Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Oh jammer sonnie, maar wel leuk dat jullie het nog een keer overdoen. Ik had het laatst bij het CB ...krijsen krijsen en een ander vrouwtje met een kindje dat even oud was keek echt zo van: lekker puh! de mijne is gewoon rustig... GRRRRR
    haha... nou ja. Kan niet altijd feest zijn he? Maar balen dat je in de file stond, anders was het misschien wel anders gelopen

leuke foto tinus, maar ook jij kan niet goed mikken met het eten hahahahaha ;)

@ miekie: wat een vaag feestje had je dan? wel gezellig natuurlijk , maar toch wel gek dan he?

@ Roos gefeliciteerd. Tijd genoeg om te plannen he. waarom wilde je vriend persé een vrijdag? Wel een mooie dag hoor

@ Linda: Voel me geen oud lijk haha, maar als ik jou zo hoor staat dat me dus nog te wachten :) Maar een troost voor je: Je ziet er absoluut niet uit als 37 hoor! Eerder 45...... hihi...nee hoor geintje, je ziet er hartstikke jong uit joh. En zo'n strakke buik (al was het liggend op bed gemaakt) heb ik van mijn lang zal ze leven nog nooit gehad in mijn hele hele heeeeeeeeele leven ( en dat is toch al 28 jaar haha)

@ miranda: moet kunnen een lekker lui dagje? of heb je toch nog wat gedaan vandaag.

nogmaals @ sonnie : Veel plezier @ preston Palace

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Zooo Valentino heeft echt last van zijn doorkomende tandjes..
    Hele dunne luiers, het loopt er gewoon uit.. en echt heel zielig huilen
    met zijn handjes en van alles en nog wat in zijn mondje stoppend.
    Heb chamodent druppels en dentinox... zijn er misschien nog tips ?
    Ook een goede bijtring.. voor de rest gewoon doorzetten ?

3. Niet meer actief

Thanx Suus..zal wel lukken hihi..

Owww arme valentino..sorry mamaantje vanuit hier ff geen tips..dhani is nog niet zover..sterkte met je mannetje ;)

Pff had net spullen klaargelegd vast voor dhani om mee te nemen..maar waarom pak ik voor hem toch zoveel in haha..bij veel dingen wat ik pak denk ik heb ik het nodig voor hem?hmm waarschijnlijk niet...maarrrr stel je voor dat ik het wel nodig heb dan heb ik het niet bij me..dus dan maar mee in de koffer..Maar ik heb al wel minder gepakt dan toen we naar center parcs gingen dus ik boek vooruitgang :rolleyes: ..

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    haha dus het komt goed met je haha

5. Niet meer actief

I hope so..

ben trouwens helemaal de weekfoto vergeten.uhh weet niet eens meer wat de opdracht was :oops:

Volgende week is het toch een huilende baby of niet?

6. Niet meer actief

Als dat idd de nieuwe weekopdracht is had ik vandaag genoeg foto's kunnen maken..hoe stik ik bijna in mn eigen gekrijs :rolleyes:

7. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Mamaantje, toen het voor Charissa niet meer uit te houden was heb ik haar paracetamol gegeven , een halve zetpil voor het slapen gaan.

Liefs Vera

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    eens even proberen of het me lukt om een filmpje te plaatsen :)

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Roos! Wat fanatastisch nieuws! Gefeliciteerd!

EN wat superlief om het op die manier te doen! Geweldig hihi en je paps wist er natuurlijk alles van?! Haha mooi hoor!

Hier geen aanzoek:p Ivo moet eerst maar eens iets goeds bedenken waar me te vragen :p en we moeten er nog veel voor sparen. misschien tegen de tijd dat we 30 zijn :p:p haha

Miekie het gaat idd snel! Bijna alle spulletjes zijn ingepakt. En al te lang hoeven we niet te wachten maar het komt nu ook wel omdat we elk weekend iets hebben om na uit te kijken en dan vliegt de tijd voorbij.

Ivo is zaterdag jarig dus deze week gaat snel, en die week erop krijgen we al de sleutels dus dat zal ook snel gaan! Oja, als het allemaal zover is kom ik zowiezo op dinsdags ff met jullie babbelen :D

Hier geen echte F1 fans :p Wij zijn meer van de motor GP racejes. Ivo gaat er werkelijk zijn bed voor uit. Ik ben meestal dan al wakker voor de kleine en dan kijken we er beiden naar. Onze grote Favoriet is Valentino Rossi. (Ivo wilt graag als we nog een jongetje krijgen ooit hem Valentino noemen dankzij Rossi).

Dus wie weet Mamaantje hebben we straks naamgenootjes :p:p

10. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    hihi lief filmpje zeg suusje :)
    Maar heeft quinten een lui oog ? ( zijn linker?)

aah wat zielig voor valentino :( hopelijk is het tandje er snel door!

en gave jas hoor linda! ik ben ook op zoek naar een leuke.. maar nog niets gevonden..

Gister ben ik 24 geworden! volgens mij het jongste van het stel dan?

sonnie wanneer ga je weg? of ben je al weg?

Hier gaat alles goed! afgelopen donderdag mailtje gehad dat het derde sprongetje eraan kwam.. volgens mij had hij het derde sprongetje twee dagen daarvoor :)

Na zo'n sprongetje merk je echt dat ze weer een stuk wijzer zijn he :)

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hai..nee eigenlijk niet...lijkt dat zo dan?

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh trouwens linda...bij onze zeeman hadden ze de visjes ook, maar lag in een bak tussen speelgoed enzo. Waren 1.99 euro voor een netje met 3 visjes of een netje met een vis een zeester en een octo

hey mamaantje..hoest met valentino. Gaat het weer een beetje?

13. Niet meer actief

Meiden zeg jullie eventjes bij deze voor een paar dagen vaarwel :)
    maar ga jullie wel missen hoor..

Vrijdagmiddag komen we weer terug..

Tot dan...

knuf Son en dhani

14. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Veel plezier! ! !

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Senna nog gefeliciteerd!
    Beetje een leuke dag gehad?

Je bent dan niet de jongste van het stel :p

Ik geloof dat ik dat tot nu toe ben toch?! Chrisje is geloof ik al 21

en ik ben 20 :p

16. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Nee volgens mij is keejbie idd het jongst...en chrisje daarna
    wanneer komt onze chris nou terug! Heb jij wat gehoord tinus?

17. Niet meer actief

Geen idee heb niks meer van gehoord.

18. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hm jammer...weer een beetje bijgekomen van afgelopen weekend?

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat een leuk fimpje Suus ! De Zeeman bij mij had de vissen niet maar ik kijk nog even bij een andere. Bij de Lidl was het zaterdag zooo druk dat ik maar ben doorgereden.

Wat zielig voor Valentino ! Ik heb nog een site gezien een tijdje geleden met een middeltje voor tandjes-doorkom-pijn, de link is http://www.gengigel.nl/consument/index.htm en dan kijken bij Gengigel baby.

Sonnie veel plezierrrrr en tot vrijdag :p

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de eerste allergietest en ze hebben maar de helft van mijn rug kunnen beplakken omdat de rest teveel eczeem heeft. Ook is de prikjes test op mijn armen uitgesteld i.v.m. teveel eczeem. Er zitten nu 24 stofjes op mijn rug geplakt en er zijn er een paar die al heel erg jeuken pfff en dan moet het nog tot donderdag zitten en je mag er niet mee douchen :(

Share This Page