Ja het cb heeft het zelf tegen mij gezegd dat ik met groente mocht beginnen. En Fruit mocht sowieso als ze 4 maanden was. Dus dat doe ik dan ook. Maar moet wel zeggen soms als ze moe is of zo dan laat ik het fruit nog wel eens ff schieten. Of de groente. Maar ze krijgt als het lukt s'morgens haar fruit en smiddags of voor de middag fles van 5 uur of na de fles nog groente.
Ik heb het cb niet eens afgewacht...Ze mogen met 4 maanden groente en fruit (dat hadden ze wel gezegd, liever tot 6 maanden niet, maar ergens tussen de 4 en 6 maanden laten ze het aan de ouders zelf over). En Evi groeit zo ontzettend hard, ze kreeg ook al voeding voor hongerige baby's en rijstebloem, maar dan nog kon ze er net 4 a 5 uur mee doen...Dus ik denk gewoon echt dat ze toe is aan iets 'meer'.
Nog even wat anders trouwens; groeien die van jullie ook net zo snel uit hun kleertjes als Evi? Ze zit nu alweer op maat 68 en heeft 62 ook net een goeie maand aangehad denk ik...
als ik dit zo lees over die fruithapjes baal ik wel ik zou ook graag dat willen proberen het lijkt me wel leuk om eens wat anders te kunnen geven van plaats borst en fles voeding maar ik mag het helaas nog niet geven want mijn vriend heeft een huismijt allergie en dan moet je wachten met die fruithapjes tot zo tussen de 5 en 6 maanden. dus nog even geduld dus
Mij werd ook geadviseerd om te wachten tot 6 maanden, maar Valentino groeit zo enorm hard.. en hij had gewoon niet genoeg aan de fles. Hij zat al snel op voeding voor hongerige baby's en hij heeft gewoon veel interesse in eten. Toen toch maar voorzichtig geprobeerd.. en hij heeft helemaal nergens last van. Hij eet alsof zijn leven ervan afhangt. 's Ochtends een potje fruit, en 's avonds een potje groenten. En dat heeft hij echt zo op ! Heerlijk vindt hij het. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen... @ Roos.. sterkte meis met je vriendin... lijkt me echt enorm zwaar...
Oh rustig hier zeg.. Alles goed met jullie? Ik heb vandaag gewerkt en m'n man was thuis vandaag, omdat ie jarig is vandaag Met ons meisje is alles goed. Ze had vandaag niet zoveel geslapen, maar ligt nu heerlijk op bed. Zometeen ff eten en vanavond visite... Fijn weekend allemaal! Hier wacht ik trouwens met 6 maanden met groente en fruit
Jeetje, wat een rust hier ja... Miranda gefeliciteerd met je mannetje en veel plezier vanavond! Ja, wij wachten nog een weekje en als Tijn volgende week 6 maanden is krijgt ie fruit, leuk hoor! Kan ie nog harder groeien.....en t gaat al zo snel! Morgen hebben we feest bij mn ouders, die zijn 35 jaar getrouwd. Dus maar even afwachten hoe Tijn het daar vindt en om daar even te slapen. Zal mij benieuwen, moeten we m wel weer storen in zn slaap als we naar huis gaan. Ben wel benieuwd hoe hij daar op reageerd. Enne, niet vergeten he, morgen wintertijd! Dus n uurtje extra slapen! Tenminste als de kleintjes dat ook doen haha! Sonnie, ben je alweer thuis? Hoe was t?
Waar is iedereen? Watskeburt? Tis hier nog nooit zo rustig geweest... Vanmorgen met Tijn naar een kinderkledingbeurs geweest. Even een tuinbroek en 2 ribbroekjes gescoord voor maar 3 euro. Meneer ligt nu lekker op bed, dus ik zal weer even aan de schoonmaak. Linda hoe is het nu met je? Senna veel plezier bij Marco Borsato! Nou doei!
Hoi hoi! Ik ben er nog wel Vanmorgen werden we pas half 10 wakker en Cyenna sliep ook gewoon nog Echt een slaapkop haha. (ze lag gister om half 9) Komt wel goed uit als vannacht de klok een uur teruggaat, komt ze nog niet vroeg hihi. Leuk zijn die kledingbeurzen he! Lekker goedkoop altijd. Cyenna ligt nu weer te slapen... Dus ff tijd voor de pc. Heb weer niet veel te melden... Veel plezier Miekie vandaag en ook gefeliciteerd! En Tijn volgende week 6 maanden, gaat echt superhard. Cyenna is morgen 5 maanden. Vorig jaar om deze tijd wist ik 1 week dat ik zwanger was
de tijd gaat zeker hard zat er vorige week ook aan te denken dat ik het een jaar geleden net wist dat ik zwanger was en Björn is nu al 4 maanden en 6 dagen. nu begrijp ik ook waarom ze zeggen geniet er van voor je het weet zijn ze groot.
Ja t gaat idd erg hard hoor! O gelukkig Miranda was er ook nog! Sonnnnnnnnnnnnnie! Of heb je nog een week bijgeboekt?
Sonnie is back in town Wil jullie eerst ff bedanken.. Jullie zijn zooooooooo rustig geweest dat ik maar tien minuutjes nodig had om bij te lezen hihi T was echt super..alleen een verpestte dhani haha..hij hoefde maar een kick te geven en er was wel iemand die met hem ging wandelen of hem ff vast hield..en nu we weer thuis zijn probeert hij het nog steeds maar hij heeft lekker pech haha..we laten hem nu zo af en toe gewoon huilen en hij snapt het al weer helemaal 8) Heb alleen een eetprobleem met dhani..hij doet zo moeilijk met het drinken van zn flesjes Maar nu spraken we daar een huisarts die ook op vakantie was, en hij zegt dat dhani behoefte heeft aan ander voedsel..dus hij vond dat ik 's avonds rond etenstijd een groentehap kan gaan geven..maar ja hele verhaal uitgelegd van het cb en allergieen e.d..maar hij vond dat beetje onzin allemaal..ook omdat hij het goed doet op de normale voeding van nutrilon..grrr..al die tegenstrijdige verhalen..heb hem nog niks gegeven hoor, maandag moet ik toch naar cb en overleg ik wel ff..die man zei ook dat ik beter mn eigen gevoel kan volgen omdat ik zelf ook al het idee had dat dhani wat anders wil tussendoor..maar goed wacht maandag ff af..maandag trouwens ook weer prikjes Maar hoe is het allemaal met jullie? Zo te lezen gaat het allemaal aardig he..en ik heb ook weer leuke foto's van de beebjes voorbij zien komen..superr NOu ga ff eten maken..lekker broodje kip jammie.. Mieke gefeliciteerd met je ouders en veel plezier..
Hee Son! Welcome back hihi. Oh balen dat ie niet zo goed drinkt , misschien idd dan wat die huisarts zegt.. Dhani is toch ook wel flink voor z'n leeftijd (als ik foto's zie ), dus misschien heeft ie er idd wel behoefte aan. Ik zou het dan ook gewoon ff maandag vragen op het CB. Irritant he dat iedereen dan wat anders zegt, ga je telkens maar twijfelen. Nog een fijn weekend allemaal!
selam iedereen hoe is het hier zo? met ons gaat alles goed. heb een tijdje niets van me laten horen want heb nog steeds internet en geen pc. die komt hopelijk in januari. Met de kleine tamer gaat alles goed. hij is nu bijna 5.5 kilo. hij was de laatste 9 dagen 400 gr aangekomen en dat was heel erg goed volgens de cb. de 3 weken daar voor was hij maar heel weinig aan gekomen. tamer wil zeker alles weer in halen, hihihihi. 2 weken geleden hebben we een fotosessie gedaan en we hebben 1 foto gratis gekregen, het was een aanbieding uit de etosdoos. er waren nog 7 fotos en die wilde ik graag maar per foto kost 35 euro en dat vond ik wel erg duur. over 3 maanden gaan we weer een fotosessie doen en dan krijgen we weer een foto gratis. Ik vind die gratis dingen wel leuk. verder lacht tamer al heel veel en maakt hij veel geluiden, ago abo dat soort dingen. Meneer wil meestal na 8uur smorgens niet meer slapen dan maakt hij me wakker met zijn vrolijke geluiden en dan kom ik kijken dan dan lacht hij met de bedoeling, mama ik wil niet meer slapen. Hij vind pap en fruitdrink heel lekker maar groente en fruit niet zo. liefs layla
Morguh ladies.. Is idd irritant miranda al die tegenstrijdige verhalen..is zo frustrerend..ik wil het beste voor Dhani en als ik beter kan wachten tot zes maanden dan doe ik dat..maar een huisarts weet ook wel waar hij het over heeft lijkt me en hij vind dat het cb tegenwoordig zo moeilijk doen bij veel dingen.. Er waren nog meer gezinnen met kids van dhani zn leeftijd..was voor de meeste al hun tweede of derde, maar die gaven ook al groente en fruit..aantal vertelde dat ze bij hun eerste ook precies deden wat cb zei en bij hun volgende kind deden ze gewoon wat ze dachten dat goed was..maar goed we merken het morgen wel wat er gezegd wordt op het cb.. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Wij gaan straks ff de stad in..hadden een babyfoon gekocht vorige week voor in preston palace, maar hebben hem helemaal niet nodig gehad..dus gaan hem terugbrengen..hier thuis hebben we hem toch niet nodig..en ik ga ff een winterjas kopen.. Oja keejb..zal vandaag ff fotootje maken van compu.. Hoe is het trouwens bij jullie gegaan allemaal met het tijdsverschil..Dhani kwam om kwart over zeven..dus normaal kwart over acht..is zn normale tijd om te komen.. Fijne zondag allemaal
Moggu, Nou, ik ga vandaag niet zo veel doen. Tis echt zo'n hangdag hier. Het was gister ook wel laat, gelukkig hadden we een uurtje extra! Fijn dat t verder goed ging Sonnie! Dus t was wel leuk?! Lekker gezwommen daar of niet? Is dhani nu weer een beetje op regel? We hebben Tijn vannacht uit bedje bij mn ouders geplukt en thuis weer in bedje gedaan. Hij was wel even wakker maar sliep zo weer verder. En vanmorgen hoorde ik m om kwart voor 9 (oude tijd) Daarna sliep hij weer even en kwart over 9 (8 dus nu) heb ik m de fles gegeven. Dus zitten nu wel in goeie ritme. Zal m strax weer even pap geven! Veel plezier met shoppen! Ik zal ff douchen....later!
Lekker dat Tijn gewoon weer verder ging slapen Maar het feest was dus gezellig? Ja Dhani heeft lekker gezwommen..hij vind dat helemaal geweldig(gelukkig, want zelf zijn we ook van die waterratjes)..hij heeft zn ritme alweer te pakken hier..dus valt allemaal mee.. Douche lekker Miekie..en geniet van je hangdag..lekker toch We wachten nu tot Dhani wakker wordt, flesje en dan shoppuh maar weer
Jaaa ons jongetje wou eerder eten he Miranda nog gefeliciteerd! Gisteren was Ivo jarig dus vandaar dat het aan deze kant stil was! We hebben een grote tuinfeest gehouden en vrienden van ons (dj's) kwamen draaien enz. We hebben ons prima vermaakt het was echt top! En nu nog maar 5 daagjes en dan de sleutel hihi het gaat nu erg snel!