Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Taatje goed weekend en tot volgende week!

Keejbie, hoestie nu?

2. Niet meer actief

Ja Taatje fijn weekend en tot volgende week..

Oww miekie..doe ff rustig aan dan..misschien voel je je het weekend dan weer beter.. ;)

Keejbie zal dr sleutel wel hebben nu :) zal wel flink aan het schilderen zijn..oh nee liet ze doen geloof ik door dr neef he..

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hoi hoi, hier ben ik ook weer!

Vandaag weer gewerkt en m'n moeder heeft opgepast.
    Ze was vanmorgen al om 7 uur wakker, normaal om half 9 ofzo, maar ze had gisteravond 70 cc laten staan, dus dat kan wel kloppen..
    Vandaag heeft ze ook niet echt super gedronken en om 5 uur had ze haar 4e fles al. Dus vanavond nog maar een 5e fles doen, anders komt ze vannacht en dat willen we niet :)
    Ze had ook niet veel geslapen en vandaag en wel veel gebruld :(
    Maar nu ligt ze te slapen, dus kan ze ff bijtanken.

Denk dat ze last heeft van tandjes, maar ik zie nix :( Vandaag 4x gepoept ook en telkens best wel huilen. En elke keer haar handje in dr mond. Nou ja.. we wachten wel af ;)

En Keejbie heb je de sleutel? We willen natuurlijk wel straks foto's van je nieuwe stekkie zien :p
    En wat goed dat ie al doet draaien!

En Sonja lekker sportief geweest vanmorgen :thumup:

Voor de rest weet ik niet meer wat jullie geschreven hebben :oops:
    Fijne avond nog!

4. Niet meer actief

hey harde werkster ;)

misschien ligt het aan de dag ofzo..dhani heeft precies hetzelfde dan als cyenna vandaag..hij ligt nu half uurtje in bed..en heeft totaal zes flessen gehad vandaag :(

ben je nu vrij miranda of moet je nog een dagje werken?

nouuuu t is hier weer rustig dus ga dr maar weer vandoor..doeiii

5. MirandaT

Morgen ook nog werken ;)
    Werk 3 dagen in de week. Ma-do-vr.

Ja gek he, Dhani dus ook al... Ze voelen elkaar aan :p

Ze slaapt nu dus sinds 6 uur en om half 9 er ff uit gehaald voor flesje, toen was ze dus wakker en daarna gelijk weer op bed gelegd en ze sliep ook weer gelijk. Dus ze zal het nu wel tot morgenochtend 8 uur volhouden denk ik ;)

Ik ga zo Prison Break kijken :D, echt zo spannend en leuk :D

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ja hier volgens mij ook tandjes..
    zeveren joh niet normaal, en huilt ook meer dan normaal..
    vanmorgen zat hij helemaal onder de poep :)
    Was schijnbaar te veel dan de luier aankon, dus resultaat dat zijn pyama eronder zat en zijn slaapzak.. en het zat echt over al. zielig .

Heeft ie eig nog nooit gehad.. echt superdiarree was het niet. lekker smakelijk he 8)

Nichtje van luca is zeven weken ouder heeft al een tandje, haha geinig gezicht is dat (zij is van 7 mei)

Tja zal dus wel aan de dag liggen :D
    vandaag is ie in zijn berenpakje geweest.. hihi was zo koud, heel grappig ding, als je de muts opzet heeft ie oren, en aan de rits hangt zo'n zacht botje.

Morgen gaan we een weekendje weg, familieweekend, is altijd wel gezellig zijn met 30 man/vrouw/kids
    Ben benieuwd hoe luca dat oppakt die drukte.

7. Niet meer actief

Morgen meiden..

Gezellig Senna..alvast heel veel plezier ;)

Nou volgens mij zit Dhani in zn sprongetje..tenminste dat hoop ik dan maar dat dat het is..hij kwam vanmorgen al om kwart over zes..pfff..speen erin..ging het half uurtje goed..toen lag ie te kletsen en heb ik het weten te rekken tot kwart over zeven..
    vorige keer tijdens sprongetje had ie dit ook..want normaal slaapt ie uit tot ongeveer acht uur..

ga ff bakkie doen..

doeiiii

8. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik wou dat Evi al zo lekker sliep.... :(
    Zij krijgt haar laatste flesje rond half 12, en wordt dan tegen half 4 wakker. Als ik dan op haar kamer kom ligt ze nog wel met haar oogjes dicht en als ik haar dan haar speentje geef kan ik het soms rekken tot een uur of 5 max. 6. Maar ze heeft ook vaak om 4 uur alweer écht honger, want als ik haar dan de fles geef drinkt ze hem helemaal op en alsof haar leven ervanaf hangt!
    Soms komt ze ook om 2/3/4 uur ongeveer, maar als ik haar dan telkens haar speentje geef houdt ze het wel even vol. Alleen vanaf een uur of 4 wordt het moeilijker...
    Terwijl ze, als ik haar om 4 uur haar flesje geef, dan slaapt ze meestal tot een uur of half 8 / 8 uur (soms nog tussendoor haar speentje...). Maar ze houdt het dan zonder fles wel vol tot een uur of 10 / half 11.
    Pfff, ik heb me er maar bij neergelegd, want heb al vanalles geprobeerd. Denk dat ze nog steeds een beetje moeite heeft met het nachtritme ofzo :(:

9. Niet meer actief

Balen Daan dat Evi nog niet doorslaapt :(

Dhani heeft iets nieuws uitgevonden hoor..met zn armpjes door de spijlen van zn bedje :confused: vervolgens kan ie dan niet meer terug en gaat krijzen..gek kind ook he..
    Zal denk ik nu ook niet lang meer duren voor hij zich van rug naar buik draait..

10. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nee Sonnie, idd beetje balen. Maar ja...Verder doet ze het echt supergoed en ze is heel erg lief dus als dat dan alles is...Niet dan? ;)

Haha, grappig is dat wel he, dat ze dan telkens wat nieuws 'uitvinden' alleen snappen ze zelf niet wat ze doen dus dan is het brullen :)

11. Niet meer actief

Ach ja idd als dat alles is..maar ja een lekkere nachtrust is ook wel lekker voor je toch ;) Maar er komt een dag en dan slaapt ze heerlijk door :)

Ja apart he die nieuwe dingen en ook zomaar ineens en als ze dan iets hebben uitgevonden kunnen ze je echt zo aan kijken van uhhh ja en nu haha..

12. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Komt ook vanzelf denk ik wel. In ieder geval als ze straks op stap gaat zal ze wel doorslapen :)

Evi kan dan ook zo verbaasd kijken idd. Laatst rolde ze van haar buik naar haar rug en dan zie je haar eerst echt zo kijken van 'he....dit is een ander uitzicht dan ik net had hoor....' En toen begon ze te lachen van ''t is wel leuk!'
    Het grappige is ook vaak dat je voor hun gaat 'denken', dat maakt het zo leuk ;)

13. Niet meer actief

haha idd Daan ;)

Meiden wens jullie allemaal een fijn weekend alvast.. :)

Miekie veel plezier op de jgb morgen ennuh niet te veel kopen he hihi..

doeiii

14. MirandaT

Fijn week idd allemaal!

Ik ga strakjes nog uit eten met m'n collega's. Gezelli :)

Voor de rest weinig te melden :p

Veel plezier idd als je naar de JGB gaat!

15. Niet meer actief

Wat denken jullie..echt een grote brand bij mij om de hoek..

Niet lachen hoor..maarik ben als de dood voor brandweermannen in pak :rolleyes: sorry is nou eenmaal een hele irritante tik :oops:
    Had de schuifpui open staan en ineens rook ik me toch een brandlucht niet normaal..en twee tellen later hoor ik politie en brandweer..dus pak dhani, een deken voor over hem heen en de honden en ik vlieg naar buiten..allemaal rook :confused: ..maar gelukkig bleek het dus om de hoek te zijn..maar je schrikt echt wel..
    Ik paktte dus alles ook zo snel omdat ik als de dood was dat ik straks uit huis gehaald moet worden doro brandweerman of dat het bij de buren is ofzo..het enige wat ik altijd wil als het zo dichtbij is is ver weg van de plek des onheils..stond ik dan midden in de regen :( ben bij de dierenwinkel blijven wachten..ik haat echt mn tik..is zo lastig nu je een kleintje hebt..je bent echt niet 1,2,3 weg..alhoewel ik snel buiten was..maar toch..

zo moest het ff kwijt hoor..mn vader komt zo naar me toe gelukkig..steef is later thuis vandaag..zal je altijd zien :(

sorry voor lange verhaal.. :oops:

16. Niet meer actief

oja en het gerucht gaat hier nu dat de vader des huizes is opgepakt..hij kwam terug van zn werk en dacht dat zn kids nog in dat brandende huis waren..dus hij rende erop af..werd ie tegen gehouden door een agent en schijnt hij die agent aangevlogen te zijn ofzo..gaat lekker allemaal :(

Maar wat zou jij doen als je het vermoeden hebt dat je kids nog in het huis zijn..je wordt toch helemaal gek bij die gedachte..ik zou ook agent aanvallen als ik tegengehouden wordt hoor

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje, wat n verhaal Sonnie?!
    Hoe lijkt t daar nu? Veel schade?
    En wat apart dat je daar een fobie voor hebt, heb ik nog niet eerder gehoord. Maarja, zo heeft iedereen wat!

Ow Senna, je bent vast al weg, maar veel plezier!
    Geniet ervan, hopen dat Luca er goed op reageerd!

Heb vanmiddag al even een staafmixer gekocht en bananen. Dus kunnen we zondag los!

Pff morgen al de half 9 trein vanuit Assen....dat wordt vroeg opstaan! Vanavond lekker weer de Lama's kijken!

Hey Daan, helpt nutrix door de laatste voeding niet? Hopen dat ze gauw lekker doorslaapt!

Keejbie, hoe issie nu?
    Druk zeker, succes met het klussen!
    En dan bedoel ik ook echt klussen he, hahaaa!

Nou, ik zal morgen lekker even inslaan!
    Jullie horen het wel!
    Liefs van ons!

18. Niet meer actief

Jeetje Miekie wordt een vroegertje voor je ;) Ennuh niet teveel inslaan he..ik wil ook nog wat kopen zondag hihi..

De schade is volgens mij wel flink..het is nu donker dus je kan niet zo goed zien..ben net ff met mn vriend er langs gelopen..heel toevallig moestne we de honden uitlaten haha..stond dierenambu voor de deur en twee auto's van salvage..
    Hmm morgen maar ff bij daglicht kijken..
    Ja stom he van die fobie..iedereen verklaart me ook voor gek..maar dat is het enige waar ik echt bang voor ben dus valt mee hihi..

Ojeetje dus Tijn zondag aan de banaantjes..ben benieuwd hoe hij het vind.. :)

ga ff verder forummen :)

19. Niet meer actief

ff domme vraag Miekie :oops: maar wat betekent zo'n tekentje als dit ?!achter je zin? ik zie dat wel is vaker hier op het forum maar heb geen idee wat zoiets betekent..erg he :oops:

20. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Nou nou nou wat hebben we een grappig persoon in ons midden.

Hier gaat alles oke.
    Ivan is donderdag bij het CB geweest met mij en zijn oma en hij weegt momenteel
    9 kilo en 210 gram en is 71 cm groot.
    Een echte beer dus al.
    We gaan nu rustig aan ook beginnen met groentes eten.
    Ook Ivan krijgt al tandjes alleen doet hij het niet op de normale manier maar begint hij boven en dan de hoektanden volgens mij. Ook onder zie je nu al witte bobbeltjes en dan ook de hoektanden.
    Meneer doet het dus even anders.

Ook ik ga nu vertrekken naar de JGB want ik ga nu eerst nog even Ivan naar Omi brengen want die ga ik niet meenemen naar zo'n drukke hal en dan op naar Hoofddorp, zwangere vriendin ophalen en dan richting Utrecht tuffen.

Dikke knuffels voor jullie allemaal.....

Keejbie, heel veel plezier in je nieuwe huisje en maak er wat moois van.

Sonnie, iedereen heeft wel iets waar die bang voor is en dat is nooit raar vind ik.

KUZZZZZZZZZZZZZZZ

Deel Deze Pagina