Hallo, Oww Linda wat vervelend zeg! Ik hoop dat je het volhoudt tot donderdag en dat er wat uitkomt! Heel veel sterkte! Senna nog gefeliciteerd! Nog leuke kado's gekregen? Suus, leuk filmpje zeg! Ze maken ook allemaal dezelfde geluidjes hoor ik wel, haha! Sonnie, je bent vast al weg...maarrrr iig nog veel plezier van hier! Keejbie, succes met inpakken! Mamaantje, hoe gaat t nu met je mannetje?! Succes verder! Pfff ben vandaag niet wakker te krijgen! Ben echt bekaf, maar ga strax nog met mn zus naar mn opa! Ben echt blij als ik in mn bedje lig. Ben t echt niet meer gewend om weekends weg te gaan, voel me net n oud lijk hahaha! Waar heb ik dat eerder gehoord.... Nou de groeten!
hahaha....maar wij schelen niet veel van leeftijd dus dat zal t wel zijn hahaha... ja schattig he die babygeluidjes....dacht ik film het, want dan heb ik het voor later....zucht.... maar dit was gewoon met mijn fotocamera, met de digifilmcamera is het mooier dus daar film ik meestal mee... Hey maar Senna, (gefeliciteerd idd nog, vergat ik helemaal te zeggen) maar heb het even teruggekeken, maar ik zie niet welk oog je bedoelt dan hoor. Is in ieder geval dan misschien door lichtval of de hoek waarin het gefilmd is, want hij heeft in het echie geen lui oog. Maar ik zie het dus ook niet op de film. Maar misschien vinden anderen ook wel dat het zo eruit ziet in het filmpje?, Maar is dus niet zo gelukkig maar
Haha neeeej! Keejb heeft vandaag niets uitgespookt met die gekke dozen! Heb vandaag ff lekker geshopt! Nog een aantal keukenspulletjes gehaald enz. En eindelijk heb ik badvriendjes voor de kleine hihi. En nu ben ik toch wel benieuwd naar die vissen waar jullie het over hebben,. Wat is het precies?!
Haha suus, wat een lieve geluidjes. Charissa maakt dezelfde geluidjes agrrr hoor ik hier ook heel vaak voorbij komen. Ze heeft nu ook ontdekt dat ze kan gillen en geloof me dat kan ze erg hard (haha). Veel liefs Vera
Ach Valentino heeft echt wel last van zijn tandjes... maar het is al iets minder met die druppeltjes. Maar die dunne luiers die blijven. Wel 4 a 5 keer per dag... hopelijk is dat snel over en komen ze gewoon door. @ keejbee.. leuk dat is dan de derde Valentino op dit forum... Eindelijk heb ik weer een paar foto's in mijn album... ook twee weekopdrachten in bad en big smile... Wat is de volgende ?
Aaah wat een lief filmpje Suus! Echt een scheetje! Ik zie ook niets aan z'n oogje hoor Vandaag weer m'n vrije dag en m'n meissie ligt weer heerlijk te slapen. Lekker hoor. Zou eigenlijk moeten stofzuigen ipv achter de pc te gaan zitten.. Vanmorgen ook al bezig geweest, bedden verschoond, gestoft, boven gestofzuigd.. Dus aan de andere kant, mag ik wel ff achter de pc Hier is alles goed. Gister is ze weer bij opa en oma geweest en dat is weer super gegaan. Ach arme Valentino... Ik hoop dat het gauw over is bij hem . Zo zielig dan.. Leuke foto's van hem! Mooi ventje! En Son, je zal het niet meer lezen, maar veel plezier deze week! En Keejbie, het gaat lekker opschieten he! Hihi toevallig, mijn mannetje is vrijdag jarig En Senna nog gefeliciteerd!
hihi...wat is het toch ook een kereltje al he? Hij lijkt niet eens klein in de buggy ofzo.... weet je wat ik een leuke foto vind. Die in dat bootje op het strand. Die vind ik echt heel mooi! wel zielig dat ie zo'n last heeft van zijn tandjes hoop dat het een beetje gaat opschieten voor hem
Vrijdag ja MIranda hihi 1 dagje ervoor. Maar jullie hebben dit weekend dus ook een verjaardag. Gezellig hoor het geeft alleen zoveel afwas enz Zooo ik heb weer lekker inkopen gedaan vanaochtend! We hebben echt een heel schattig stofzuigertje gevonden hihi Niet dat we nu al een valentinotje krijgen hoor Mamaantje! Haha heb aan 1 drukke beeb ff genoeg Zal me benieuwe hoe Sonnie het heeft op der vakantie met dit rotweer
Ja het wordt al een echt bink he... Ik vind het allemaal wel supersnel gaan hoor... ze groeien zo hard. Ze worden ook al zo snel wijs... @ Suusje Quinten is ook al een lekker mannetje aan het worden.. groot ook. @ keejbee nee ik moet er ook echt nog niet aan denken om nu al een tweede te krijgen. Ik wil eerst van Valentino genieten. @ Miranda.. druk gevuld zijn die schaarse vrije dagen he... Ik moest vanochtend ook vanalles en nog wat, maar het schoot niet echt op.
Hallo, Och Mamaantje, wat zielig voor je ventje zeg! Zie je ze nu al doorkomen? Ik hoop dat t gauw over is! Tijn heeft er nog geen last van. Leuke foto's trouwens! Vandaag de kleertjes voor Tijn vd H&M binnen gekregen. Leuk spul hoor! Vooral die fleeceoverall. Zo, nu weer lekker 2 dagen thuis! Hopen dat t morgenvroeg nog even lekker weer is, dan kunnen we nog even lekker wandelen. Maar tis toch nu echt volop herfst! Keejbie, ze bedoelen die vissen die Tijn in bad heeft op de foto vd weekopdracht! Ik zal nog ff wat doen hier in huis en dan lekker ff ONM kijken. Tot laters!
oh hey linda...die grote oranje die bij tijn in het badje ligt op de foto in miekies album dat is die die je ook bij de zeeman hebt...die heb ik namelijk ook nou doei doei
ooh keejbie dan ben jij ook nog jong! haaha leuk hoor! en verder tnx, heb wel een leuke verjaardag gehad Vandaag nog een leuk verlaat kraamkado gekregen, duo gym van chicco, luca vindt hem geweldig, ze kunnen eronder liggen, je kan hem ombouwen dan kunnen ze op hun buik ervoor liggen, dat ene gedeelte kun je in de box hangen. helemaal handig dus. Miekie , ook helemaal gek van h&m? leuk spul hebben ze daar he! Mamaantje geweldige foto's! waar heb je dat nike pakje gekocht? Suusje, ja ik weet niet ik zie toch iets.. niet op alle foto's maar op sommige foto's lijkt het alsof hij iets loenst met zijn linker oog. (heb zelf vroeger ook een lui oog gehad, en daar herken ik het iets van) Maar zoals ik al zei niet op alle foto's zie ik het..
@ Miekie.. nee ik zie jammer genoeg nog niets doorkomen, wel rood. Die visjes zijn inderdaad heel leuk. @ Senna.. bij elke grote sportzaak hebben ze die nike pakjes. En nog gefeliciteerd meis..
Mogge, Wat n rust hier weer, valt wel op he dat Sonnie een weekje weg is, hahahaha! Grapje hoor meid! Linda, hoe gaat t nu met je? Kun je het wat volhouden? Senna, wat n leuk ding zeg, echt gaaf! Ja, heb veel kleertjes van H&M, vink toch wel de leukste kleertjes hebben! Nou Mamaantje, ik hoop voor jullie dat ze gauw doorkomen! Nou ik ga weer ff sporten, even op de crosstrainer! Doegie!
Hier ben ik ook weer Miekie sport ze hihi! Hier is het nog steeds nix met sporten/afvallen Elke dag weer opnieuw en lukt maar niet, zo irri, want ik weet dat ik het kan (vorig jaar was ik ook 25 kilo afgevallen, voordat ik zwanger werd) Misschien maar met behulp van de Weight Watchers doen... maar das precies weer op een woensdagavond en dan moet m'n man ook al trainen Hihi stomme eten ook Cyenna ligt alweer te slapen.. Vanmorgen weer een stapel kleertjes opgeborgen.. Ze groeit nu echt ineens hard lijkt wel. Ben heel benieuwd wat ze nu precies weegt. Maar moet pas 14 november weer naar het cb. En een heel leuk ding Senna! Die Nike pakjes zijn echt stoer. Je hebt zo ook van Adidas. Nou ik ga weer ff stofzuigen hier
Owwww die leuke visjes! Ik heb van de week een heel zakje vol watervriendjes gehaald voor ons jongetje hihi. Miranda, ik heb ook nog helemaal niets gedaan hoor aan sporten! Moet wel zeggen dat ik het wel van plan was maar nu komt ff de verhuizing er tussendoor en daarna schrijf ik me meteen in! Maaaar ik zat al heel snel weer op me oude maat, maar toen ik bevallen was was het zo'n overstap/ Eerst een dikke buik en de kleine was er en me buik was voor ff plat. Dat vond ik toch wel erg mooi! Dus ja ben nu ook niet meer tevreden met me oude maat Morgen de intakegesprek bij de woningbouw ben benieuwd! Was dernet na het zwembad gegaan om te gaan zwemmen met de kleine is het vakantie.. Dus is er vandaag geen babyzwemmen Grrrr