Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Haha Sonnie, een huis op je boom!
    En ik had t niet eens gezien! Hahahahaa!
    Nog niet helemaal wakker denk ik. :rolleyes:
    Hier weer erg snotterig en duf...

We zijn net naar het CB geweest.
    Meneer weegt nu 7970gr en is 65,5cm.
    We mogen nu met fruit en later ook met groente beginnen. Mag je nl niet tegelijk aanbieden.
    Ook mocht hij s avonds nu een fles van 240+voeding!

Ben ik even fout bezig...ipv dat ik sport zit ik hier chocoladekruidnoten te eten...pffffff. 8-[
    En ben al bijna misselijk, bah!
    Slecht van mij he! Maar ben niet helemaal fit en kan me ook vandaag weer niet verzetten om te gaan sporten. Misschien als t droog blijft vanmiddag even lopen ofzo.

Hey Taatje, ben je weer aan het werk?
    Wat doe je ook alweer voor werk?
    Ik mag morgen nog n daggie en dan weer weekend!

Keejbie, heel veel succes vandaag!
    En laat moeders nog maar lekker zeuren, zal ze strax wel missen haha!

O ja, weten jullie ook hoe je t beste zelf fruithapjes kan maken? Nou, ik hoor t wel...
    Pfff, de zak is bijna leeg! :-&
    Tot laters!

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Miekie idd weer lekker aan het werk.

Ik werk als secretaresse voor twee bedrijven eentje in de industriele automatisering en een in de horeca automatisering.

groetjes,
    tamara

3. Niet meer actief

Nou miekie ik doe gewoon wat fruit zoals een banaan en wat sinaasappelsap, of een peer en banaan. of een appel en banaan. Of een ding alleen. In een bakje een hoge brede beker. Dan de staafmixer erin en dan lekker smullen. Zorg wel dat het fruit niet overrijp is zoals bruine bananen.

Maar ik ben wel begonnen met 1 soort fruit en nu doe ik wel meerdere soorten door elkaar heen.

Nou Keejbie eindelijk de grote dag de sleutel van jullie eigen paleisje.

Zo ik ga nu ff de ramen lappen binnen en nog ff stofzuigen.

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Zo ik heb weer wat bij te lezen zie ik maar eerst ff berichtje plaatsen :D

Vorige week die allergie testen gehad nou daar was ik lekker beroerd van, ik was koorstig en kreeg overal eczeem behalve op de plekken zelf !
    En dan heb ik pas 1/3 gehad, ik moet 18 december weer pffff.
    Heb nu weer prednison gekregen dus nu gaat het wel goed.

De vrijgezellen avond was erg lachen we hadden een eigen ober/stripper aan tafel :) Morgen avond het trouwfeest van mijn vriendin en dan logeert Loïs weer bij oma.

Ik ben net terug van het modellen buro, Loïs stond op de site met een foto die wij zelf gemaakt hebben en ze hebben nu dus professionele foto's van haar gemaakt. Ging goed, ze lachte op commando 8) Nn maar weer wachten op de volgende opdracht van Wehkamp :p

Ow enne het slapen tussen de middag gaat supergoed ! Ze slaapt gemiddeld 1 tot 1,5 uur !

Keejbie fijn joh dat je zondag in je eigen huisje kan dan heb je lekker je vrijheid !

Sonnie, ik heb erg moeten lachen om je huis op de boom en de buuv met de korte rokjes die je gewoon lekker hebt afgewezen :)

Miekie, niet teveel snoepen he ! Haha, dat moet ik zeggen, ik zit nu aan de Maltesers :oops:

Verder weet ik even niet meer wie wat heeft geschreven maar ik ga NU bijlezen :eek:

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Linda vervelend dat je zoveel last hebt gehad van die allergie testen hopen dat het bij de volgende ronde beter gaat.

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En ik heb lekker ringetjes chips van Nibbit :p

En mijn boefjuh is ondeugend! hehe

7. Niet meer actief

Nou zit ik dan aan mijn 2 mandarijnen. :cry:

haha maar wel gezond..... ;)

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik krijg trek als ik jullie berichtjes lees! haha #-o

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Tinus doet lekker gezond ;)

En Taatje waar zit jij aan ?:p:p

Woeiii nog een uurtje! De zenuwen gieren door me lijf echt niet normaal meer! haha

10. Niet meer actief

Spannend keejbie......
    En dan is zondag de grote dag..... geweldig...

11. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zit nergens aan goed he!

12. Niet meer actief

haha miekie..hoezo lekkere trek :p

Nog ffies he Keejbie ;) Succes strakkies..

Nou vriendin/kennis is bevallen..uiteindelijk een keizersnee geworden..maar een gezonde zoon..Stein heet hij..55 cm en 4600 gram..flinkerd dus..

Vanmorgen ff sportief gedaan..dhani kwam om half 7 :confused: gek is ie haha.dus was er vroeg bij..had om half 8 alle was weggestreken..dus dacht om half 9 ga ff aan de wandel met dhani en de honden..ben ik naar mn vader gelopen..daar ff hun foto's bekeken van pp van vorige week en gezellig koffie gedronken en toen weer drie kwartier naar huis gewandeld..was ik bijna thuis begon het beetje te regenen..was vijf min. binnen en toen hozen joh niet normaal..hoezo mazzel :p

Dhani is vandaag gewoon hyper..hij heeft alleen drie kwartier op de terug weg geslapen en verder niks..zolang ik hem draag is het goed..hij is doodmoe..had hem wel steeds in bed gelegd, ff laten huilen..maar na paar min was ie helemaal over zn toeren..nou dan moetik hem er gewoon uithalen..zit ie weer op schoot gaat ie weer lachen..grrr boef..
    net fles gegeven en nu ligt ie wel te slapen in zn bedje..hopelijk houd hij het vol..maar ik kom vandaag wel uit op zes voedingen..naja dan maar een keer over een liter heen hoor..

Leuk Miekie fruit en groente..waar ga je mee beginnen?

Die Lois..nu al cameragek hihi..ben benieuwd wanneer ze weer een opdracht krijgt :)

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik werk voor een vervoersbedrijf, wij werken o.a voor conexxion en de regiotaxi. Doe planning, administratie, personeel aannemen/opleiden, contact met de taxibedrijven waar we voor werken etc. De taxi rijdt door de week tot 1 uur snachts, en wij moeten op de uren dat taxi's rijden ook aanwezig zijn, vandaar al die rare diensten.

Maar morgen gesprek bij de makelaar.. dus ben benieuwd.. Ik weet niet mocht het wat worden of ik het doe, wil eerst nog wat meer informatie, want dan moet ik natuurlijk ook overdags werken en ik wil luca niet te veel naar een oppas hebben, wil graag zelf bij hem zijn overdag. dus ff kijken.

Marco was super! echt heel erg leuk gehad! We waren natuurlijk in het rood, en hadden allemaal van die rode cowboyhoeden op (waren met 8 man/vrouw) , geen kijk natuurlijk maar wel ontzettend gezellig.

Linda beterschap!
    succes met verhuizen alvast keejbie!
    tinus, jou kleintje gaat hard zeg! super!

Hier ook nog geen rollen maar daar ben ik blij van aangezien luca nog niet supergoed zijn hoofd omhoog kan houden (het kan het nu wel sinds vorige week , maar natuurlijk nog niet zolang)

sonnie gefeliciteerd!
    Leek mij ook wel leuk dat modellen gedoe maar wij wonen veel te ver van amsterdam vandaan.

14. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Senna goed om te horen dat Luca vooruit gaat met zijn hoofdje hoog houden. Houd moed!

Het heeft bij Gijs ook even geduurd voor dat hij het langer kon maar nu kan hij het zeker een minuut of 5 achter elkaar. gewoon blijven oefenen en stimuleren. Wij maken er echt een feestje van hij begint nu al te kieren als hij op zijn buik wordt gelegd.

Volgende week komt de fysio weer dus ben benieuwd wat ze zegt. Hij wordt weer getest om te kijken wat zijn vooruitgang is.

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Hoe krijg je zo'n klein fotootje bij je naam ? Ik probeer het steeds in mijn profiel en krijg dan geen foutmelding, maar als ik dan kijk staat er geen fotootje :confused:

Noujaaa, dan maar weer een Disney plaatje ...

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Sonnie nou gelukkig voor je vriendin dat het allemaal goed is verlopen en dat ze eindelijk de kleine kan vasthouden. :)

Je bent trouwens flink sportief geweest. ik heb gisteravond weer effe gesport Ik kan maar een keer in de week sporten. En het *&#@$$ met mijn knie is dat ik niet te fanatiek mee kan doen :( (wat ik gisteren dus wel heb gedaan :oops: !). NU veel last van mijn knie arghhh :(

17. Niet meer actief

oww balen van je knie taatje :( Ik kan ook nog steeds niet super veel hoor..heb nu ook alweer last van mn bekken omdat ik dan net ff iets te ver loop..moet ook gekke bewegingen maken omdat onze jongste hond echt een gremlin is en dus niet naast de wagen wil lopen :evil:

Wat super dat het al beter gaat met luca zn hoofdje.. ;)

Suus?

18. Niet meer actief

Wil ook wel weer ff weten hoe het met Chrisje gaat..haar kleine is volgens mij nu ook iets van vier maandjes..ben ook wel benieuwd naar foto's van haar ukkie

19. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ga jullie weer gedag zeggen voor deze week.

Prettig weekend allemaal en tot maandag!

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ehhh, ja hoe maakte je ook alweer zo'n fotootje?!
    Tinus, jij hebt net weer een nieuwe zie ik, kun je ff uitleggen hoe dat ook alweer moet? Weet t niet zo goed meer...

Linda, wat n gedonder zeg met je allergietest.
    Dus volgender maand weer, ik hoop dat het wat uithaalt en dat je er gauw vanaf bent!

Leuk trouwens zo'n stripper/ober, was wel lachen denk ik?! En veel plezier morgen! En n dikke knuffel aan je kleine fotomodelletje!

Senna, leuk zeg bij Marco dus!
    Succes met het gesprek! Laat je t ons even weten?

Sonnie, leuk voor je vriendin, Stein!
    Wel n flinkerd dus! Dusss sportief geweest! Ik wou dat ik t kon vandaag, maar lukt gewoon ff niet.

Taatje, wat knap dat je ook weer hebt gesport, niet zo fanatiek doen dus de volgende x. Vervelend hoor! Beterschap met je knie.

Ik ga morgen ff staafmixer kopen en ga zondag met fruit beginnen. Zal meneertje vast wel lekker vinden!

Heb net lekker saampjes in ons grote bed geslapen, heeerlijk! Ben alweer niet fit, bah!

Nou ik zal de kleine zo ff fles doen!

Deel Deze Pagina