Superleuk jasje Linda! En wat een mooie meid is ze toch! Hihi op de skippybal Ik zou het niet weten Suus waar je die kan kopen... Leuk van die pompoenen trouwens! Ik ben vanmiddag ook nog ff wezen shoppen met Cyenna en m'n moeder. Ik heb nog een bloem gekocht bij Bart Smit, Cyenna vindt het echt helemaal geweldig hihi. (Thanks voor de tip Linda van de juli mamma's ) Alleen maar lachen doet ze ernaar. Is een bloem met een gezichtje erop. Ook nog bij Hans Textiel van die dingetjes voor in bad gekocht en nog een setje met 3 speeltjes (rammelaar, soort van telefoon en tuimelfiguurtje). Was maar 2,98.. dus geen geld En ze vindt het allemaal leuk hihi. Ik zal ook nog ff de foto van deze week in m'n album zetten. Volgende week was toch thema: Boos?
Haaaa Miranda! Die bloemen zijn super he! Iman heeft er zoveel plezier van! Hele verhalen verteld ze ertegen! Ik heb er 2 in de box en 1 aan het bedje, echt leuk!
hey hallo..ikke weer ff hier... Leuke foto's weer wat hebben wij toch prachtige babietjes met zn allen he..hebben we maar weer ff mooi geflikt met zn allen Weinig nieuws eigenlijk..oja ben vandaag 8 mnd lid van het forum Lekker boeiend.. Heb wel alles gelezen maar ben veel weer vergeten..sorry volgende keer beter Ga de honden maar uitlaten..doe ik nog iets nuttigs haha..morgenochtend worden ze om kwart voor negen opgehaald door mn ouders en gaan ze een week uit logeren Truste allemaal voor strakkies..behalve voor onze feestbeesten he..die gaan voorlopig nog wel ff door denk ik
ik vergeet gewoon altijd hoe oud ik ben hihi...ik keek bij jou miranda en zag staan 26 jaar en dacht meteen: hey we zijn even oud...NOT! maar ik heb het zooo vaak. Ik denk meestal dan dat ik 24 ben...tot ik even goed nadenk en dan is het shit ben al 28 haha... op naar 30 damn! nou truste allemaal...moest dit even kwijt haha
Niet zo hard zeggen hoor suus op naar de 30, want dat schiet voor mij nu toch ook aardig op.... 14 november is het zover haha. Hier alles zijn gangetje, donderdag weer naar de kinderarts ben benieuwd of hij vind dat alles goed gaat met ons kleine meisje. Veel liefs Vera
Goeiemorgen! Haha Suus moet wel lachen om je hoor Maar het gaat ook zo hard allemaal! Allemaal goed geslapen? Hier wel hoor. Cyenna heeft ons lekker laten slapen tot 9 uur Verder vandaag lui dagje, geen plannen iig
Ja ja zoals het vorige bericht al meld, wij gaan trouwen en wel op de datum 8-8-8 waarschijnlijk. Ik ben gister in de lucht op een fantastische manier ten huwelijk gevraagd! Ik vloog met mijn zusje al lekker boven Drenthe om weer even te genieten van de vrijheid in de lucht. Mijn vader had eerder gemeld dat ie daarvan foto's wilde maken en kwam er even later met een ander vliegtuigje van de club naast vliegen en tot mijn verbazing zat mijn lieve vriendje John ook in het vliegtuig. John heeft gigantische vliegangst dus ik was geheel verbaasd. Daarna heeft hij mij over de headset ten huwelijk gevraagd en zijn we later weer geland! Het was werkelijk FANTASTISCH! Ik wilde wel graag dat Ivan kon lopen op onze dag dus hebben we het wat meer vooruit geschoven en John wil graag op een vrijdag trouwen en in de zomer dus kwamen we op deze mooie datum uit. 08-08-08
Jeetje Roos, wat een nieuws?! GEFELICITEERD! Super zeg?! Vloog je ook over Smilde, want daar hadden wij gister feest en kwam er ook een vliegtuigje s middags over! Haha leuk hoor! Nou, ze zijn dus niet getrouwd..?! Hebben gister allerlei spelletjes gedaan, kruisboogschieten e.d. Meerdere dachten dat ze gingen trouwen. Toen we weg gingen, liet hij nog wel weer even een ring zien, dus ben er ook weer niet zeker van?! Lekker vaag! We gingen om 12 uur al met taxi weer naar huis, mn vriend had m al goed hangen en was om half 3 s middags al aan het bier begonnen. Ik ongeveer rond 4 uur, maar had nergens last van?! Maar was wel gezellie! Linda, wat n mooie foto's weer! Leuke jas heeft ze! Wij waren eerst idd ook voor Mika en nu dus Kimi. Zal mij benieuwen hoe t vandaag gaat! Mn vriend is ook 2 x naar Spa Francorchamps geweest. Hey Sonnie, ga je morgen al naar PP? Voor een week? Zo ja, heel veel plezier! Ja Suus, t gaat al hard genoeg> Tijn is ook al bijna een half jaar. Nou, ik zal mijn mannetje zo even ophalen!
He stelletje broekies niet zo zeuren weten jullie wat oud is ? 37 ! hahaha Ik wou dat ik nog 28 was zeg pfff Mijn vriend is 29 en ik voel me echt een oud lijk soms dan hoor Roos, gefeliciteerd ! En wat gaaf hoe je mannetje dat geregeld had Miekie, hoe is het logeren gegaan ? Heb je Tijn alweer thuis of ga je hem nog ophalen ? Loïsje ligt nu weer even op bed, maar er komen zo mensen hier voetbal kijken dus dan zal er van slapen wel niet veel meer komen .... Bovendien zijn de mensen van 3 hoog aan het verhuizen dus het is een takke herrie. Morgen om 9.10 moet ik naar het ziekenhuis voor de allergie testen en dat dan 4 dagen bah bah. Maar misschien gaat het niet door want ik heb erg veel eczeem op het moment.
Hallo alweer, Zo, Tijn ligt weer lekker in zn eigen bedje te snurken. Het logeren was allemaal prima gegaan! Niet gehuild of wat dan ook en lekker geslapen daar! Maar nu is ie weer lekker thuis! Veel plezier vanmiddag Linda! Ik hoop voor je dat die testen door kunnen gaan! Wel n gedoe hoor, lijkt t me. En dan ook nog s 4 dagen. Ik hoop dat alles goed gaat en wens je alvast veel sterkte! He Sonnie, je bent natuurlijk op de reunie! Leuk zeg! Heb net even de uitzending van het programma Keuringsdienst van Waarde op internet gezien. Mn schoonmoeder had t vrijdag gezien en dat ging over suiker en ook wat er in babyvoeding zit. Zoals de fruithapjes van Olvarit en de Danoontjes. Nou daar schrik je van als je ziet hoeveel suikerklontjes daar in zitten! Ik wil t al niet eens meer kopen voor Tijn! Ik maak ook liever zelf fruithapjes strax. Hey Tinus, alles goed? Hoe was je feessie gister?
Ja ben ook weer boven water. Het was onwijs gezellig. Yanouck bij schoonmama gedropt. En die heeft het ook super gehad. Ik vind het wel ellendig om weg te gaan maar belde later op en toen zei mijn schoonmoeder al dat alles goed was. Nou toen op naar het feest. Daar begonnen we al met een lokaal kruidenbitertje..... toen bier, bier , bier, bier, bier , enz enz. En toen ook nog passoa jus. Dus toen was ik om half 3/ 3uur wel moe en wou graag naar huis. Op de fiets naar huis. Op bed en toen om half 8 er weer uit want wij moesten Yanouck al om 9 uur ophalen want we kregen zelf bezoek om 11 uur....... Maar super gezellig erg veel lol gehad..... Roos gefeliciteerd.... Super man. Ik heb die uitzending ook gezien. Ja fruit doe ik al door al zelf klaar maken. Met de staafmixer of rasp. En groente in principe ook alleen als wij iets anders eten en heb niks meer voor haar in de vriezer liggen. Dan pak ik een potje voor de groente. Maar tot nu toe gaat het echt helemaal super. Haar ontlasting is wel veranderd echt vast. Sorry een beetje onsmakelijk. Nou ga nog ff lekker liggen op de bank. Kijk straks nog wel ff. doei doei en f1 fans michael schummi wint niet.... haha
hey meiden.. Roos super joh..wat gaaf om op zo'n manier ten huwelijk gevraagd te worden en een super mooie datum zeg Hey miekie dus toch niet een trouwfeest..nou ja zo lezen was het wel gezellig En met tijn ook alles goed gegaan of had je dat al verteld..ben niet zo scherp dus zal er wel overheen gelezen hebben.. Nou vandaag dus reuni gehad..dhani vanmorgen in bed gelegd en hij sliep gelukkig lekker lang tot 12 u..kwam dus mooi uit..moest om twee uur in purmerend zijn..nou kwart over 1 zat ik met hem in de auto..kwartier lang ging het goed..toen kwam ik in een giga stilstaande file terecht..echt het schoot niet op..grr..ondertussen dhani krijzen want rijden vind meneer veel prettiger..dus een uur en een kwartier later kwamen we pas in purmerend aan..hij nog steeds krijzen..was helemaal over zn toeren..zat natuurlijk alleen in auto en kon zn speen er ook niet in stoppen Komen we daar binnen..deed oud klasgenootje open met haar dochtertje van zes maanden..lachen joh naar elkaar..maar ja toen deed ik de kamerdeur open en kamer was behoorlijk gevuld..werd behoorlijk druk gekletst dus dhani zetten het op een krijzen..dat heeft ie redelijk lang volgehouden..hij was echt zooooo moe, maar wilde en kon ook niet slapen..pfff..normaal is het zo'n lief en makkelijk ventje en nu ik ff met hem wilde pronken ging ie steeds huilen En dat andere kindje was maar aan het lachen..maar ja was natuurlijk ook wel haar huissie he..maar goed verder was het onwijs leuk om iedereen weer te zien en we gaan het nog een keer overdoen..maar dan zonder dhani haha.. zo weer heel verhaal geworden.. Morgen lekker naar PP..hebben we echt zin in..vanmorgen zijn de honden al weggebracht naar pension.. Zo nog ff laatste wassie draaien..en dan boel inpakken Steef is nu lekker chinees halen..jammie heb echt honger..