Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Dan ga ik daar ook ff kijken, tnx mamaantje! hij heeft nml nike schoentjes en daar staat het wel stoer bij!

jammer dat beebie zwemmen niet door ging keejbie! Maar dan kun je toch nog gewoon gaan zwemmen of kan dat dan niet?

Miranda, stofzuig ze :) Kheb de boel al aan de kant :)

Daar ben ik het mee eens miekie, h&m rules! :D

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zooo Miranda 25 kg!
    Das knap zeg! Hoe heb je dat allemaal gedaan?
    En hoeveel wil je nu nog kwijt?

Ik was voor mijn zwangerschap 10 kg kwijt.
    Gewoon door veel te lopen en sporten en het snoepen beperken en gewoon te eten.
    Ben daar nu ook weer wat mee bezig, vooral sporten dat vind ik nu echt weer heerlijk!

Maar als ik n verjaardag heb oid eet ik gewoon lekker mee. Maar verder in het dagelijkse leven let ik er wel wat meer op!

He Tinus doe je nog aan SB?
    En hoe gaat dat? Al veel kilootjes kwijt?

Zeg, gaan jullie nog naar de JGbeurs volgende week? Ik heb de kaartjes al. Wij gaan met de trein. Ik wil steeds een NS herfsttour bestellen, maar krijg steeds een error.
    Schiet mooi op zo!

doegie.

3. Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Nou Miekie, het afvallen gaat redelijk. Afgelopen week een beetje minder intesief gedaan. Maar ben in totaal nu 3,5 kilo kwijt. Dus zit alweer onder het gewicht wat ik voor de zwangerschap woog. Dus dat doel heb ik al behaald.
    Maar zou toch nog graag nu 10 kilo kwijt willen. Maar ga straks samen met de buurvrouw ( na haar bevalling ) sporten een uurtje in de week. En verder doe ik nog 2 uur volleyballen en 1 uur zwemmen. Dus als ik er f fanatiek tegen aan ga dan moeten ze er ook zo af zijn denk ik. Alleen ben nog een echte zoete kauw. En dat vind ik gewoon wat moeilijk.

En ik doe op verjaardagen ook gewoon gezellig mee. Niet te veel maar wel een beetje. Wij gaan niet naar de JG Beurs. Geen tijd voor. Ik moet vrijdag en zaterdag werken en zondag krijgen we bezoek. Dus helaas allemaal......

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ga maandag weer opnieuw met SB beginnen.... En nu echt goed.
    Had dus gekeken op internet voor Weight Watchers, maar blijkt ook best duur te zijn.. 9 euro per week... kan ik het beter eerst zelf nog een keer met SB proberen..
    Ik wil nu dus nog 20 weer kwijt...

Bij jullie gaat het dus wel lekker! Goed zeg!

Ik weet niet wat Cyenna heeft vandaag, maar het was alleen maar bij me zitten en huilen huilen huilen... Ben ik echt niet gewend van d'r...
    Zie nog niets in dr mondje, dus tandjes kunnen het niet zijn.
    Was zo zielig, dikke tranen telkens... Zouden het nog krampjes kunnen zijn? Ze zit wel af en toe te schoppen met dr beentjes...
    Hopen dat het morgen beter gaat..
    Nu ligt ze sinds 8 uur op bed en ze slaapt gelukkig.

Vandaag dus niet veel anders gedaan dan met Cyenna gezeten ;)
    Vanavond nog ff boodschappen gehaald voor verjaardag vrijdag. En nu de Afvallers kijken :)

Kijken jullie trouwens naar Prison Break? Ik vind het echt een geweldige serie.

Fijne avond nog en tot morgen!

Ohja.. ik weet eigenlijk nog niet of wij gaan naar de JGB. Wilden wel gaan, maar had er eigenlijk niet meer aangedacht. Is dus volgende week al. Zal morgen eens aan m'n schoonzusje vragen of ze mee wil :)

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Miranda... Ja hier ook een Prison Break fan..
    Echt weer eens een goed serie.

@ Miekie.. ja ik hoop ook dat ze snel doorkomen.
    Ik zag vandaag tot mijn schrik dat op de plaats van alle vier de hoektanden helemaal rood en dik is.. dus ik denk dat hij daarom zoveel last heeft. Normaal krijgen ze toch eerst twee onder of boven tanden.
    Nou volgens mij krijgen we hier eerst hoektanden ?
    Ik heb vandaag ook weer aardig lopen shoppen bij de H & M.
    Ze hebben daar zeker hele leuke kleding.. en ook nog betaalbaar.
    Als je ziet hoe snel ze eruit groeien....

Zo dames jullie zijn flink aan het lijnen....
    Moet er ook maar weer eens aan gaan geloven.
    De eerste 20 kilo zijn er eigenlijk zomaar af gegaan... maar ik moet er
    toch nog wel zeker 15 kg af...

6. Niet meer actief

Ja die eerste kilo's gaan eigenlijk vaak makkelijk. Maar dan nog eens de rest.

Maar we gaan rustig door en we zien het wel. Het moet ook niet te snel gaan.

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Tinus Das waar... als het er te snel afgaat dan zit het er binnen een mum van tijd weer aan.. en vaak nog meer.. JOJO effekt...
    Ik las dat Yannouck nu ook groeten kreeg ? Gaat het goed.

Valentino.. krijgt zowel fruit als groenten, af en toe een beetje diksap en zijn gewone flessen. En het gaat allemaal helemaal goed. Hij heeft nergens last van en ook niet gehad. Maandag weer naar het CB ben echt benieuwd hoe zwaar ons boefje is.

8. Niet meer actief

Ja de groente hapjes gaan hier ook perfect. Ze eet het allemaal. Vanavond krijgt ze broccoli en ze eet sperzibonen, wortelen, bloemkool. En volgende week wil ik ook nog een keer bruinen bonen proberen. Zelf een klein blikje kopen en dat ff pureren en warm maken. En voor in het weekend heb ik wel eens een potje.

Diksap krijgt ze nog niet. Weet ook niet of ze dat lekker vind maar dat zal wel.

9. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    haha moeilijk he lijnen ;) weet er alles van.. moet eigenlijk ook wel ff gaan opletten, want ik eet niet zo gezond de laatste tijd ;)

Ik hoorde dat dat met die naaldjes heel erg goed moest werken.. nouja kijk wel even.
    Wij gaan niet naar de jg beurs.. ook geen tijd helaas!

Dus iedereen al aan de groenten! wij alleen nog maar aan het fruithapje, ga volgende week groenten proberen.

Tandjes is hier ook nog niet aan de orde, maar luca zevert gigantisch.. echt elke keer zijn kleding (bij de hals/borst) zeiknat. WEet niet of het met tandjes te maken heeft, maar je wast je rot :)
    Vanavond ff de stad in iets roods zoeken, want zondag gaan we naar marco borsato,

nog meer mensen die gaan? Zaterdag voor het eerst werken! Heb er best zin in! heerlijk er ff uit! Ik heb gister gesolliciteerd als makelaar, ben benieuwd.. was helemaal niet op zoek (
    heb een vaste baan) , maar kwam toevallig deze advertentie tegen, en hij leek mij zo leuk.. dat ik gewoon ff moest reageren. Het is wel vrij ondernemerschap.. dus je moet wel een eigen inbreng leveren.. nouja we zien wel of het wat is.

Verder ben ik moee, heb echt zin om een keer uit te slapen ;)

10. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben ook eergisteren begonnen met een paar 'likjes' fruit (hapjes kan ik het niet noemen :) ) en ze leek het wel lekker te vinden!
    Gisteren worteletjes geprobeerd en ook dat was prima volgens mij ;)
    Is wel leuk hoor, om nu te beginnen met fruit en groente!

11. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ben er even wat minder. Vriendin van ons was zwanger maar heeft gister te horen gekregen dat helaas het hartje gestopt is met kloppen en vandaag is de curretage. Ben eigenlijk heel erg van slag.
    Gelukkig krijgt onze kleine Ivan er weinig van mee en daarom heb ik nog maar even mooie foto's in ons fotoalbum geplaatst.

Dikke knuffel voor jullie allemaal en vooral voor al onze lekkere babies.

12. Niet meer actief

Hoi Roos, Sterkte met je vriendin.

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ach roos das niet leuk! sterkte! altijd naar zulke dingen!

Ja vindt het ook super om fruithapje te geven :d wat een gesmeer.. moet zeggen oefening baart kunst want het gaat nu al een stuk beter :D

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Pfff, jeetje Roos, wat erg zeg!
    Hoe ver was ze eigenlijk?
    Vreselijk zeg, veel sterkte!

Volgende week gaan wij ook met fruithapjes beginnen! Pap oplepelen doen we af en toe wel s.
    Zonet ging het even goed, maar meneer doet steeds zn duim en vingers in zn mond.
    Wil dus steeds zuigen, dus heb ik de helft maar gegeven en een flesje bij gemaakt.

Zo Tinus, dat gaat de goeie kant op!
    Ook lekker fanatiek lees ik wel, succes meid!
    Ik ga vanmiddag noge weer even lekker 5 km lopen met Tijn in de buggy, tis nu heerlijk weer!

Senna succes alvast zaterdag!
    En wie weet wordt t wat met de sollicitatie!

Nou, ik ga nu even lekker een quiche maken!
    Tot laters!

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O ja, de weekopdracht is klaar!
    Een foto van een boze Tijn!
    Wat doen we voor volgende week?

16. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Roos, wat erg. Veel sterkte voor je vriendin!

Ik heb Evi gisteren voor het eerst groente gegeven; worteltjes. En volgens mij vond ze het heel erg lekker, want waarom zou ze anders het spul helemaal over zich heen smeren...?!?! :)

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje Roos,

Dan ga je pas echt door de grond heen. Alles is eerst nog zo mooi en dan blijkt het hartje niet meer te kloppen :( Als je dan thuiskomt en Ivan ziet dan ben je maar al te trots dat alles gelukkig goed is gegaan bij jouw zwangerschap. Heel veel sterkte en natuurlijk ben je er minder je vriendin heeft je steun hard nodig!

Senna ik kon idd vrijzwemmen. Maar je zult het wel herkennen. Zodra het vakantie is zijn alle kinderen zo blij want dan kunnen ze gaan zwemmen en dat vond ik dus ff te druk voor ons ukkie dus wacht wel tot volgende week!

Ik ben vandaag naar de goedewoning geweest. Heb ff alles besproken enz. En ik krijg de sleutel een dagje eerder! Dus dat betekend vandaag nog precies een weekje en dan krijgen we de sleutels! JEUJJJJJJJJJJ

Ook had me nicht vandaag een echo en ze krijgt OOK een jongetje! hahaha yesssssss, kan hij samen spelen met ons jongetje is het niet geweldig?!:p

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Roos wens je vriendin maar veel sterkte toe!

@keejbie wat geweldig zo snel! gauw foto's maken he?

geven jullie allemaal al fruit/ groente hapje? bij ons werd verteld dat het niet verstandig was om daar nu al mee te beginnen en daar baal ik best wel van want het lijkt me zo leuk.

Ik las dat ik niet alleen ben in de strijd met de extra kilo's ik ben nu 11 kilo kwijt geraakt en er moeten er nog 10 kilo af voor ik op mijn oude gewicht zit.

Het probleem bij mij is dat ik vanwege mijn knie nooit meer voluit mag sporten dat beperkt dus heel erg. Ik let gewoon op en sport wat ik kan en kijk maar hoe snel het gaat.

Ik heb er nu minder moeite mee omdat ik weet wat ik voor die extra kilo's heb gekregen. maar ik vrees het ergste als we met de tweede willen beginnen. hoe krijg ik die kilo's er af?

groetjes,
    tamara

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jaaa Taatje zal ik zeker doen!

En als het allemaal een beetje meezit ken Sonnie het allemaal in het echie bekijken hehehe!

Dat is idd wel lastig met je knie dan, Maarja kun je dan niet gewoon een paar buikoefeningen doen?!

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Laat nou net die buik het probleem niet zijn haha :)

Het zit allemaal op mijn kont en heupen :rolleyes:

Deel Deze Pagina