Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Morguh..

Nou idd lekker grappig :( schijnt al gemeld te zijn bij een mod.

Jeetje Ivan al 71 cm..gaat goed met hem he ;) en tandjes..ook al hihi..wat gaat het toch snel met die kleine beebjes van ons allemaal he

Wij hebben besloten om vandaag ook naar de jgb te gaan :) We zouden eerst morgen gaan..maar dhani was alweer om kwart over vijf wakker..dus we zitten hier maar beetje te zitten haha

Dus wie weet kom ik je nog tegen en Miekie..

Ga ff spullen bij elkaar pakken, dhani ff aankleden en dan die kant op..

Doeiii

2. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Doen we een strik in het haar dan herkennen we elkaar.
    Nog even foto's kijken en dan ga ik.

doeiiiiiiiiii

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Veel plezier jullie!

Zo da's schrikken Sonja :confused:

Wat gaat Ivan hard! Alweer 9 kilo :D
    Cyenna is denk ik rond de 6 haha :)

Ik moet volgende week eindelijk weer naar het cb, kunnen we weer wegen.

Gister nog uit eten geweest, was gezelli en lekker.

Vanmiddag naar mijn ouders denk ik. M'n man moet toch voetballen..

Fijne dag!

4. Niet meer actief

Hey Roos heb jij vandaag een groen truitje aan? en je vriendin een witte trui?stond je rond half 12 voor de pinautomaat te wachten? Zo ja dan heb ik je denk ik gezien hihi..

Ik vond er dus geen zak aan..de negen maanden beurs vond ik veel leuker..dus na anderhalf uur hadden we het echt wel gezien..we hebben ook bijna niks gekocht..dhani kreeg wel een paar leuke kadootjes gratis van V-tech..dus das altijd mooi meegenomen..
    Er stond me een rij voor die beurstas van een euro..dus wij gewoon verder de beurs over gelopen..bij het laatste standje eindigde de rij..dacht jammer dan hoor en ben er tussen gaan staan..binnen twee min. had ik die tas..jaja ik weet het het is stout..maar mag toch wel keertje..tas was niet spectaculair trouwens..nijntje boek ook nog gehaald met die cd..ziet er wel leuk uit..bij nutrica frutipura o.id. gehaald..
    Nee hoor volgend jaar zien jullie mij daar niet nog een keer..

Hoe vonden jullie het Miekie en Roos?

Zo lekker miranda ff uit eten..leuk dat het gezellig was ;)

oja ze hadden een soort stoeltje bij een stand staan..echt super..kunnen ze in vanaf het moment dat ze hun hoofdje goed recht kunnen houden tot ik geloof twee jaar...we hadden dhani er in gezet..helemaal lachen..zo schattig..hoop bekijks hadden we natuurlijk hihi..ga is kijken of zo iets op marktplaats staat..kostte op de beurs 40 euro..

5. Niet meer actief

trouwens dat maffe berichtje is verwijderd he Roos..beter hoor..zo iemand hoort hier niet thuis :(

6. MirandaT

Oh jammer dat het zo tegenviel..
    Ben blij dat ik dan niet geweest ben.
    Ben nu bij m'n ouders en blijf hier ook eten.

T'is rustig hier zeg...

Was dat zo'n stoel met een kroontje Sonja? Ik had laatst bij Prenatal zo'n ribstoeltje gekocht. Daar kan ze ook al in zitten (moet je wel goed in de gaten houden hoor), maar daar kan ze wel een tijdje meedoen.

7. Niet meer actief

Nee idd wees maar blij dat je niet gegaan bent hoor..maar ja mis had jij het wel leuk gevonden ;)

Gezellig eten bij je ouders :) eetse strakkies..

Nee is volgens mij iets anders dan wat jij bedoelt..heb trouwens net op 1 geboden op marktplaats..had 30 euro geboden en nu gaan ze akkoord..is ook nog in almere..dus helemaal happy hihi..
    zal ff proberen een foto hier op te zetten..

8. Niet meer actief

Yes gelukt :)

9. MirandaT

Oh leuk ding zeg!

Kan je leuke foto's meemaken als ze erop zitten :D

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Miekie is weer back!
    Pfff, nou hoef ook niet weer heen hoor!
    Wat n drukte zeg!

Vanmorgen eerst al de trein gemist, op t nippertje natuurlijk...Dus toen in de stoptrein ipv intercity, duurde ff wat langer. Al met al waren we om 11 uur binnen. Maar wat was het druk zeggg...wat n bende! Vooral bij die shoppers, heb die dus ook niet meegenomen. Ben me gek om daarvoor zo lang in de rij te staan!

Heb wel wat gekocht; een tuitbeker en een oefenbeker van difrax, voetenzak voor op de fiets, nutrilon en olvarit, een poster van rupsje nooitgenoeg en een knuffel van miffy (nijntje met n tuinbroek aan). Later nog lekker gegeten bij de Mac. Maar hoef er echt niet weer heen hoor, heb t wel gezien. Ik snap ook niet dat ze al die ukkies daar mee heen slepen!

Hoe vond jij t Roos?
    Nog wat leux gekocht?

Leuk Sonnie, zo'n stoel!
    Hebben jullie JPBalkenende en Daphne Deckers nog gezien? We zijn half 1 weer teruggelopen.

Krijg nu last van mn oren, niet te hopen dat ik oorontsteking krijg.....ben r bang voor...

Nou ladies, tot laters!

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Waar hadden jullie het trouwens over, een of ander berichtje?
    Wat was er aan de hand dan, nou wil ik t natuurlijk wel even weten he?

12. Niet meer actief

haha nieuwgierig Miekie :p
    Was een berichtje geplaatst hier bij ons topic, een filmpje ofzo over shakira is having sex..heb hem niet geopend hoor..dacht mis is het een virus ofzo..waren geloof ik in totaal drie van dat soort berichtjes geplaatst op het forum..

Dhani vond het niet erg hoor om mee te gaan naar de beurs..is zelfde als shoppen met mama haha..dan is het ook druk in de stad..hij heeft alleen ff als test op de bumbo gezeten en voor de rest heerlijk geslapen..zooooo'n zoet kind he..pff haha nee hoor we hadden gewoon mazzel..

Balen dat je trein had gemist Miekie..had nog wel ff rond gekeken of ik je zag..maar nee..Rond tien uur was het nog allemaal te doen..maar tegen 11en..nope :(
    Maar dus wel leuke dingetjes gekocht voor Tijn ;)

13. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    HIHI, ja Sonja dat was ik inderdaad, waar was jij dan?
    Had je Dhani eigenlijk bij je? En jij Miekie Tijn?
    Ik vond er echt werkelijk waar niks aan.
    Heb ook niks gekocht.

14. Niet meer actief

haha echt waar..wat grappig..was ik nou toch maar naar je toegelopen..maar dacht stel je bent het niet, sta ik zo voor l*l hihi..
    Wij stonden vlakbij de deur, we moesten even dhani zn jas aandoen en toch snel weg..we hadden het helemaal gehad..

15. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Valentino heeft gelukkig weer minder last van zijn tandjes...
    de bobbels zitten er nog wel... maar geen dunne luiers meer.
    Dus... hopelijk blijft het zo..

Ben blij dat ik niet naar de JGbeurs ben gegaan, viel errug tegen als ik het zo lees. Het is er ook altijd zoo ontiegelijk druk.
    Meiden, fijn weekend allemaal... het is zo weer voorbij... :cry:

16. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Roos.. zo die Ivo groeit ook lekker snel.
    Eindelijk een die zwaarder en groter is dan Valentino..hihih...
    Valentino is 8710 gram en 69 cm, en is op 1-6-2006 geboren.
    Leuk mannetje ook...

17. MirandaT

Nou ben dus heel blij dat ik niet geweest ben hoor.
    Krijg het toch soms al benauwd als het zo druk is, dus vind het helemaal niet erg hihi.

Hihi grappig dat jullie elkaar dan gezien hebben Sonja en Roos! Wel heel toevallig tussen al die mensen :)

En Suuuuus where are you?

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Haha grappig dat je Roos dus wel herkende!
    Dus je vond er ook geen bal aan, Roos!
    Haha ook grappig, nou ik ga dr ook niet weer heen!
    Moet er een half uur voor rijden en dan 2uur in de trein zitten....
    Dus ik had Tijn ook niet mee, gelukkig, was voor hem helemaal nix geweest! Gelukkig sliep Dhani lekker!

MIJN JONGETJE IS VANDAAG EEN HALF JAAR!
    Dus ik ga zo lekker een bananepapje voor m maken!
    Wat gaat dat alweer snel he?

Gaan jullie vandaag nog wat bijzonders doen?
    Mn vriend ligt nog te meuren in bed!
    Die had gisteravond een darttournooi in de kroeg, maar hij was pas om 5.00 uur thuis, pffff! Was nog bij de shoarmatent geweest.
    Dus die ligt nog wel ff denk ik!
    Hier niet echt plannen, misschien nog even wandelen!

Doeidoei!

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

MIEKIE GEFELICITEERD MET DE KLEINE TIJN ! HIJ IS ALWEER EEN HALF JAAR HE VANDAAG :p
    Krijgt ie vandaag een banaantje ?

Sonnie, wat een verhaal joh van die brand bij jullie ... heb je alweer gekeken, hoe ziet het er nu uit ?

Fijn dat Valentino geen last meer heeft van de dunne poep, maar er is nog niets doorgekomen dus ? Bijt hij wel hard op je vingers ? Dat doet Loïs bij mij wel.

Hoeveel poepluiers hebben jullie kindjes per dag ? Loïs poept er standaard 4 per dag vol :confused:

Doen we nog een nieuwe weekopdracht ? Ik ga zo even de foto van boos plaatsen en wat doen we dan als volgende ? Ik vind het nog steeds erg leuk om steeds al die verschillende foto's van jullie te zien :)

De JG beurs missen we dus niets aan, goed dat ik niet gegaan ben dan.

Wij hadden vrijdag avond trouwfeest en hebben gistermiddag Loïs weer opgehaald bij oma. We zijn nog steeds brak van vrijdag haha we zijn echt niets meer gewend. Trouwerij was leuk, het was een griekse bruid en haar familie was er en ze gingen borden kapot gooien :)

20. MirandaT

Jaa gefeliciteerd Miekie met Tijn!
    Wel foto's maken van z'n fruithapje he :)

Ik heb net nog een nieuwe foto van Cyenna in m'n album gezet. Hihi al haar donkere haartjes zijn bijna weg.. En er komt blond voor terug volgens mij.

Hier de laatste dagen zo'n 3 poepluiers per dag, normaal was het 1 per dag.

Oh gezellig zo'n trouwfeest!

Weet niet meer eigenlijk waar we gebleven zijn met de weekfoto's. Moet volgens mij moet ik ook nog een boos foto doen :)

Share This Page