Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

dat ik na dit berichtje....

2. Niet meer actief

op de 1000! berichtjes zit hihi

uhhhh lekker boeiend...

doeiiiii :p :p :p

3. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    nou gefeliciteerd hoor sonja!

We zijn er wel mee bezig maar we willen eerst een nwe computer kopen en aangezien we net een nwe auto gekocht hebben zal het nog wel effe duren.

Maar zodra het zover is laat ik het weten en dan ben ik nog vaker aanwezig.

4. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zie nu dat ik pas op 208 berichtjes zit heb nog een lange weg te gaan. op naar de 500 haha

5. Niet meer actief

you go girl haha..heb je zo gehaald hoor hihi..

Nou keejbie heb al 1 foto op mn pc staan voor je..nu nog naar jou mailen..ik boek vooruitgang

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

onze klessebes is dr ook weer zie ik wel, haha.
    alles goed hier? met mij wel, heb nu lekker 2 dagen vrij, heeeeerlijk! kan ik lekker mn mannetje verwennen!

wij zitten nu ongeveer 2 en een halve mnd op 4 flessen, eerst van 180 en nu van 210.

gaat er nog wel iemand van jullie naar de JGbeurs? Ikke wel, we nemen de half 9 trein naar Utrecht zaterdag, leuk, leuk!
    Ze hebben een leuke aanbieding van een voetenzak voor op de fiets, lijkt me erg leuk strax!

we eten denk ik spaghetti strax, lekker en makkelijk! tot laters!

7. Iman

Iman Bekend lid

Jul 31, 2006
    987
    0
    0
    vraagje he ik zie dat jullie hier vaak zo'n plaatje maken met een fotootje en naam van je kindje waar kan ik er ook zo een maken ( ben niet zo technisch haha)

8. Niet meer actief

Hey miekie :)
    Lekker joh 2 daagies vrij..geniet ervan met je mannetje ;)

@Iman..Mijn vriend heeft de banner voor me gemaakt..maar hoe? geen idee..
    Ik geloof ook dat een moderator zo'n banner voor je kan maken..ik dacht Lotte..je kan haar dan een email sturen met een foto van je kindje en geboortedatum en dan wordt hij gemaakt..gebruik anders even de zoekfunctie ;)

9. Niet meer actief

owja vergeet ik helemaal te vertellen..maar had laatst toch verteld dat een vriendin van ons moet bevallen..nou ze liep dus al twee weken overtijd en vandaag zou ze ingeleid worden..hebben nog niks gehoord..vind het best spannend weer hoor :)

10. Niet meer actief

He sonnie,

Hier hebben we hetzelfde meegemaakt. Afgelopen zaterdag is mijn buurvrouw bevallen van een zoontje Tigo. En zij was precies 42 weken zwanger.

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh ja dat is zeker spannend!
    Ben benieuwd!

Wij hadden vanavond macaroni ook, was ook lekker :D

Vanavond Cyenna nog in bad gedaan, flesje gegeven en nu ligt ze alweer op bed en ik hoor niets dus ze zal al wel slapen :)

Wij gaan niet naar de Jonge Gezinnen beurs, komt toch niet echt handig uit, maar hoop dat jullie het naar jullie zin hebben! En we horen het wel hoe het was :)
    Kan ik tenminste geen geld uitgeven ook :)

Iman, ik had de banner zelf gemaakt, met Paint shop pro ;)
    Zal mijne er ook weer es neerzetten.

12. Niet meer actief

Wij gaan ook niet naar JG Beurs. We hebben het hele weekend bezoek en ik moet zaterdag werken.

Dus iedereen die wel gaat veel plezier.

13. Niet meer actief

Morguh ladies..

Dhani kwam vanmorgen om half 7 :confused: terwijl hij al weken om kwart over acht ongeveer komt..beetje balen hoor haha..dus we zitten hier al vanaf half 7 want meneertje is klaar wakker

Wat een weer he..zo hey..de tuinstoelen lagen helemaal verspreid door de tuin :confused:

Wij gaan wel naar de jgb maar wanneer..geen idee wordt zaterdag of zondag..zien wel..

Hmm nog steeds niks gehoord of ze al is bevallen..vind het zoooo spannend

Nou ga ff broodje eten..

14. Niet meer actief

dhani begint het pap eten te snappen \:D/
    Hij doet nu zn mond open als de lepel eraan komt en wil ook de lepel vastpakken..en dat geeft een behoorlijke kliederboel haha

Wilde het ff vertellen...

nou doeggggg

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Haha die Dhani! Ze zijn natuurlijk ook gewend om de fles vast te houden, dus doen ze dat natuurlijk ook met de lepel! Grappig he?!

Heb mn mannetje net lekker in bad gedaan en hij heeft de oogjes al bijna weer dicht. Hij is wel weer wat snotterig!

Tja, wat n weer vannacht zeg!
    Dacht even dat de ramen er uit zouden knappen, was echt heftig hier vannacht. Maar ze zitten er nog in haha!

Ik zal strax even aardappels koken, kunnen we ze vanavond lekker opbakken! Met verse sperzieboontjes en een tonijnsteak, heeeerlijk!

Zo eerst maar even een koppie thee en misschien nog ff sporten, maar heb niet zoveel zin.....maar moet eigenlijk wel weer ven, hmmm, ik zie ook wel!

Spannend Sonnie met die vriendin van je!
    Hopen dat t allemaal goed gaat!

En Tinus is het met je buuf verder allemaal goed gegaan? Pff 42 weken...Tijn maakte er 35 en een halve week van! Ach ja, t gaat bij mij altijd anders!

Tot strakkies!

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier nog 1 :)

Goeiemorgen allemaal ;)

Hier is het ook slecht weer :confused: regen, hagel, wind...
    Moest eigenlijk nog naar de bakker, maar ja daar ga ik met de kinderwagen niet doorheen. Ga ik strakjes wel ff met de auto...

Haha grappig is dat Sonja, ik wil dat ook doen :p

Cyenna kwam om half 9 ongeveer en heb ze een kwartier geleden weer op bed gelegd.
    Ben al een hele ochtend bezig met schoonmaken,stofzuigen en was. Nu ff achter de pc :D

Klinkt lekker Miekie!
    Ik eet vanavond macaroni, net als gister, we hadden nog zoveel over.

Doei doei

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm ons komt het ook niet uit de JG beurs maarja hebben de kaartjes al en al afgesproken dus denk dat we toch gaan.

Maar nu heeft me schoonzussie ook nog eens een dressoir voor mij en die ken ze alleen zaterdagmiddag brengen :(

Lastig allemaal!

Wij komen net terug van het babyzwemmen. Ons mannetje begint er echt volop van te genieten! Heerlijk hoor! En hij sliep ook meteen weer na het zwemmen heeft mama ff tijd voor derzelf tot ze thuis kwam...

De slingers hingen er nog namelijk van Ivo zijn verjaardag en daar ging ze weer over zeuren. Nouja, zeuren... Ze begon eerder te schreeuwen, waarop ik natuurlijk ff zei doe is ff wat zachter me ukkie slaapt net.

Nou daar kwam het hele verhaal. MAAARRRRRRRR GELUKKIG DAMES GELUKKIG is dit 1 van de laatste keren dat ze tegen me zeikt want als ze dat bij mij in huis doet wijs ik haar de deur..

Heb ook even gezegd dat ze de eerste paar weekjes niet hoef langs te komen, ik wil gewoon even op adem komen dat vind ik niet echt raar..

Maar daar kreeg ik meteen het antwoord op dat ik de verhuisbus zondag wel ken vergeten dat ze dat niet meer regelt. Fijn he!

Hoe dan ook al zou ik de dozen moeten tillen naar me huisje (hier 2 straatjes verder op) het boeit me niet! Zondag zijn wij hier weg;)

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Sorry hoor maar moest echt ff stoom afblazen hier ;)

19. Niet meer actief

nog ffies joh dan ben je er lekker vanaf ;)
    kan je de kaartjes niet verkopen? zijn vast wel meiden hier op het forum die ook willen..

oww wat erg weet niet meer wat de rest heeft geschreven.. :oops:
    Ff teruglezen maar haha

20. Niet meer actief

ieks tonijnsteak haha..klinkt op zich wel lekker..maar lust geen vis..
    maar bak je de aardappelen vanavond dan gewoon in de koekepan op ofzo? ben niet echt zo'n goeie kok hoor..

Cyenna lekker uitgeslapen..wat is het toch een heerlijk wijffie he..heb weer ff wat foto's bekeken in je album :)

Het is weer woensdag he..al die kids die weer lopen te bleren voor de deur..haha staat ons ook nog allemaal te wachten..maar vind het nu wel irritant..dhani ligt zo lekker te slapen..

Ik moet eigenlijk strijken maar heb echt geen zin..gisteren al hele huis grondig schoongemaakt dus dat hoef ik lekker niet meer te doen deze week op stofzuigen na dan..

ga maar ff broodje eten..

en miekie nog wezen sporten?
    vind het knap hoor dat je dat zo vol houd..ik kom niet verder dan het wandelen met de honden :(

Share This Page