ik had laatst aan de mevrouw gevraagd van het consultatiebureau en die zei ook dat het niet erg is en dat het gewoon vanzelf weggaat.
schijnt toch van de hormonen te komen ofzo..naja in ieder geval heeft dhani ze heel af en toe en dan is het de volgende dag alweer weg..dus mij hoor je niet hihi Maar je ziet ook wel is baby'tjes die helemaal vol zitten met pukkeltjes..best zielig hoor.. Keejbie weet je al meer? of wanneer je terrecht kan bij de ha??
heb zin of ff wat nieuwe topjes e.d. te halen..maar is een half uur lopen naar de stad..en over twee uur komt dhani voor zn voeding..dat is wel ff wennen hoor, je moet nu alles plannen..haha had ik het nou maar eerder bedacht dan had ik eerder weggekent..nu heeft het niet zoveel zin meer..grr.. Hebben jullie dat ook dat jullie neiuwe kleren willen kopen??
jeetje die kleine man van me is trouwens alweer drie weekies vandaag..wat gaat het toch snel zeg De bevalling lijkt ook alweer veel langer geleden..
Hai... mooi weertje buiten hoor! @ Silvie : Ik wil niet dat je hier nog langer post Nee geintje: gezellig juist!! Klep maar lekker mee hoor nou we gaan even naar buiten. Goh, wat een enorme bijdrage weer van mij hiero haha, maar heb even niks te melden. doei doeiiiii
Ook hier weinig te melden. Silvie: gezellig dat je hier ook m ee kletst. Met de krampjes van Ivan gaat het toch wel duidelijk iets beter. Gebruik nu alleen nog de optifles van Difrax en de Cinababy druppels erbij. We zullen zien of het goed blijft gaan. Keejbie: Veel sterkte en misschien kan het wel met iets simpels verholpen worden. Ik duim voor jullie. Knuffff
Hallo, Keejbie wat naar voor jullie mannetje zeg!! Ben benieuwd wat de ha zegt! Silvie je bent welkom hier hoor, gezellig toch? Britt en Tijn schelen niet zo veel qua leeftijd!! Vandaag is mijn vriend Peter jarig en dus krijgen we vanmiddag en vanavond visite! Vandaag komt zijn familie. Ik ben volgende week vrijdag jarig en dan komt mijn familie. Is goed te combineren zo! Nou zal dan maar gauw nog ff wat doen en dan kunnen we lekker buiten zitten vanaf vandaag weer!! De grrrrrrroeten!!
Ja heb ook last van die kleren tik. Maar heb toch al wel het een en ander in de uitverkoop gekocht. Ik zal wel moeten ga 24 juli trouwen en dan kan ik niet in mijn winter kleding aan komen zetten. Want echt heel erg veel van mijn eigen kleding gaat nog net niet. Proficiat annemieke met je vriend. Wij hebben de hele dag bezoek. Jeroen mijn broertje had Yanouck nog niet gezien omdat hij 2 dagen voor de bevalling naar zuid frankrijk ging voor 2,5 week en toen nog 1,5 week naar mallorca. En die is maandag avond thuis gekomen en vandaag met de trein naar ons toe gekomen. Zat al om half zeven in de trein om zijn nichtje te zien lief he....
Gefeliciteerd miekie.. leuke foto's trouwens in je album...hij heeft echt een leuk koppie Hey vraagje...gewoon uit interesse ....hoe zien jullie voedingsschema's eruit? nou zo even flesje geven, luier doen en dan de straat op...