Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jij ook nog gefeli Keejbie ;)

Hier vandaag niet veel gedaan. Beetje gehangen en met Cyenna rondje gedaan.
    En ze heeft ook geen last van het uur gehad.
    En vandaag precies 5 maanden :D

En nog leuke dingen gekocht Sonja?

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Nog gefeliciteerd Keejbie met je mannetje!
    En idd, het schiet mooi op zo he?!

Ik neem Ons kleine kereltje strax lekker mee naar boven, even lekker met mama in bed tv kijken (boer zoekt vrouw), dan de fles en slapen!
    Ben ook bekaf vandaag, t was vannacht ook iets van 3 uur dat we op bed lagen....dus bij deze TRUSTEN!

3. Niet meer actief

Haiii meiden..

Wat zijn we weer rustig vandaag :p

Hier alweer druk in de weer geweest vanmorgen..de boel ff lekker gesopt :D

Gisteren niet echt veel gekocht..wel leuke winterjas voor mij en verder niks hihi..nog ff lekkere loempiaatjes gegeten..dhani zat ons aan te kijken joh van geef mij is een happie..

Keejb heb de foto's gemaakt maar nu ff naar je mailen en tsja dat is een probleem haha want foto bestand is te groot ofzo :( Dus straks maar ff aan mn mannetje vragen..

Moet om 15.20 bij CB zijn..ben benieuwd hoe zwaar Dhani is en hoe lang..denk dat ie ongeveer 7 kg weegt maar we zullen zien..en ook weer prikkies maar voorlopig is ie er dan van af 8)

Taatje hoe was het in Center Parcs? je bent toch wel weer terug al? Hoe vond Gijs het..heeft ie lekker gezwommen?

Ga ff broodje naar binnen werken..doeiiii

4. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Sonnie,

We zijn idd weer terug Gijs vond het zwemmen helemaal geweldig! Hij stond wel een beetje raar :( te kijken toe hij in zijn bandje werd gezet.

Ik zal als mijn mannetje van de week effe tijd heeft wel wat foto's plaatsen.

Het weekend is hij zo lief geweest hij heeft geen een keer gehuild en sliep superlang door. Alsof hij wist dat we vakantie hadden ;) . Heerlijk!

het is hier idd heel rustig! Bij ons is het de afgelopen week echt een gekkenhuis geweest ben geen moment thuis geweest.

Gijs vind het allemaal wel best als die maar dingen kan zien hij is zo nieuwsgierig! (heeft ie van z'n papa hahaha) :) . We gaan binnenkort de wagen maar ombouwen want hij wil alleen nog maar kijken :rolleyes: .

groetjes,
    tamara

5. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    O, ja Gijs is vandaag precies 4 maanden! :whistle:

Dus vanavond krijgt hij zijn eerste fles met pap kijken of hij dan wat langer door slaapt.

ben benieuwd ;)

6. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Vandaag weer op het CB geweest....en meneertje was weer lekker gegroeid. Hij woog 8710 gram en was 69 cm lang (over 2 dagen 5 maanden) Dus dat gaat helemaal goed. Ook verteld dat we al waren begonnen met fruit en groenten, en daar deed ze helemaal niet moeilijk over, terwijl ik eigenlijk tot 6 maanden moest wachten ?

Valentino mocht nu 's ochtends fruit en 's avonds groenten en een toetje na. Ook mochten we beginnen met tarwemeel ?
    En met 6 maanden mocht er aardappelen en rijst bij de groenten.

Nou ben blij dat ik mijn eigen gevoel heb gevolgd, want nu mag hij opeens wel vanalles eten. Ik snap er niets meer van, maar ik weet wel.
    <<<IK VOLG MIJN EIGEN GEVOEL WEL>>>>

7. Niet meer actief

Keejbie nog gefeliciteerd met je Ivo.

Fijn mamaantje dat valentino zo goed groeit. Je moet ook gewoon jke eigen gevoel volgen. Vandaag heeft Yanouck een klein flesje van die diksap op of hoe het ook heten mag. Eerst vond ze het wel een beetje raar. Maar uit eindelijk dronk ze het helemaal leeg.

8. Niet meer actief

Super Taatje dat jullie het leuk hebben gehad in CP...

Jeetje Mamaantje hij groeit lekker he..

Hier snap ik ook niks meer van het cb hoor..kom net terug..een en ander uitgelegd over zn flesprobleem..en wat denken jullie dat ze zegt..je mag wel met groenten gaan beginnen..het langszaam proberen :confused: snappen jullie het snap ik het haha..
    We mogen 's morgens ook beginnen met pap van nutrix..ze zei wel dat als ik het nog weet te rekken tot vijf maanden met groenten dat dat beter is..dus daar wachten we nog wel mee..we gaan nu in ieder geval beginnen met pap 's morgens..ben benieuwd..
    Hij woog alweer 6695 kg en is inmiddels 65 cm lang..gaat goed dus..
    Ook weer zn prikkies gehad..ff brullen en toen weer over..
    we kregen complimentje dat hij zo vrolijk is :)

Hoe gaat het met de rest..Stillie willies :p :p

9. Niet meer actief

oja en ook even verteld dat dhani nu geen hypoallergeen meer krijgt maar gewoon nutrilon standaard..vonden ze ook geen probleem..hij ziet er volgens hun goed uit..en volgens ons doet hij het ook goed..volgens het cb wijst dat erop dat hij in ieder geval voor dat geen allergie heeft..

10. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    @mamaantje: je hebt groot gelijk! ik heb dat met Gijs ook wel hoor.

Alleen vraagt Gijs op dit moment nog niet om meer dus wil ik er dan nog niet mee beginnen.

We beginnen gewoon met een flesje pap (nutrix 2 tot 3 scheppen op fles 200cc) en kijken het vanaf daar verder.

Valentino is een lekkere stevige knul lees ik al. Gijs was vorige week 6235 gram en 59 cm

11. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Wat goed Sonnie dat hij zo lief is op het cb.

Ze denken bij ons op het CB dat gijs een huilbaby is! hahaha

Hij komt daar binnen en begint te brullen tot we weer buiten staan en dat is elke keer weer zo het is nog niet zonder brullen geweest. En daardoor hebben ze een notitie gezet dat hij veel huilt en dat ze denken dat het huilbaby is. Ongeacht dat wij zeggen dat hij verder nooit huilt.

Hij huilt echt nooit, niet op het kinderdagverblijf niet bij oma niet bij ons. Maar goed we laten ze maar denken. Hij weet gewoon nu al dat hij het daar niet leuk vind met al die prikjes. haha

groetjes,
    Tamara

12. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Jaja Valentino gaat aardig hard...
    @ Sonnie.. lekker verwarrend he.. als ze nou gewoon een lijn trekken.
    Maar hier wordt je echt niet goed van. Ik hoorde van andere weer dat wanneer je kind kans heeft op een allergie, je weer beter met groente kan beginnen dan met fruit. Want op fruit reageren ze vaker dan met groeten ?
    @ Tinus... Nou hier gaat de diksap er ook wel in hoor, verdun het wel goed met water. Maar als meneertje geslapen heeft heeft hij dorst.
    En zeker op de vakantie, vond hij het heerlijk. Ook groentesapje uitgeprobeerd. Gaat ook goed...
    @ Taatje.. ik denk dat hij het vast wel lekker vindt, Valentino in ieder geval wel.

13. Niet meer actief

Heb nog ff twee foto's in mijn album geplaats. Op een van de foto's kun je zien hoe we Yanouck al een paar keer s'morgens vroeg hebben aangetroffen. Of s'middags na haar slaapje.

En dan is dit nog niet het ergste. Laast gingen we een uur naar haar op bed. Dus dan geef ik haar altijd nog ff een kus als wij gaan slapen. Loop ik daar die kamer binnen. Ligt ze met een grote smile in bed. Konijn in haar ene hand hemeltje in haar andere hand. En beide benen door de spijltjes heen. Samen met de slaapzak.
    En de hemel hing helemaal scheef boven haar bed. Als ze nog iets harder had getrokken was die op de grond gevallen.

Fijn dat al jullie kleine mannetjes zo lekker groeien. En goed reageren op de groente en fruit allemaal.

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    @tinus wat een lekker ondeugd is ze! Gijs ligt ook regelmatig zo in bed geweldig toch!

@mamaantje ik zal morgen wel vertellen hoe gijs zijn eerste papfles vond.

groetjes,
    tamara

15. Niet meer actief

Ze is erg ondernemend. ligt nooit stil. En beweegt de hele dag door. Duwt zicht continue van je af. Grijpt je de hele dag vast. Nou ja alles zeg maar. Maar dat heb ik leiver dan eentje die alleen maar ligt en verder niks doet.

16. Niet meer actief

ze vertelden ons ook dat we beter met groenten kunnen beginnen dan met fruit ivm allergieen :(
    Ik ga nu eerst wel die pap proberen..als dat tijdje goed gaat proberen we gewoon de groente..

Ze vertelden trouwens ook dat we pas een flesje weg mogen laten met zes maanden en ipv dat ene flesje dan de groentenhap..maar eten jullie kleintjes al zo'n heel potje leeg en is er bij jullie een flesje komen te vervallen?

Die Yanouck..lekker draaien in bed..doet dhani ook..die ligt steeds overdwars in zn bedje

ga ff eten maken..jammie hutspot..meiden eetse strakkies...

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hey hallo,

Gelukkig is Dhani nu weer vd prikjes af, t blijft vervelend he... Apart ja, dat CB?!

Hier zitten we nog op 4 flessen van 210 en soms es pap. Zondag gaan we lekker met fruit beginnen!
    Donderdag moeten we weer naar het CB, ben benieuwd wat ze dan zeggen tegen ons!

Zozo die Valentino groeit ook maar goed zeg!

Wat leuk Taatje dat het allemaal zo goed is gegaan!

En die Yanouck wat een deugniet zeg!
    Geweldig!

We horen ook niet zo veel meer van Suusje he?!

Ik duik er weer lekker vroeg in, heb vandaag mn poten onder mn lijf gelopen....we hadden ziekte en misten dus 2 man personeel. Dus stond ik vandaag op een groep van 6 clienten..pffff, is niet leuk!
    Hopelijk is het morgen betur!

18. Niet meer actief

Leuk Miekie.. dus het weekend beginnen met fruit, ben benieuwd..
    Minder dat het vandaag zo druk was voor je en dat op maandag..moet je toch altijd beetje bijkomen van het weekend..tenminste had ik wel altijd..

Ja idd Suus is erg rustig..misschien heeft ze gewoon weinig te melden en het is natuurlijk herfstvakantie geweest hier, misschien is ze wel weggeweest met de kids ;)

De meeste zijn beetje rustig laatste tijd :( Maar het "normale" leven is volgens mij voor de meeste ook weer begonnen, met werken e.d.

Hebben jullie ook zo'n zin in kerst? Kijk er nu al naar uit :)
    Ben nu bezig met het maken van foto's van dhani voor op de kerstkaart..maar hij vind die kerstmuts wel interessant, dus elke keer als ik de foto wil maken heeft ie zn muts er al weer afgetrokken haha..
    ik wacht ff weekie en probeer het dan nog een keer..

19. Niet meer actief

Oh Sonnie ik heb nooit geen zin in de kerst. Vind het altijd de ergste dagen van heel het jaar. Zo lekker verplicht doen bah bah....

Het leifst blijf ik gewoon 2 dagen boven op bed liggen. Af en toe ff naaer beneden om wat te eten en verder niet. Maar goed ik begrijp wel dat er mensen zijn die het leuk vinden.

20. Niet meer actief

Idd Tinus dat verplichtte is ook niet echt mijn ding hoor..maar vind het gewoon gezellig om het huis gezellig te maken met de kerstboom en andere dingetjes..

Wij plannen in ieder geval 1 dag met zn drietjes :)

We gaan de hondjes uitlaten en dan lekker slapies doen..

Truste allemaal en tot morgen of wanneer dan ook :p

Share This Page